ljudi spasavajte!!
inace, vozim audi a6 2.8 quattro iz 99g vec nekih 5 mj.
medutim od prije dva mj su poceli problemi sa trokiranjem...motor dok radi na benzinu radi nemirno i kao da jedan cilindar ne radi,dok je na plinu rad motora puno bolji iako ne opet posve ok kako bi trebalo biti..
zatim sam napravio sljedece sto su mi mehanicari predlagali:
1.kompjutersko ciscenje dizni
2.izmjena pumpe benzina
3.svjecice
4.filter benzina
izmedu ostalog nevezano uz problem sam promjenio i diskove,plocice,nosace motora,ramena.ulje i filter,filter klime,JOS SAM I NAPRAVIO TEHNICKI..onaj ko vozi ovakav auto zna koliki je to trosak..dovelo me na rub bankrota,,
međutim ni to nije rjesilo moje probleme...auto je sve vise i vise trokirao i radio kao traktor..
neki dan vise dok smo cekali da stignu bobine jel je mehanicar utvrdio da je bobina neispravna, auto nije vise htio ni upaliti!!!...
stigle bobine ,svjecice bile potpuno mokre...sve to namontirano...auto upali ali opet TROKIRAJUCI!!!
ujutro kad ga upalim radi dobro ali kad se ugrije UZAS..na plinu malo bolje nego na gorivu ali opet nije to kako triba...ne prima gas u niskim okretajima...dok kad ga stisnem na 2-3 t okretaja on povuce (govorim na plinu)..
E SAD DA JA VAS PITAM....MOJE MISLJENJE JE DA JE MOJ PROBLEM U KABLOVIMA...
I DA SU CIJELO VRJEME BILI KABLOVI...NISU BAS NI JEFTINI..GLEDAO SAM BOSCHOVE KOSTAJU 1700KN ZATO VAS MOLIM ZA SAVJET!!
NEGDJE SAM CITAO O NEKAKVOJ SMJESI ZRAKA I PLINA PA DA KOMPJUTER MEMORIRA PA TAKO DA NERADI NI NA BENZINU DOBRO AKO KO ZNA NESTO VISE O TOME?
INACE PLIN JE BRC...
rekao sam mehanicaru da i moja baba moze biti mehanicar tako nagadajuci mozda je ovo mozda je ono...rekao sam mu da ako uzmemo kablove a opet bude isti problem da ce ih on platiti
predlozio mi je da ce skidniti sa jednog istog a6 pa da vidimo kako ce se ponasati...
inace, vozim audi a6 2.8 quattro iz 99g vec nekih 5 mj.
medutim od prije dva mj su poceli problemi sa trokiranjem...motor dok radi na benzinu radi nemirno i kao da jedan cilindar ne radi,dok je na plinu rad motora puno bolji iako ne opet posve ok kako bi trebalo biti..
zatim sam napravio sljedece sto su mi mehanicari predlagali:
1.kompjutersko ciscenje dizni
2.izmjena pumpe benzina
3.svjecice
4.filter benzina
izmedu ostalog nevezano uz problem sam promjenio i diskove,plocice,nosace motora,ramena.ulje i filter,filter klime,JOS SAM I NAPRAVIO TEHNICKI..onaj ko vozi ovakav auto zna koliki je to trosak..dovelo me na rub bankrota,,

međutim ni to nije rjesilo moje probleme...auto je sve vise i vise trokirao i radio kao traktor..
neki dan vise dok smo cekali da stignu bobine jel je mehanicar utvrdio da je bobina neispravna, auto nije vise htio ni upaliti!!!...
stigle bobine ,svjecice bile potpuno mokre...sve to namontirano...auto upali ali opet TROKIRAJUCI!!!
ujutro kad ga upalim radi dobro ali kad se ugrije UZAS..na plinu malo bolje nego na gorivu ali opet nije to kako triba...ne prima gas u niskim okretajima...dok kad ga stisnem na 2-3 t okretaja on povuce (govorim na plinu)..
E SAD DA JA VAS PITAM....MOJE MISLJENJE JE DA JE MOJ PROBLEM U KABLOVIMA...
I DA SU CIJELO VRJEME BILI KABLOVI...NISU BAS NI JEFTINI..GLEDAO SAM BOSCHOVE KOSTAJU 1700KN ZATO VAS MOLIM ZA SAVJET!!

NEGDJE SAM CITAO O NEKAKVOJ SMJESI ZRAKA I PLINA PA DA KOMPJUTER MEMORIRA PA TAKO DA NERADI NI NA BENZINU DOBRO AKO KO ZNA NESTO VISE O TOME?
INACE PLIN JE BRC...
rekao sam mehanicaru da i moja baba moze biti mehanicar tako nagadajuci mozda je ovo mozda je ono...rekao sam mu da ako uzmemo kablove a opet bude isti problem da ce ih on platiti

predlozio mi je da ce skidniti sa jednog istog a6 pa da vidimo kako ce se ponasati...
Comment