Renault R19 1.8 16V ´93. problem s stangasom (500-1400rpm)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tresko
    CBC Početnik
    • 17.03.2013
    • 7
    • Tomislavgrad
    • RENAULT R19

    Renault R19 1.8 16V ´93. problem s stangasom (500-1400rpm)

    Pozdrav svima!
    Imam problem s automobilom (Renault R19 1.8 16V, 100kW) prije 3dana mi radi na ler-gasu s variranjem od 550rpm i za par sekundi se podize na 1400rpm...vani ili bilo hladno ili toplo isto se ponasa ako vam moze pomoci jos informacija da na kontrolnoj ploci tj. instrument-tabli gori s lijeve strane narandžasta lampica koja izgleda kao sa ove slike:
    Da navedem prije je takodjer ona radila tj.ta lampica ali u treptajima i nakon par kilometara se ugasi i negori vise...ali ova zadnja tri dana je non-stop upaljena i tako mi obrtaji variraju... molim pomoc od svih clanova ako se razumiju o ovakvo nesto...unaprijed hvalla svima!
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Sijalica ukazuje na grešku u napajanju gorivom (injection fault). Može biti više problema: od rezervoara pa do ubrizgavanja.

    Potrebna intervencija majstora.

    Comment

    • tresko
      CBC Početnik
      • 17.03.2013
      • 7
      • Tomislavgrad
      • RENAULT R19

      #3
      Rezervoar sam ocistio...znaci: skinuo ga,oprao vapom (topla voda) zastitio ga bitumenom...promijenio sva crijeva (tj.dovod goriva i povrat goriva)...jos cu rijesiti filter goriva... nadam se da ce mi to otkloniti kvar (gresku koju mi javlja ta sijalica)...
      Hvalla na odgovoru

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Na dobrom si putu, da rešiš problem! Majstor bi sigurno krenuo obrnutim putem - od motora, merenjem pritiska i proverom senzora. Sredi filter goriva i proveri zaptivenost sistema. Kada si menjao svećice?

        Da li se nakon zagrevanja motora obrtaji stabilizuju i na koliko rpm?

        Comment

        • tresko
          CBC Početnik
          • 17.03.2013
          • 7
          • Tomislavgrad
          • RENAULT R19

          #5
          Ma imam vremena pa mi nije poblem ni skinuti rezervoar pa ga osistiti ..jer prvo rijesis od onih mozda (sigurnih) kvarova,tj.ona za koja netreba odvajati novac...i da ga negonim majstoru!!!
          Ovako: brtaji se stabiliziraju nakon mozda 10-ak kilometara...radi mi na 800rpm ali lampica ta na instrument ploci radi i dalje bez obzira na obrtaje...i jos nesto ovo mi je se desilo jucer pa tako i jutros...kada dodam gas (pritisnem papucicu gasa) lampica se ugasi...a kada pustim papucicu gasa lampica idalje gori...
          A svijecice... hmmm imam i racun kad sam ih kupio i isti dan sam ih postavio (06.12.2011.) mozda je i vrijeme njih mjenjati,a filter nije mijenjat otkad je auto kod mene tj. od 16.10.2011. tako da bi to jedino trebao biti problem...
          Hvalla na interesiranju mog problema i pomoci koju mi dajes (psavjetima)...

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Originally posted by tresko View Post
            ... filter nije mijenjat otkad je auto kod mene tj. od 16.10.2011...
            Znači, takvog si kupio i ne znaš, kada je poslednji put menjan?! Zamena svećica i svih filtera, zavisi od toga, koliko je vožen od poslednjeg servisa, odnosno zamene. Kao i uslova u kojima je vožen. Za filter goriva, važan je i kvalitet goriva.

            Nadam se, da kontrolišeš nivo ulja u motoru i redovno menjaš!?

            Što se tiče obrtaja, nakon što se stabilizuju - u redu su, iako bi bilo dobro, da su nešto viši. Na YT možeš primetiti, da su na R19 uglavnom oko 1000 rpm.

            Sličan problem imao je neko na laguni (ili meganu) usled popuštanja zavrtnja na nosaču senzora položaja radilice i prljavog senzora. Čišćenjem i fiksiranjem senzora, kvar je otklonjen.

            Želim ti uspešan rad i srećno ga vozio!

            Comment

            • tresko
              CBC Početnik
              • 17.03.2013
              • 7
              • Tomislavgrad
              • RENAULT R19

              #7
              Ulje mjenjam redovno,odnosno svakih 10-ak tisuća kilometra...
              Gorivo naravno uvijek gledam kvalitetnije,tj. benzinske postaje na boljem glasu...
              Za obrtaje sam primjetio da njih vecina (uglavnom svi) rade na 1000rpm,e u tome je sad stvar jer sam jucer zvao i razg. s čovjekom od kojeg sam kupio auto...rekao mi je datum i sve sto je mijenjato na vozilu...ali ja napomenem samo ono sto je vezano za motor: dihtung glave i poklopca motora,karike i klipnjace,novi ventili i pumpa goriva,set remenica (zupčasti,servo,alternator,kompresor klime),svjećice,filter goriva,ulje i rashladnu tekućinu...sve to je mijenjao datuma: 27.11.2010.god nasao sam racun u renault-ovoj knjigi!!! Prispjelo je za mijenjanje i servisiranje...barem nekih dijelova to cemo sada u garazu pomalo dijelove potrosene skinuti...naruciti po njima u auto-dijelovima rezervne dijelove i kemijat dok dolaze malo suncaniji i ljepsi dani...

              Comment

              Working...
              X