Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

    rstdalibor
    Moderisane poruke


    Registrovao se27.03.2012LokacijabrckoPoruke0

    W 212 E 220 CDI


    Imam problem sa E klasom koji spada u kategoriju verovali ili ne:
    Naime prvobitno se problem javljao posle pranja vozila nakon par sati,
    da bi se sada to pocelo desavati sve cesce i cesce. Ali opet nema nekog
    posebnog pravila jer 24 sata sve sa vozilom bude u redu a onda se simptomi
    kvara ponovo pojave.

    Kada se kvar manifestuje dodje do problema sa sledećim sistemima:
    - Audio sistem ne radi i dijagnoza ga ne raspoznaje
    - Klima uredjaj ne radi i dijagnoza ga ne raspoznaje
    - Zadnja stop svjetla,pozicija i zmigavci ne rade
    - Prednji desni far ne radi
    - Prednja desna maglovka ne radi
    - Ventilator vozila radi na maksimalnom broju obrtaja tako da je bucan kao kamion
    - ESP sistem proklizavanja je van funkcije
    - SRS zracni jastuci van funkcije

    Vozilo nema problema sa vucom i snagom kada su siptomi prisutni.
    - Takodje sve se ovo desava povremeno, znaci greska nastupi i prisutna je 2-3 sata,
    posle toga sa vozilom je sve u redu par sati i sve tako ukrug.

    - Napomena: prednji i zadnji SAM (kutija sa osiguracima) su stavljani sa drugog
    vozila i isto se desava na ovom vozila, a kada SAM-ove prebacimo na to drugo vozilo
    ono nema problema, tako da kutije sa osiguracima definitivno mozemo iskljuciti.

    Ovo je problem za prave sladokusce kada je elektronika u pitanju.

    Unaprijed Se zahvaljujem na odgovorima!
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
  • MN026
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2009
    • 348
    • SMEDEREVO

    #2
    Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

    teraj to u ovlasceni i niko te tada nece ,,zavlaciti,,
    tamo nema ,,majstora,, tamo rade roboti.za db 212 mora i da se plati jer on ima i zakljucane platforme
    u ovlascenom neces dati pare za dzabe,naplatice ti svaku sekundu ali nijednu vise,nema zavlacenja,skuvaju ti i kafu ...da nepadnes na ledja
    garantovano izlazis sa ispravnim autom,garancija uz racun i nebolite glava.takav auto zasluzuje takav tretman i nepopravlja se preko neta.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

      Mercedesi su postali poznati po osetljivosti na koroziju (pa i limarije) tamo negde od 1996/1997 i ima serija koje su falicne pa bih prvo savetovao da se dobro raspitas kod vlasnika i kod servisera tog modela i godista tvog auta koja su tipicna mesta.
      Inace,lici na probleme sa korozijom elektro instalacije odnosno losim spojevima.
      Ne znam da li ovlasceni Mercedes servis uopste vrsi popravku takvih kvarova ili se ide prosto na zamenu staro za novo kao kompletnog sklopa ozicenja pa to moze i da bitno utice na moguci trosak.

      Da ovo nije usamljeni slucaj, mislim na koroziju, pokazuje trziste u samoj Nemackoj gde E klasa 1999. godiste mehanicki ispravna tj registrovana se kotira oko 2.000 evra dok su starija godista i modeli vise trazene cene.

      Iz mog iskustva, veoma lici na neku falicnu masu i to mozda bas masu jedne od kutija osiguraca, prednje.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Dzoni_mkv
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2007
        • 875
        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

        #4
        Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

        brick, ti pricas o necemu sto je bilo pre 13-14 godina. Automobili koji su imali taj problem sa korozijom su DVE GENERACIJE pre ovog auta o kojem covek prica. w212 je predstavljen 2009 godine i to je najstarije godiste koje taj auto moze biti (posto nije navedeno godiste problematicnog auta). Problem oko instalacije je siguran ali to da je korozija uzrok je malo verovatno (ne kazem nemoguce ali zaista malo verovatno). Teraj u ovlasceni servis nema drugog resenja. Ne znam kako je kod Mercedesa, ali buduci da sam radio u kablovskoj industriji, znam da kutije osiguraca za vozilo koje smo mi radili nisu bile iste. Na oko da ali kada bolje zagledas i pogledas part-number nije bilo isto. Postojala su 4 tipa. Zato proverite da li ste uzimali identicne kutije osiguraca i da li vazi ovo pravilo razlicitih kutija za taj model.
        Last edited by Dzoni_mkv; 29.03.2012, 10:40.
        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          #5
          Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

          sam modul nije samo kutija osiguraca,predmji ili zadnji,to ti je ecu za sebe i u toj godini ima u sebi upisan br sasije i samo moze da poremeti rad celog sistema-vozia sa takvim svojim odnosom pa i da blokira ceo auto.prilaz tom autu samo stardijagnozom i otvorenim opcijama u develpen modu,jer tek tada otvara i mogucnosti pregleda parametara a ne smo citanje grasaka to je platforma c204,e212 i s221/2 i nema zezanja sa tom vrstom vozila a posebno za nekoga konije imalo obavesten,znaci nema kucne radinosti,sto neznaci da nemoze kod nezavisnih servisera ali ih je malo koji su tu temu sazvakali.imas crece sto cgw nije blokirao sve

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

            dzoni,ok.zaista ne znam sta je i kako je u tom Mercedesu i napisao sam na osnovu simptoma kako meni lici da je moguce poreklo.

            Ali,nazalost nisam bas ubedjen da je to sto je tako mlado godiste potpuno oslobodjeno rizika korozije kablova. A to iz toga sto sam bas pre neki dan doziveo prvi uzivo susret sa kablovima (UTP mreza) koji nisu napravljeni od bakra vec nekakvih legura.
            kabl je nov, ima 2 dana i vec su se pokazali problemi sa spojevima.(za ovo sam cuo od drugih ali ja jos nisam nikada naisao na takav problem,do sada).
            Ja strogo izbegavam da koristim te jeftinije kablove a ovo je tudja instalacija pa nemam uticaja.

            Ne znam, bas me zanima kakva ce biti konacna dijagnoza uzroka problema, i primenjen resenje.

            I hvala na upozorenju da je to ganc svezi model i primerak.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • rstdalibor
              CBC Početnik
              • 27.03.2012
              • 4
              • brcko

              #7
              Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

              Vozilo je i bilo u ovlaštenom servisu i oni su i menjali zadnji SAM i utvrdili da je ispravan,takodje sve sledeće intervencije su i radjene u mercedesovom ovlaštenom servisu. Na osnovu dijagnostičkog pregleda problem je u zadnjem SAM-u ali se njegovom zamjenom nije rešio problem. Simptomi su ostali potpuno isti... Takodje su skidani prednji farovi, zadnja svetlosna grupa, sjedišta su demontirana, alarmni sistem raspojen (alarm je originalan, fabrički)... i posle svake ove intervencije kvar je i dalje prisutan tako da su isključeni kratki spojevi na tim sistemima... Sa ovim problemom već se zafrkavan 2 meseca i ne vidim se rezultat za sada...

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #8
                Re: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                rst dalibore, prve tri poruke idu na odobravanje od strane moderatora. Samo malo strpljenja, nema potrebe za ponavljanjem poruka.
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • Gavra
                  CBC Senator XXL
                  • 06.03.2008
                  • 2031
                  • Beograd

                  #9
                  Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                  Mislim da mesas pojmove Ovlasceni servis je onaj koji radi u FRANSIZI i ne menja napamet delove narocito na takvom autu. Specijalizovan je obicno nezavisni korisnik koji nema pristup serveru ali ima polovne delove za probu......
                  Poslednji nek ugasi svetlo

                  Comment

                  • rstdalibor
                    CBC Početnik
                    • 27.03.2012
                    • 4
                    • brcko

                    #10
                    Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                    Ljudi su 100% ovlašteni serviseri kao što ti kažeš u franšizi... nego ih je toliko ovaj moj kvar iznervirao i stvorio im zagonetku da su faktički išli za zamenom SAM-ova na dva vozila koja su im bila tu u servisu i ta vozila nisu imala problem sa mojim SAM-om a ja sam imao sa njihovim.
                    Imaju pristup serveru Xentry tips i ovakav kvar jos uvijek nije dokumentovan. Bilo je ovo što sam već pisao prednji farovi u spoju, itd da se ne ponavljam... pa su ljudi krenuli redom da raskačaju sisteme vozila, jer dijagnoza je uporna da je problem u SAM-u i nevidi nista osim toga...

                    Comment

                    • Dzoni_mkv
                      CBC Senator XXL
                      • 29.04.2007
                      • 875
                      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                      #11
                      Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                      rstdalibor, ti imas problem sa body-harness to je kompletna instalacija za unutrasnjost vozila, svetlosnu grupu, airbag, ESP, klima itd. Obicno se instalacija pravi da ima tri nezavisna harnesa: body, motorni (motorna instalacija i automatski menjac), i audio tj. sistem za zabavu (tv funkcija, muzika, blutooth GPS itd), ovako se obicno radi tj vecina proizvodjaca sada tako radi. Zato nemas problema sa vucom auto ide dobro zato sto je taj deo instalacije ispravan. Imas li problema sa muzikom tj audio sistemom? Ako i to radi dakle ostaje samo body harness i samo se na to skonentrisite tj na njegov SAM/ove ako ste izkljucili kratak spoj kao sigurno. Da li mozes da ponovis problem: npr ostavis ga celu noc ili na hladnom, toplom itd? Ako mozes probajte da otkacite sve sisteme pa vracajte jedan po jedan. Ipak mislim da je neki glupi problem sa masom ili hladnim lemom na SAM.
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                      Comment

                      • rstdalibor
                        CBC Početnik
                        • 27.03.2012
                        • 4
                        • brcko

                        #12
                        Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                        Comand sistem (audio), navigacija, sat.radio,.... takodje ne radi kada se kvar manifestuje. Problem se nikada ne desi u toku vožnje to je sigurno. E sada nema nekog pravila, nekada kada je hladan,nekada kada je topao, a nekada po dva tri dana je sve u redu. Čak ne moram ni upaliti vozilo mogu znati da li će se problem javiti čim stavim ključ u bravu i okrenem ključ na poziciju pretpaljenja, u tom trenutku ako se na displeju pojavi ESP, audio,... i ostalo kao greška znam da ću imati problema taj dan sa vozilom.

                        Comment

                        • Dzoni_mkv
                          CBC Senator XXL
                          • 29.04.2007
                          • 875
                          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                          #13
                          Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                          Ako ti i comand sistem ne radi onda je mozda najjednostavnije otkaciti kompletan komand sistem sa SAM kutije i probajte bez toga ako opet zeza onda kao sto sam ti rekao otkacite sve i krenite da vracate jedno po jedno pa kad pokaze zez to mu je.
                          Licno mislim da vas SAM zeza jos od prvog vagona, ali samo da ti kazem jos nesto:
                          Tvoj auto i mnogi iz premium segmenta imaju instalacije po sistemu KSK (nemacka rec) u prevodu kabal specificiran po musteriji. Dakle u zavisnosti od opreme u vozilu se pravi harness sa pripadajucim konektorima. I pored zaista rigorozne kontrole i provere desi se da prodje neka mala greska najcesce u pinovanju konektora (lose upinovan ili kontakt lose uradjen) koja se kasnije (nedelje, meseci, godine) manifestuje. Problem je sto ne mozes tek tako da zamenis instalaciju, moras naci auto sa INDENTICNOM opremom slicnog godista jer ako su uradili tehnicki update proizvodnje, zdravo, nesto se razlikuje, da narucis zamenski kompletan, moraces da sacekas dugo da dobavljac to ponovo napravi jer se to ne cuva na lageru.
                          Imate glupi problem za koji niko nije specijalizovan da ga resi. Ostavi auto kod ljudi koji su vec zapoceli to i zivce u fioku.
                          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                            Ako je tako komplikovano za dijagnosticiranje uzroka problema, i vec je bio vise puta u servisu bez rezultata a s obzirom na godiste (koje je usput) mozda da zatrazis od samog Mercedesa da izvrse zamenu vozila kao garantnu obavezu jer ocito nije na vidiku resenje.

                            Nestabilan kontakt tipa hladan lem, korozija, losi rastavljiv spoj u konektoru ili nesto slicno obicno ima takve pojavne oblike.

                            Citaci kodova u servisu to ne mogu da predvide i samim tim nema mnogo svrhe na tome bazirati dijagnosticki proces.

                            Kako se to pojavilio, odjednom ili postepeno, od prvog dana na novom autu ili posle nekog vremena, ima li uticaja vlazno ili suvo vreme, ima li nekakva medjuzavisnot koja je primecena.
                            Ovakav tip problema je jako nezahvalan za proces dijagnostike a obicne je na kraju neka takoreci banalna stvar koja se lako otkloni kada se jednom pronadje uzrok.

                            da li je probano da se izvrsi flesoavnje i update softvera komadnih jedinica. Znam za slucaj da je u blizini udario grom i nastao je poremecaj u softveru uredjaja. Reprogram je resio nastali problem.

                            samo nagadjam, zaista ne zelim da dovodim u zabludu, kao ideje za razmisljanje.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Odg: Problemi sa instalacijom W 212 E 220 CDI

                              Nemoj da nagadjaš, od 3 poruke u temi nijedna nije korisna, smorićeš ove što znaju a hteli bi da pomognu.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X