Svetlo tablice, hladnjak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    Svetlo tablice, hladnjak

    Imam problem nece da mi rade svetla za tablicu, proverio sam i ne dolazi mi struja do sijalica kada upalim poziciju, da li se neko sretao sa ovim, kako da provalim ako je zica u prekidu, koja je to zica dal u prekidacima ili u cemu?

    Gde mogu kupiti novi hladnjak za golfa, naravno da nije nase proizvonje?
    dajte neki link sa velicinama hladnjaka, i sta mislite da stavim malo veci od postojeceg, sta bi time dobio ili izgubio?
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
  • Joker
    CBC Veteran
    • 09.05.2005
    • 116
    • Subotica

    #2
    Ako je golf u pitanju najcesce je prekid zice u zastitnoj gumi kod petih/trecih vrata. Kad ih otvoris sa leve strane rebrasta zastitna guma, kod mene je tamo bila u prekidu i zica za osvetljenje tablice i za motor zadnjeg brisacsa.

    Comment

    • don
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2005
      • 483
      • Beograd

      #3
      Da golf je, u to sumnjam i ja , ali ne znam koja je to zica kod osiguraca ili kod glavnog prekidaca za svetlo tablice da bi mogao da ispitam da li je u njoj prekid, a brisac radi, on nije u prekidu.
      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

      Comment

      • dandy
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 513
        • Bijeljina-Beograd Medakovic

        #4
        kasno, tj tek sad sam se prikljucio forumu pa vidim da je proslo dosta vremena, ali da probam pomoci. prekid kao sto rece prethodnik, najcesce se dogadja na spoju gepeka sa sasijom, e sada da bi znao da je to to, ovako moras da uradis. skini plastiku koja se nalazi ispod tablice pa izvadi sijalice sa nosacima, onda u gepeku sa lijeve strane iza tapacira, znaci pored zadnje lijeve stopke pa malo naprijed prema kosu vidjeces 2 prikljucka, jedan od njih je za svjetlo tablice, i obicnim buvljak unimerom ispitaj dal je kabal u prekidu. i odmah da vidis da nije doslo do korozije ili neceg slicnog. ako te to mrzi ili ne uspijes da nadjes prekid uzmi jednu zicu, spoji je na zadnji far na stopaljku, vidjeces da ima mjesta za papucice samo prati vodove po faru, lako je, i sprovedi taj + do sijalica, i nema frke ima da radi ko doxa, a minus sa sijalica spoj na bilo sta metalno, mozes i na motor od brisaca
        eto nadam se da ce biti od pomoci, jer iako je kabl u prekidu bolje je razvesti nov jer je vrlo tesko da se taj spoj pravi na licu mjesta(mislim na gumu na gepeku ) jer ce ubrzo opet da ode, znaci najbolje je da to zamijenis, ne treba vise od sat vremena da se to uradi

        Comment

        • don
          CBC Senator XXL
          • 13.04.2005
          • 483
          • Beograd

          #5
          Nisi zakasnio, obzirom da taj problem jos nisam resi, a ovo ce pomoci, hvala.
          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #6
            ajd provjeri pa javi sta si uradio, ako nesto nije bilo jasno ili se ne snadjes pitaj pa cu ti javiti

            Comment

            • dandy
              CBC Senator XXL
              • 09.12.2005
              • 513
              • Bijeljina-Beograd Medakovic

              #7
              eh da zaboravili smo na hladnjak, ne znam jel to rijeseno, ai ajd da kazem, kog golfa 2 postoje 3 vrste hladnjaka, i to najmanji za benzinske motore, srednji za cini mi se 1.8 i 2.0. i dizele obicne i najveci za td i mislim jos za gti varijante 2.0,
              bitno je da ima na veznom limu tri otvora, i u svakog golfa se moze staviti bio koji hladnjak, mislim na to da pasuje, univerzalan je nosac
              sto se tice veceg hladnjaka, sad da ne gledam o kom je modelu rijec, reci cu ti samo jedno, nema potrebe da ga povecavas sem ako nisi radio neko budzenje na motoru sto je povecalo snagu jer uz ispravan termostat i termoprekidac koji pali ventilator, neces imati problema, naravno sa vecim hladnjakom ces dobiti samo rjedje ukljucivanje ventilatora, ako ti to nesto znaci, sto ce donekle produziti njegov vijek, a s obzirom da oni crkavaju mnooooooooogoooo rijetko, nema potrebe za time
              najbolje ti je potraziti hladnjak polovan na nekom otpadu, ali ne rece sta je sa tvojim, i u cemu je problem jer se vecina problema sa hladnjakom moze rijesiti i bez zamjene

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                Moj je hladnjak procureo na spoju onih poprecnih cevi i plastike, kupio sam novi 3000din, a primetio sam kod starog da se prednji kraj ( ona saca od alum.) potpuno raspala kada predjes blaago prstom, postala kao pesak, strasno , i cesto mi se tada palio ventilator na njemu, sada kada je stavljen novi, druga prica, upali se jednom u ko zna kada, i kada se upali radi vrlo malo i prekine, starom su saca bila puna ko zna cega, pocev od onih maca dlaka i ostalih cuda koja moze da pokupi sa puta, i samim tim hladjenje je bilo losije i ventilator se palio vrlo cesto, ali sada sam zadovoljan. Nisam hteo da kupujem polovan i gore razloga, i ko zna kada ce on da propisa a platicu ga sigurno oko 20-30e, a nov je 35, tako da nisam imao racunice
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • don
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2005
                  • 483
                  • Beograd

                  #9
                  Taman sredi jedno krene drugo, sada mi je procureo hladnjak kabine , i ajde da ga skinem kad ono tamo takva za*ebancija ili ti bolje reci Sizifov posao, sve sam razmontirao, samo su jos tockovi ostali , a rastavljanje je trajalo jedno 3-4 sata, surovo, a sutra me ceka sastavljanje, ako jos nekome procuri taj budjavi hladnjak neka se ne za*ebava, lakse odvasti kod majstora, sto to pre nisam znao
                  Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                  Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                  Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                  Comment

                  • dandy
                    CBC Senator XXL
                    • 09.12.2005
                    • 513
                    • Bijeljina-Beograd Medakovic

                    #10
                    e jesi baxuz, pa rvi slucaj bucnog hladnjaka u kabini koji sam ja cuo si ti drugar h
                    ono jes zeznuto, ali prvi put, drugi put je vec lakse, a treci put kazes, pa nije frka i to odradis veoma brzo
                    kokpitja recimo sam skinem za pola sata, ali prvi put sam ga cijeli dan skidao
                    ako ti treba i taj imam kompletan uredjaj sa mehanizmom i klapnama

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #11
                      sta bi za karb?
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • dandy
                        CBC Senator XXL
                        • 09.12.2005
                        • 513
                        • Bijeljina-Beograd Medakovic

                        #12
                        ej drugar nikako od posla ne stizem da odem za bosnu, ali ako nije frka bice uskoro, aj vidi sta ti jos treba pa da ponesem, jbg, ovih dana sam toliko pretrpan da ne stizem ni da disem..... mislim da ce biti uskoro, ako nije velika frka
                        jesi rijesio hladnjak kabine hha
                        evo i jajuce bio ispisan sa puta od strane trolejbusa sjeme im se zatrlo, i poidam prednju gredu.
                        cijeli dan sam lezao podkolima na parkingu tako da sam navukao i isijas i spondilozu i ****m li ga sta sve nisam pa jedva na oci gledam,
                        e kako mocno varnice kablovi od trola kad se nabaci sipka preko njih ahahha
                        zamisli vec drugi put na istom mjestu me TROLA izbacuje sa puta,,, e vise ga moja guma na toj dionici nece traga ostaviti

                        Comment

                        • don
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2005
                          • 483
                          • Beograd

                          #13
                          Ma ne pitaj me nista, namestio sam hladnjak, ali sam ruke isekao samo tako, ali sta sam sve nasao u tom delu gde je hladnjak pa to je cugo, izvadio sam punu saku lisca, zemlje blata, i ko zna cega jos, ma bilo je strasno, kada sam sve vratio na svoje mesto i utegao, pustio ventilator da duva, pa to je bilo uzivanje gledati kako ceo sistem lepo radi
                          Pa da sam ga nekada ranije skidao pa i ajde, ali ovo je bilo surovo, istegao sam se, skupio se, gola ledja, ma 1000cuda.

                          Ajde pogledaj jos da li imas onu plastiku na kojoj su nacrtane pozicije za grejanje, riknula mi sijalica pa uvece nista ne vidim na kojoj je poziciji. A karb cemo probati kod mene u garazi kako radi, i ako je ok, onda da
                          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                          Comment

                          • dandy
                            CBC Senator XXL
                            • 09.12.2005
                            • 513
                            • Bijeljina-Beograd Medakovic

                            #14
                            nemam to prejebao sam dok sam pravio plavo osvjetljenje tog dijela.
                            sto ne ubacis plavo svjetlo tu, ja sam proijenio kompletno svjetlo u kokpitu i sad je sve plavo, ali jos malo opitujem da vidim ima li neka bolja ideja pa je sve jos uvijek rastureno. mozes vidjeti kako se radi na

                            Code:
                            http://www.vw-club.rs/
                            u rubrici URADI SAM, ali jos nisam slikao taj dio za hladnjak, i cajgeri su sada mnogo bolji, posto je ovo bila prva verzija, pa je svjetlo lose rasporedjeno, slikacu ovih dana pa cu da okacim novo.
                            inace i ta sijalica koja ti je pregorela se mijenja, ali je bolje da postavis diode unutra.
                            kazes lisce i blato, pa imas li ti onu mrezicu na ventilatoru, ispod haube sa lijeve strane gledano od naprijed, ako nemas onda ce ti stalno upadati lisce i ostalo kroz vent. inace drugo nema kuda da udje.

                            Comment

                            • don
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2005
                              • 483
                              • Beograd

                              #15
                              Ima mrezica,ali updalo je sigurno tuda, ali sada je grejanje hit, sada dosao sa kopaonika i zadovoljan sam grejanjem
                              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                              Comment

                              Working...
                              X