Pitanje oko struje u kadetu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    Pitanje oko struje u kadetu

    auto...Opel kadett GSi...vec duze vreme me kopka nesto...da li je normalno da kada upalim hladan auto, da napon bude 15V, i onda da pocne da postepeno pada dok ne dodje na izmedju 13-14V ? Isto se desava i sa obrtajima na leru, drzi ga na 1200rpm, i onda postepeno opada dok ne dodje na 800-900rpm.

    Otprilike 5 minuta posle paljenja motora, i napon i obrtaji su na normali.
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up
  • banekg
    CBC Senator XXL
    • 06.09.2010
    • 1274
    • Nis
    • Toyota Carina e 2.0

    #2
    Re: Pitanje oko struje u kadetu

    Sto se napona tice, proveri regler, a sto se tice obrtaja, ne znam za tvoj auto, moje iskustvo je isto sa Meganom, koji je bio nov, i to mu je nekakav sauh kad je hladan. Javice se neko strucniji oko toga.
    Long Live CBC!!!

    Comment

    • ragazzoni
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2009
      • 774
      • Obrenovac i okolina
      • Opel Omega 2.0i-16v

      #3
      Re: Pitanje oko struje u kadetu

      Regulator bi trebao da ima dva stepena regulacije, prvi jači sa kratkim dejstvom odmah po uspostavljanju rada, drugi slabiji i po potrebi u skladu sa potrebama potrošača. Reč je o amperima. I u jednom i u drugom napon ne bi smeo da ide preko 14.5v
      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

      Comment

      Working...
      X