daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gruja71
    CBC Početnik
    • 10.01.2013
    • 6
    • Niš
    • Hyundai Accent 1.3

    daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje accent

    Potrebana mi je pomoc oko povezivanje modula daljinskog zakljucavanja auto HYUNDAI ACCENT 2001. godina imam centralno a hoću da ugradim i daljinsko.
    Kupio sam uređaj za daljinsko zaključavanje i kupio sam i još jedan motor sa dve žice pošto u levim vratima nema motor nego valjda samo neki preklopnik ili tako nešto što šalje signal za ostala vrata, hteo sam da ugradim dodatni motor koji će mehaničkim putem da otklučava ili zaključava preko poluge ali nešto ne radi ili nisam dobro povezao.
    Pre a i sada centralna brava radi normalno kada otklucavam leva vrata, na kljuc, u levim vratima fabricki ne postoji motor nego neki preklopnik koji daje signal ostalim vratima za otkljucavanje ili zakljucavanje, ja bih preko motora sa dve zice i poluge da aktiviram to otkljucavanje ili zakljucavanje, ali kako god da povezem motor on ne reguje.
    Ovo je šema povezivanja koju sam dobio uz uređaj, ako može neko da mi objasni kako da sve to uvežem.

  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    mislim da ti nije dobra sema.slikaj jos neku semu ako ima na tom upustvu za montazu.

    Comment

    • gruja71
      CBC Početnik
      • 10.01.2013
      • 6
      • Niš
      • Hyundai Accent 1.3

      #3
      Samo tu semu imam

      Comment

      • chobo13
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2009
        • 1274
        • pozega,srbija
        • AUDI,VW

        #4
        gde kupi taj modul,izgleda kao da nije univerzalni..
        aj slikaj konektor sa zicama pa postavi..

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Da imaš shemu instalacije centralne brave od tvojih kola, bilo bi lakše. Ovako, pokušaj, da spojiš po toj shemi: motor bela i plava, napajanje modula sa baterije (accu) i brown na masu, ako je otpor između nje i minus žice 0ohm. Ako je veći, spaja se na konektor brave na vod za trigger, koji mora da bude pozitivan, da ne bi došlo do kratkog spoja nekog kola. Ako motor reaguje na daljinski (samo jedna komanda), povezati preostale žice (lock i open signal) sa prekidačem na bravi. Prekidač treba da ima tri žice: lock, unlock (open) i trigger. Proveriti na trigger polaritet, pa ako je pozitivan, spojiti brown žicu na isto mesto, ako se modul "okida" pozitivnim naponom.

          U slučaju, da nakon izvršenog spajanja, modul ne reaguje na daljinsku komandu, pokušati zaključavanje-otključavanje pomoću ključa. Ako se motor okreće, treba "naučiti" daljinac, kako da radi, za što bi trebalo da imaš uputstvo.

          Comment

          • gruja71
            CBC Početnik
            • 10.01.2013
            • 6
            • Niš
            • Hyundai Accent 1.3

            #6
            Franjo hvala na savetu, braon žicu sam spojio na (+) a na (-) sam morao da spojim pored crne žutu i roze tek onda je sve proradilo.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Nešto mi nema logike spajanje žute i pink na masu!? Logičnije je, da nisu spojene na ništa (označava se kao N.C.). Ali, kao što se kaže: čudni su putevi..., pa i u ovom slučaju. Problem je, ako na tom mestu gubiš struju, ili se nešto zbog toga spali.

              Zato, proveri, da li istovremeno, sa daljinskim otvara i zatvara sva vrata. Naravno, ako si montirao motorić na levim (vozačevim) vratima. Dešava li se nešto sa bravicama, nakon starta motora? Da li ti funkcioniše dugme na vratima za centralno zaključavanje, tj. zaključava li sva vrata?

              Comment

              • gruja71
                CBC Početnik
                • 10.01.2013
                • 6
                • Niš
                • Hyundai Accent 1.3

                #8
                Motor koji sam dodao, osim mehaničkog kontakta sa polugom za otključavanje, nema drugih kontakata sa postojećim uređajem za centralno. Kada sam sve završio proverio sam da li u stanju mirovanja vuče neku dodatnu struju i sve je OK, vreme će da pokaže da li sam dobro namestio. Za sada radi...

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Da li imaš na kućištu modula unutrašnju shemu veza sa relejima? Jer se upravljanje vrši sa dva releja.

                  Proveri, koliko ti vuče mirne struje sa zaključanim i otključanim vratima. Tako, što ćeš ampermetar uključiti između crne žice i minus accu. Ne bi trebalo, da vuče više od desetak mA. Dok motor radi, nešto više.

                  Prema shemi, koju si dao, žuta i pink žica služe za vezu sa postojećim sistemom, kojim upravlja UCH. Moguće, da si ipak "ubo" pravo rešenje, pa bi opisom radova (vezivanja) pomogao drugima, koji nameravaju da urade istu stvar. Inače, uobićajeno je, da se ugrađuje motorić sa pet žica: dve za motor i tri, kojima je povezan onaj preklopnik (otključano-zaključano i trigger).

                  Ako pogledaš sheme centralne brave u sklopu alarmnih sistema, bit će ti jasno, zbog čega sve ovo pišem.

                  I. ovim završavam učešće u ovoj temi.


                  Comment

                  Working...
                  X