Problem sa instrument tablom, brzinometrom i kilom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • castiel
    CBC Početnik
    • 12.09.2012
    • 1
    • Bujanovac

    Problem sa instrument tablom, brzinometrom i kilom

    Pozdrav svima,
    Ja sam se danas registrovao na ovom forumu u nadi da ćete mi pomoći da rešim probleme koje imam kod mog Yugića, tačnije kod Zastave Koral In 1.1, kupljene kao nove 2008. godine. Dakle problem se javlja u tome što kad je normalna temperatura napolju do 20 stepeni instrument tabla radi ok i bez ijedne mane, čim bude toplije tj. preko 20 stepeni kazaljka za brzinomer pada na nulu, a samim tim se i ne obračunavaju pređeni kilometri u tom periodu. Čim uveče spadne temperatura ponovo počne sve da radi kako treba. Kupio sam vozilo 2008. godine kao novo u Zastavi u Kragujevcu, sa Zastavinim motorom i weber karburatorom, nema sajlu za obračun kilometraže i sve je elektronski odrađeno. Da li mi neko može pomoći da rešim ovaj problem? Pokušao sam i sa drugom instrument tablom, ali ista priča, i bio sam kod svih mogućih majstora i niko nije mogao da mi sa preciznošću kaže o čemu se radi, tačnije nemaju pojma kako tako nešto može da se desi. Menjao sam i mehanički deo pinjona i čak su mi rekli da kupim i svećice sa rezistorom, ali ni to nije pomoglo. Da li imate neki savet ili ideju šta bi to moglo biti i kako da to rešim.

    Unapred hvala,
    Pozdrav.
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #2
    Kad su poslednji put menjani kablovi za svecice?
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • UkiMazda
      CBC Senator XXL
      • 16.11.2007
      • 444
      • Beograd
      • Alfa 156 2.0TS

      #3
      A preko cega tabla dobija informaciju o brzini, preko kog senzora?
      Mene zeza senzor abs-a na alfi koji ujedno sluzi i da meri brzinu, i isto se ponasa. Kad je hladno, imam kmh, cim se ugreje - nula.

      Zato pomisljam na senzor, sad koji je to tacno i kako sve funkcionise na tvom autu, ne znam

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        A kako izgleda elektronski deo tog davača, veća je verovatnoća da je on u problemu kada se zagreje, nego sam zupčanik ?
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #5
          Trebalo bi da je hal senzor na menjacu.
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Jeste hol i najcesci problem- oksidacija u samom konektoru pinjona

            Comment

            Working...
            X