E ovako, sinoc nisam dobro zatvorio vrata i ostane upaljena sijalica u kabini. Jutros da zaverklam, kad ono nece... vergla ali kilavo. Prespojim kablove sa druih kola, zavergla, upali, sve normalno. Radio jedno 10 min u mestu, napuni accu, sve normalno. Posle nekih 2 sata krenem na put i posle nekih 15ak km ugasim auto na pumpi i da ga upalim, nece da vergla. Mrtav skroz. Savatam tamo nekog, opet kablovi i naravno upali. Vratim se odma kuci, ugasim auto, zaverglam i upali, sve normalno, vergla dobro. Posle jos nekih 2 sata krenem opet sa kolima, upale bez problema, i posle jednog km, stanem i na leru svetla na tabli jedva svetle, kako dam gas pojacaju se. Ugasim auto i naravno nece da vergla, samo pogasi sve sijalice na tabli, prazan accu... Gurnem ga tu da upali i nazad kuci u garazu. E sad sta moze da bude. Cudno mi je sto je jutros kad se izpraznio akumulator, posle rada od 10 min. u mestu on ga je dopunio i palio je super, dok posle sledecih 20 min. voznje on ga je skroz ispraznio, da bi ga opet napunio za narednih 20 min. voznje i posle ga izpraznio za samo 1 km voznje... Sta velite?
Crko akumulator ili nesto drugo?
Collapse
X
-
Uzmeš voltmetar pa izmeriš koliki je napon punjenja na 2000 obrtaja, a i napuniš akumulator punjačem preko noći."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Znaci jedno dobro punjenje ali punjacem... Merio sam napon kad sam ga kresnuo na pumpi pa posle jedno 10 min rada, bilo je 13,5 - 14 V, kontam da nije problem u alternatoru. Kazem cudi me to sto do sad kad mi se isprazni accu, jedno paljenje na kablove i voznha od sela do grada, 15 km, je resavala problem. To se i jutros desilo kada je posle paljenja kablovima radio 10ak min. u mestu, sve je izgledalo normalno, accu se dopunio i palio je super, tj. super je verglao, da bi posle 15 km voznje jednostavno ispraznio accu do kraja, i posle ga opet dopuni i opet ga ubije u jako kratkoj voznji... Probacu sa punjacem pa cu videti sta dalje.
Comment
-
-
Jes... Al samo kazem da je pre, kad mi se desi da se accu isprazni, upalim auto na kablove i accu veoma brzo dodje sebi, za 5-10 min. dok se aad posle toga, pri sledecoj voznji skroz ispraznio... Eto srece da problem resim samo punjenjem, da ne kupujem novi ili opravljam alternator. Meni je ova situacija malo cudna po dosadasnjim iskustvima, a to je da alternator uspe da dopuni accu... Javim ja sta aam uradio...
Comment
-
-
dopunice ga ako je prazan,al valjalo bi voziti neko vreme bez potrosaca na autu,svetla,ventilator,brisaci...proveri nivo tecnosti u akumulatoru ako ima cepove,da nije neka celija ostala suva.valja proveriti i anlaser,mada ne bi trebalo da je do njega.
Comment
-
-
Gosn Zverko ej u pravu, alternator može da održava i dopuni akumulator ali ne i da ga napuni, bar ne za 10 do 15 kilometara, ako se ide do Zagreba onda ok...
Sa takvim načinom vožnje kak osi opisao ubijaš alternator i akumulator jer alternator treba znatno više da puni a akumulator n voli da se često prazni do kraja.
Comment
-
-
Ne videh podatak o starosti akumulatora. A ta duboka pražnjenja, (kad ti ostane svetlo ), nekada dođu glave i novom akumulatoru. Kad ga jednom napuniš punjačem, biće jednostavnije posle toga proceniti šta je u pitanju."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Zverko i Dora su uglavnom sve opisali. Ja bih samo dodao: alternator može da napuni i potpuno prazan akumulator (pod uslovom da nije pri kraju života), ali ako ga voziš 200km po autoputu ili barem sat, dva bez gašenja automobila. Ja lično proverio na prethodnom autu, i to je bila zima, znači kada je bitno da li je accu pun ili ne. To je moguće pod uslovom da 1. alternator radi dobro i 2. accu nije već riknuo.
Comment
-
-
Originally posted by ludidzora View PostZnaci jedno dobro punjenje ali punjacem... Probacu sa punjacem pa cu videti sta dalje.ex SAABotražitelj
Comment
-
-
Neko je pitao koliko je star, star je poprilicno, 4 godine za Black Horse, mislim i da mu je dosta...Stavio sam ga na punjac pa cu videti ujutru stanje. Uvsve celije sam dolio malo vode, destilovane naravno, i pustio sam ga da se krcka do ujutru. Sad me je bas zeznuo u nezgodnom trenutku, taman uzeo nove gume i reko miran sam, ali... Brine me ako je on sto tako od jedared, bio je u harazi, tako da mu nije bio minis, a skoro me zezala sijalica u gepeku, nije se gasila, i svako jutro primetim da malo slabije zavergla dok nisam snimio sta je, a sad ga ubi za jednu noc. Isto to sto ga je pre alternator uvek oziveo, i to sa svim kolima do sad, ako se desi da se isorazni, kablovi ili gurka i to je to, dalje nije bilo problema sa accuom. Ali eto, ispadne po ovome da nikada nije bio pun, vec poluprazan i jednostavno je riknuo... Vidim ja jos ujutru sta ce da rece pa javim. I jos jedno pitanje, jel moze pun accu da ima 13V, ili da proverim instrument?
Comment
-
-
Malo off topic, ali jeste vezano za akumulatore.
Ja sam koristio Vesnu na Fiat Stilu, ako se dobro secam garancija je 2 ili 3 godine. Naravno, ne znam kako im se isplati ali mi se akumulator pokvario u garantnom roku, nece da puni uopste, i na moje iznenadjenje dobio sam novi, zamenski. Prosto mi bilo neverovatno da neko ispostuje garanciju u Srbiji. I taj sledeci akumulator se pokvario u garantnom roku, i cak su mi i taj zamenili. Sta reci, svaka cast! Ne mogu sad da se setim imena firme, nalaze se na Sentandrejskom putu (tj malo uvuceni), kod Univer-a, na Salajci u Novom Sadu.
Comment
-
Comment