Pozdrav svima,
potreban mi je hitan savet sta da uradim u vezi problema sa svojim autom. U pitanju je 307 1.6 16V iz 2002. Benzinac, nema plin.
Pre 2 dana kada sam hteo da ga upalim, samo se na trenutak culo verglanje i zatim su lampe na tabli pocele da se gase i pale i to bez nekog pravila.
Dosao je rodjak koji se bavi autoelektrikom (ali nesto starija vozila i ponesto oko ovih savremenijih) i ustanovio da je akumulator prakticno mrtav. Koristio je onu viljusku za proveru akumulatora.
Juce sam kako bih tu sumnju potvrdio premostio kablovima sa drugog vozila i bez problema upalio svoj auto. Neko vreme je radio u mestu, malo sma ga i provozao ali kada sam probao da ga ponovo upalim davao je iste simptome - lajt sou na tabli bez nekog pravila kada se i sta pali.
Kupio sam danas akumulator Bosh 45 Ah, pocetnog udara 440 A (stari je bio 44Ah i 320 A). Postavio ga ali u pocetku nije htelo nista da sija, kasnije su lampice pocele nekontrolisano da se pale i gase. Tako prilikom stavljanaj na kontakt nista se ne upali ali se zato dogodilo da je kljuc izvadjen iz brave a da se pale lampe na tabli pa cak i one za opremu koju nemam kao npr ESP, ili pokazuje iskljucen airbag iako nije, ili pokazuje da je ulje na minimumu iako je nesto malo ispod maximuma...
Nekoliko puta se dogodilo da tek prilikom vracanja kljuca u nulti polozaj pocne da zuji pumpa i da se tek tada pojave brojevi na km satu.
Dakle auto je totalno podilajiso, ima li neki strucnjak da mi da neku pametnu ideju sta treba uraditi?
U medjuvremenu sam se cuo sa nekim majstorima i niko od njih ne moze da izadje na teren sa dijagnostikom i da mozda na licu mesta ustanovi i otkloni kvar. Jedan od njih tvrdi da verovatno treba samo resetovati kompijuter, drugi kaze da ne bi bilo moguce ocitati bilo sta iz kompijutera kada nema stabilan kontakt a da je verovatnije da negde drugo gubim struju, treci kaze da je kompijuter mozda zakljucao ili da je otislo nosto kod osiguraca (neka skracenica ali nisam zapamtio koja).
potreban mi je hitan savet sta da uradim u vezi problema sa svojim autom. U pitanju je 307 1.6 16V iz 2002. Benzinac, nema plin.
Pre 2 dana kada sam hteo da ga upalim, samo se na trenutak culo verglanje i zatim su lampe na tabli pocele da se gase i pale i to bez nekog pravila.
Dosao je rodjak koji se bavi autoelektrikom (ali nesto starija vozila i ponesto oko ovih savremenijih) i ustanovio da je akumulator prakticno mrtav. Koristio je onu viljusku za proveru akumulatora.
Juce sam kako bih tu sumnju potvrdio premostio kablovima sa drugog vozila i bez problema upalio svoj auto. Neko vreme je radio u mestu, malo sma ga i provozao ali kada sam probao da ga ponovo upalim davao je iste simptome - lajt sou na tabli bez nekog pravila kada se i sta pali.
Kupio sam danas akumulator Bosh 45 Ah, pocetnog udara 440 A (stari je bio 44Ah i 320 A). Postavio ga ali u pocetku nije htelo nista da sija, kasnije su lampice pocele nekontrolisano da se pale i gase. Tako prilikom stavljanaj na kontakt nista se ne upali ali se zato dogodilo da je kljuc izvadjen iz brave a da se pale lampe na tabli pa cak i one za opremu koju nemam kao npr ESP, ili pokazuje iskljucen airbag iako nije, ili pokazuje da je ulje na minimumu iako je nesto malo ispod maximuma...
Nekoliko puta se dogodilo da tek prilikom vracanja kljuca u nulti polozaj pocne da zuji pumpa i da se tek tada pojave brojevi na km satu.
Dakle auto je totalno podilajiso, ima li neki strucnjak da mi da neku pametnu ideju sta treba uraditi?
U medjuvremenu sam se cuo sa nekim majstorima i niko od njih ne moze da izadje na teren sa dijagnostikom i da mozda na licu mesta ustanovi i otkloni kvar. Jedan od njih tvrdi da verovatno treba samo resetovati kompijuter, drugi kaze da ne bi bilo moguce ocitati bilo sta iz kompijutera kada nema stabilan kontakt a da je verovatnije da negde drugo gubim struju, treci kaze da je kompijuter mozda zakljucao ili da je otislo nosto kod osiguraca (neka skracenica ali nisam zapamtio koja).
Comment