Audi A4 problem sa instrument tablom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lazar
    CBC Član
    • 18.03.2010
    • 35
    • Novi Sad
    • Ne

    Audi A4 problem sa instrument tablom

    Vozim Audi A4 2000g, 1.9tdi, 86kW ima problem sa instrument tablom, kako su mi objasnili moja instrument tabla je 'Magneti Marelli'.

    Problem se javlja kada dodje zima i hladno vreme. Prvo je bio problem da dok se auto ili instrument tabla ne ugreje kazaljke rade i onda da svakih 3 sekunda kao da izgube kontakt,napajanje sa mesta kog tog trenutka pokazuju padnu na nulu i za sekund vrate se nazad i tako stalno dok vozim. Dok jednog dana sve kazaljke su ostale u pocetnom polozaju dok auto radi.
    Kad ovo ispricam majstorima niko nece da pogleda niti da se bakcem sa ovim. Uspeo sam da nadjem majstora i kaze da je problem neko napajanje u instrument tabli zamenio to i sve je radilo do sledece zime. Onda je ponovo pocelo sve iz pocetka. Odem opet kod majstora i kaze problem je sa tim modelom instrument tabli, moze da se menja se cip za memoriju i software i to se resi ali ne garantuje koliko ce to da traje, kaze menjao je to na par audija i niko mu se nije zalio ponovo, dobio sam cak i 6 meseci garancije. Zamenio je to, usput je zamenio motorice za kazaljke i sve je radilo do pre neki dan.
    Imao sam problem sa bendixom da sam jedva uspeo da uplaim auto, i tada su mi kazaljke posle paljenja auta ostale u pocetnom polozaju. Zamenio sam bendix i kazaljke su pocele da rade ispravno osim one za temperaturu koja je za pocetni polozaj kad se upali auto pokazuje polovinu skale. Ovo je trajalo par dana i sad opet kad se auto upali sve kazeljke ostaju na pocetnom polozaju i ne pomeraju se. Sve ostale signalne lampice rade korektno.

    Kako sam cuo za ovo je resenje da se kupi druga instrumen tabla koja nema tih problema ali to nosi novu tablu, dekodiranje, dekodiranje kljuceva... ako sam dobro sabrao sve to od 300e pa navise.

    Da li je neko imao slican problem i ako jeste kako ga je resio?
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Slican problem na oktaviji...da li ima veze sa instrument tablom ili necim drugim ne znam....posle izvesnog vremena se auto u garazi zapalio sam od sebe i izgoreo ceo prednji kraj...proveriti instalaciju u motornom prostoru i ka anlaseru,za svaki slucaj.

    Comment

    • Mrcela
      CBC Veteran
      • 23.02.2013
      • 191
      • Zemun
      • Citroen C5 HDi 98 kw

      #3
      Originally posted by Lazar View Post
      Vozim Audi A4 2000g, 1.9tdi, 86kW ima problem sa instrument tablom, kako su mi objasnili moja instrument tabla je 'Magneti Marelli'.

      Problem se javlja kada dodje zima i hladno vreme. Prvo je bio problem da dok se auto ili instrument tabla ne ugreje kazaljke rade i onda da svakih 3 sekunda kao da izgube kontakt,napajanje sa mesta kog tog trenutka pokazuju padnu na nulu i za sekund vrate se nazad i tako stalno dok vozim. Dok jednog dana sve kazaljke su ostale u pocetnom polozaju dok auto radi.
      Kad ovo ispricam majstorima niko nece da pogleda niti da se bakcem sa ovim. Uspeo sam da nadjem majstora i kaze da je problem neko napajanje u instrument tabli zamenio to i sve je radilo do sledece zime. Onda je ponovo pocelo sve iz pocetka. Odem opet kod majstora i kaze problem je sa tim modelom instrument tabli, moze da se menja se cip za memoriju i software i to se resi ali ne garantuje koliko ce to da traje, kaze menjao je to na par audija i niko mu se nije zalio ponovo, dobio sam cak i 6 meseci garancije. Zamenio je to, usput je zamenio motorice za kazaljke i sve je radilo do pre neki dan.
      Imao sam problem sa bendixom da sam jedva uspeo da uplaim auto, i tada su mi kazaljke posle paljenja auta ostale u pocetnom polozaju. Zamenio sam bendix i kazaljke su pocele da rade ispravno osim one za temperaturu koja je za pocetni polozaj kad se upali auto pokazuje polovinu skale. Ovo je trajalo par dana i sad opet kad se auto upali sve kazeljke ostaju na pocetnom polozaju i ne pomeraju se. Sve ostale signalne lampice rade korektno.





      Kako sam cuo za ovo je resenje da se kupi druga instrumen tabla koja nema tih problema ali to nosi novu tablu, dekodiranje, dekodiranje kljuceva... ako sam dobro sabrao sve to od 300e pa navise.

      Da li je neko imao slican problem i ako jeste kako ga je resio?



      Pozdrav,ja sam slične simptome imao ,kada je oslabio akumulator.Trebalo bih kao što čovek reče da pođete od te struje.Znam da majstori to izbegavaju,u dosta slučajeva je to hladan lem.Ja bih pregledao sve konektore i očistio kontakt sprejom.Nisam siguran ,ali mislim da bi orginal njegova dijagnostika trebala da to otkrije.Iskreno se nadam da to nije nekakvi veliki kvar.
      -Жиле-

      Comment

      • Lazar
        CBC Član
        • 18.03.2010
        • 35
        • Novi Sad
        • Ne

        #4
        Kako jedna nevolja ne ide sama ali da krenem od pocetka...
        Bio sam kod majstora za instrument table kad je pregledao samo se osmehnuo i rekao kontroler (opet) ja mu kazem da li jemoguce da sama instrument tabla pravi problema sa strujeom da vice struju i zasto opet isto to sam popravljao prosli put (oz ostalo).

        Majstor: Audi proizvedeni od 1999 do 2001 kojima je instrument tabla od proizvodjaca Magneti Mareli imaju taj problem. Ne postoji jasna dijagnostika kada i zasto se to desi zasto crknu ti delovi to je jednostavno tako. Sto je jos gore majstor zna coveka koji je otisao u Porsche SCG i kupio NOVU instrument tablu, placenu 550e, koja je opet crkla ali za 6 meseci pa je priznata garancija.

        Jednostavno komponente koje su u unstrumet tabli nisu dobrog kvaliteta i kvare se iz nepoznatih razloga. Nije mi naplatio nista da nekazem prijateljski je rekao spada pod garanciju ali mi se cini da cemo se opet gledati za godinu dana za isto i tako dok imam ovaj auto.

        TIP: Od kad ima problema sa instrument tablom , poslednjih mesec dana auto mi izuzetno lose pali ujutro, kad duze ne radi, i kad se upali izbaci ogromnu kolicinu dima. Ispostavilo se da kazaljka temperature je pokazivala vrednosti koje posalje pokvaren termostat i pri paljenju kompjuter dobija pogresne informacije. Zamenio sam termostat i sad pali kao mina bez belog dima
        (a krenulo je probmo akumulator, alternator,..... a samo termostat ne radi).

        Nadam se da sam nekom pomogao

        Comment

        • nikolans78
          CBC Senator
          • 16.03.2006
          • 277
          • Vankuver, Kanada

          #5
          Pretpostavljam da je termo davac a ne termostat. Da li se za ovo palila lampica "check engine"? Kakvu je temperaturu pokazivala instrument tabla? Ako je bila lampica, koji je bio kod greske?

          Comment

          • Lazar
            CBC Član
            • 18.03.2010
            • 35
            • Novi Sad
            • Ne

            #6
            Upravu si, termo davac.
            Ne nije mi se palila lampica, pretpostavljam da je termo davac davao neku vrednost u okviru opsega ali koja je bila pogresna.
            Kazaljka je cim se upali auto pokazivala 90C, s obzirom da nisam isao na duze relacije i da je tada bilo hladnije nego ovih dana kazarka je stalno stajala na 90C.

            Comment

            Working...
            X