Kadet se gasi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zockan
    CBC Početnik
    • 27.11.2010
    • 3
    • Pirot

    Kadet se gasi

    Kadet 1.3i, monopoint, plin lovato, i benzin. Zadovoljan radom osim:

    Paljenje hladnog motora, na benzin na pola kljuca.... posle stotinak dvesta metara prilikom oduzimanja gasa i izbacivanja iz brzine auto se gasi... i na benzin i na plin.... posle 2-3 km. nema tih simptoma... nema gasenja, sve je ok. ... provereno vise puta i na benzin i na plin

    Molim za pomoc.
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    kadet se gasi

    poydrav;to mi lici na step motor[regulator ler gasa] sa prednje strane monopointa ili senzor[davac]temperature motora na zadnjoj strani motora iza alternatora a proveri i map senzor na grudima iza filtera vazduha

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Originally posted by zockan View Post
      ... posle stotinak dvesta metara prilikom oduzimanja gasa i izbacivanja iz brzine auto se gasi...
      Iz koje brzine? Ne voziš prvom dvesto metara!?
      Kako radi na leru nakon palenja, na primer 5 minuta, bez davanja gasa?
      Rekao bih, da je do podešavanja.

      Pošto se radi o hladnom startu, moguće da su u pitanju i svećice.
      Last edited by Franjo; 20.02.2013, 22:19.

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        kadet se gasi

        poydrav Franjo;moguce da je do podesavanja plina ali kaze da se gasi i na benzinu .verovatno senzor temp los pa u tim opsezima lazira step motor

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Ali, posle 2-3 km - nema problema! Česti problemi sa automatskim saugom.

          Comment

          • legenda
            CBC Senator XXL
            • 28.03.2009
            • 1345
            • Beograd

            #6
            Srecom te je taj auto jednostavan...verovatno je u pitanju step motor,ali moze da bude svasta,tesko je reci...moguce je da je i do davaca temperature na glavi motora(plave boje ka kabini ispod monopointa)...moguce je takodje da je zaprljana klapna na monopointu(leptir)...skini filter vazduha pa vidi u kakvom je stanju...ako je masna i prljava kupi carbcleaner i ocisti kompletan monopoint...problem moze da pravi i tps senzor(throtle position sensor) sa desne strane monopointa gledano iz pravca haube...
            Moras poci nekim redom...ja bih prvo skinuo step motor i ocistio ga,a takodje bih ocistio i ceo monopoint carbcleanerom...onda bih otisao na otpad i probao sa drugim tps senzorom,pa onda sa drugim map senzorom...ako nista od toga ne pomogne,onda bih isao na davac temperature,kao i kablove koji idu na taj davac...mogu i oni da prave problem...probaj,javi sta si uradio pa cemo ici dalje

            Comment

            • zockan
              CBC Početnik
              • 27.11.2010
              • 3
              • Pirot

              #7
              Nebitno je iz koje brzine, druga, treca, cetvrta, kad treba zaustaviti auto, kocnica pa menjac iz brzine i auto se gasi....
              Originally posted by Franjo View Post
              Iz koje brzine? Ne voziš prvom dvesto metara!?
              Kako radi na leru nakon palenja, na primer 5 minuta, bez davanja gasa?
              Rekao bih, da je do podešavanja.

              Pošto se radi o hladnom startu, moguće da su u pitanju i svećice.

              Comment

              Working...
              X