Ja necu imati ustede ako stavim LED i simuliram potrosnju istu kao kod obicne sijalice, mada bi usteda dobro dosla uvek,a fabrika je fabrika to bez daljnjeg.
Poenta svega je da imam 600 ledioda tj 200 segmenata sa kojima ne znam gde cu pa cu da turam u auto Sminka, sminka...Dobicu 5ks ako su mi tablice osvetljene hladno belo... A i lakse ce da me slikaju panduri
Fabricki ugradjen led stedi elektricnu energiju u automobilu ali led koji se ugradi naknadno i kod kog mora da se postavi otpor da bi potrosnja struje bila na nivou koji racunar registruje kao normalan ,e tu nema ustede jer je potrosnja ista kao i sa klasicnim sijalicama.
nesto sam trazio na netu pa slucajno naleteh na ovu temu racunar na autu meri otpor sijalice zato pali gresku kad stavite led led sijalica nema otpor i nije istina da nema ustede sa naknadno ugradjenim led sijalicama i da meri struju zamislite kad bi tako bilo onda kad stavite sijalice u farove otpornici bi bili toliko veliki da bi mogli kabina da grejete s njima
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Kod mene na Puntu ne izbacuje odmah gresku, vec 1-2 sekunde posle paljenja pozicije.
(ubacio sam led za poziciju manje se greju, deo oko starih sijalica se topio)
Da meri otpor izbacio bih odmah gresku kad das kontakt, (netreba da ceka da upalis sijalicu da izmeri otpor).
Otpor hladne sijalice je i 10 puta manji od otpora ukljucene sijalice, znaci sijalica u startu cimne i 10 puta vecu struju.
Neki stariji sistemi su proveravali ispravnost sijalica sa reed relejima.
Comment