Nemam pojma o elektronici a treba mi ko leba da povezem originalni obrtomer sa Toyote na VEMS.
Problem je sto matori obrtomeri traze visok napon, 30 do 40v i signal u spajkovima na ulazu, dok VEMS izbacuje 5 ili 12v, sa ili bez pull up otpornika.
Kopajuci po srranim formima dosao sam do ovoga:
Vise ljudi je reklo da im je ovo zavrsilo posao na starim Toyotama, nadam se da ce i meni.
spisak delova je:
BC337 transistor
1N4007 dioda
2k7 otpornik
SPST 4-pin relay
evo je i sema:
(na semi su malo drugacije oznake komponenti, princip je isti)
Elektronicari, Kako vam se ovo cini
Moze li se izracunati koliki se napon moze ocekivati na izlazu?
VEMS izbacuje izbacuje 5ili 12V na izlazu, to cu jos proferiti, a treba mi ~40v na ulazu obrtomera. Da li su ovi delovi ispravno odabrani ili bi valjalo nesto zameniti?
Hvala
E, da, jos jedno pitanje, gde se u bg ili jos bolje zemunu mogu kupiti ovi delovi.
Poz
Problem je sto matori obrtomeri traze visok napon, 30 do 40v i signal u spajkovima na ulazu, dok VEMS izbacuje 5 ili 12v, sa ili bez pull up otpornika.
Kopajuci po srranim formima dosao sam do ovoga:
Vise ljudi je reklo da im je ovo zavrsilo posao na starim Toyotama, nadam se da ce i meni.
spisak delova je:
BC337 transistor
1N4007 dioda
2k7 otpornik
SPST 4-pin relay
evo je i sema:
(na semi su malo drugacije oznake komponenti, princip je isti)
Elektronicari, Kako vam se ovo cini
Moze li se izracunati koliki se napon moze ocekivati na izlazu?
VEMS izbacuje izbacuje 5ili 12V na izlazu, to cu jos proferiti, a treba mi ~40v na ulazu obrtomera. Da li su ovi delovi ispravno odabrani ili bi valjalo nesto zameniti?
Hvala
E, da, jos jedno pitanje, gde se u bg ili jos bolje zemunu mogu kupiti ovi delovi.
Poz
Comment