Pozdrav ljudi,
Otkako sam fasovao vlagu na kontaktima, nemam mira sa autom. Još tada, pre 3-4 nedeljem kada sam fasovao vlagu na kontakima ( prikazivalo da nema ulja u motoru, i da ventilator hladnjaka se palio sa davanjem kontakta, ali sve uspešno rešeno sa fenom i sušenjem ) nemam mira sa kolima. U pitanju je Astra f, c16nz motor. Posle toga, sam imao malu igranku. Tj, jedva upalio motor i krenuo, i posle 1 km vošnje, auto počeo da trza kao da nema benzina i jednostavno se ugasio. Nije hteo a zavergla, nikakav zvuk na obrtanje ključa nije davao. Centralna nije radila. Znači, prazan akumulator.
Ok, odšlepam auto kući, i lik koji me je došlepao, malo se nešto razume u mehaniku i elektriku, pa reko, ajd da ga pogleda. Naravn, akumulator prazan, stavljen na punjenje pola sata, i posle toga upalio ko mina. Trebam napomenuti, da je tom prilikom proverio i kontakt kablova koji vodi prema bombini, ( koji je prošli majstor pri fasovanju vlage skidao ) i vratio ga.
Juče otišao do autoelektričara u Vrbasu ( Bendix, čisto radi orijentcije za Vrbašane i iz okoline ) i proverio alternator, i reče da je sa njim sve u redu, ali da negde gubi struju , pa samim tim i nepuni akumulator. Čovek nije imao više vremena, i reče da se dogovrimo u narednih par dana da dođem, jer je preopterećen sa poslom. Do tada, da dopunjavam aku i da se neupućujem da dalji put.
Šta vi mislite, onako okvirno, šta je po sredi?
Pozdrav!
Otkako sam fasovao vlagu na kontaktima, nemam mira sa autom. Još tada, pre 3-4 nedeljem kada sam fasovao vlagu na kontakima ( prikazivalo da nema ulja u motoru, i da ventilator hladnjaka se palio sa davanjem kontakta, ali sve uspešno rešeno sa fenom i sušenjem ) nemam mira sa kolima. U pitanju je Astra f, c16nz motor. Posle toga, sam imao malu igranku. Tj, jedva upalio motor i krenuo, i posle 1 km vošnje, auto počeo da trza kao da nema benzina i jednostavno se ugasio. Nije hteo a zavergla, nikakav zvuk na obrtanje ključa nije davao. Centralna nije radila. Znači, prazan akumulator.
Ok, odšlepam auto kući, i lik koji me je došlepao, malo se nešto razume u mehaniku i elektriku, pa reko, ajd da ga pogleda. Naravn, akumulator prazan, stavljen na punjenje pola sata, i posle toga upalio ko mina. Trebam napomenuti, da je tom prilikom proverio i kontakt kablova koji vodi prema bombini, ( koji je prošli majstor pri fasovanju vlage skidao ) i vratio ga.
Juče otišao do autoelektričara u Vrbasu ( Bendix, čisto radi orijentcije za Vrbašane i iz okoline ) i proverio alternator, i reče da je sa njim sve u redu, ali da negde gubi struju , pa samim tim i nepuni akumulator. Čovek nije imao više vremena, i reče da se dogovrimo u narednih par dana da dođem, jer je preopterećen sa poslom. Do tada, da dopunjavam aku i da se neupućujem da dalji put.
Šta vi mislite, onako okvirno, šta je po sredi?
Pozdrav!
Comment