Koje svecice?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WEST 014
    CBC Senator XXL
    • 17.08.2010
    • 862
    • Valjevo
    • Audi A4

    #16
    Ja mislio da je Dora meni odgovorio kad ono jos jedan sa Skodilakom se interesuje

    Ljudi preformulisacu pitanje, i nadam se da ce neko da pomogne, jer imam dobru volju da stavim dobre svecice ali ne ide mi bas nesto.

    Naime mnogo sam glup. Oko svecica i struje u autu, pa mogu slobodno reci ekstremno sam glup. Po katalogu za moj auto idu platinaste, ali auto je na TNG, kad tamo negde na nekem sajtu oznacim da je moj model auta pogonjen na TNG on izbaci neke druge, a ne te platinaste. E sad meni jedan cika rekao bolje da stavim iridijumske. E opet dolazimo do toga, da sam ja mnogo glup, i ne znam zasto staviti iridijumske, i da to mozda nesto ne skodi mojoj Skodi, posto sajt kaze platinaste fabrika propisala. A ja opet vozim na TNG.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Za Jitzu, stavi NGK i na svakih 10k podesiš zazor a na svakih 20k ih baciš
      Za Westa, stavi šta fabrika kaže jer ako nisam opet promašio ti imaš sekvent. Obzirom da su im bobine stvarn kilave, ne bih puno eksperimentisao sa drugim svećicama.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • WEST 014
        CBC Senator XXL
        • 17.08.2010
        • 862
        • Valjevo
        • Audi A4

        #18
        Hvala Dora. Poslusacu te. Sekvent je u pitanju. Jos jedno, jel se skracuje interval zamene posto je auto na gas?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Vožnja na gas predstavlja bolji režim rada za motor po svakom pitanju, od trajanja i kvaliteta ulja do sklopova ili pojedinačnih delova. Neko je provalio da je temperatura sagorevanja veća. Nešto je veća ali nije 5000 stepeni veća, samo nekoliko desetina stepeni . U praskozorje gasa kad se štelbalo od oka u mnogome je zavisilo kakvo ko ima oko pa je bilo svakavih štelbanja a najviše onih gde se zavrtalo radi štednje a to izaziva povečanu temperaturu iznad tih normalnih par desetina stepeni pa se negde vide uzduvne grane bele kao mleko što znači da se usijavaju.

          Na sekventima to nije moguće jer mora imati smešu kakvu treba pošto je motor pametniji pa se buni. Naravno, sve mora biti ispravno. Mora niti ispravno je obavezno naglasiti kad motor radi na plin dok je svakom jasno da na benzin mora biti ispravno i bez objašnjavanja.

          Nadam se da je jasnije oko upotrebe i zloupotrebe svega na automobilu kad se vozi na gas. Neispravna dizna će prouzrokovati jedno od dva stanja, ima više goriva ili manje. Ima više, čadjavi, cilindar se guši, ima manje snage, radilica trpi nejednako opterećenje itd...
          Ima manje goriva, ima opet dva stanja. Ako ima malo manje ide kao blesav i sve je idila ali je tolerancija mala pa ne vredi za "civilne! aute mučiti se sa tim, ako ima premalo isto kao kad ima previše uz dodatak veće temperature koja sve troši pa i svećice.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • bmw735i
            CBC Senator
            • 07.05.2006
            • 258
            • Mostar
            • BMW 320i, 740i, 750i

            #20
            E ovako, da ne otvaram drugu temu da se ovdje malo požalim na Peugeota

            Nedavno sam uradio mini servis autu i promjenio mu ulje, filtere, svjećice, bobine (malo su me zezuckale) i očistio isparivač. Uzput sam promjenio termostat i dodao antifriza.
            Pošto sam nekako izgubio vjeru u Bosch stavim Champion svjećice RC8YCL nađem na otpadu poprilično dobre bobine sa auta koje je radilo i odmah sam osjetio poboljšanje u radu. Auto je palilo iz prve bez problema i bolje je vuklo. Pojavili su se mali trzaji pa sam promjenio Boschove svijeće stavljene ljetos za gore pomenute Champion.
            I super bi sve do neki dan kod prvih mrazeva. Auto dok ne postigne radnu temperaturu stalno preskače trza i neravnomjerno radi. Teško pali ako nije ugrijano ali ne uvjek. Čisto da napomenem, mada mislim da igra ulogu u negatvnom smislu, auto ima sistem električnog predgrijavanja koje održava temperaturu motora na nekih 40-50 stepeni teoretski ide do 65 ali isključi prije. Od kad je zahladilo redovito kačim auto na utičnicu sa timerom da upali grijač sat vremena prije polaska.
            E sad jeli do svjeća opet ili do bobina, možda do kablića od bobina ili je slaba masa na šestom šarafu od mjenjača nemam pojma ali ovaj problem sa svjećicama i paljenjem me izludi.
            BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
            Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #21
              Originally posted by bmw735i View Post
              ... ili je slaba masa na šestom šarafu od mjenjača
              Upravo, to može biti uzrok otežanog palenja i neravnomernog rada motora. Sredi taj kabal: očisti i dobro pritegni! Oba kraja, da imaš dobru masu.

              Što se tiče svećica, po auto-dati, na 735i idu: Bosch W8LCR; Champ N9YCC; NGK ZGR5A. Nije mi pri ruci uporedna tabela toplotnih vrednosti, ali proveri ispravnost, da nije neka crkla.

              Comment

              • bmw735i
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 258
                • Mostar
                • BMW 320i, 740i, 750i

                #22
                U pitanju je Peugeot, piše na početku posta. Konkretnije onaj iz potpisa 206 1.4i 2002 godina. Ono za masu je bio sarkazam ali nije daleko od istine. Večeras je žena došla sa posla i kaže da ne trza. Vidjet ćemo ujutro. Zamjenio sam prije nego što je otišla danas nastavke bobina (kabliće) koji idu direkno na svjeće. Skinuo sam ih sa starih bobina koej sam nedavno promjenio. To mi je preporučio tip iz Peugeota ali ih nema kupiti a bobine su oko 150 - 200€
                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #23
                  A, ja se čudim, kakve veze ima peugeot, gledajući garažu i tvoj nick!

                  Nadam se, da si rešio problem! A, osim championki, koje imaš na njemu, odgovaraju i NGK BKR6EK.

                  Comment

                  • bmw735i
                    CBC Senator
                    • 07.05.2006
                    • 258
                    • Mostar
                    • BMW 320i, 740i, 750i

                    #24
                    Evo izgleda da je bilo do tih nastavaka od bobina. Jutarnji start sa podgrijanim motorom je prošao kako treba i popodnevni kad se vraćala sa posla isto tako. E sad dali da ostanem na ovim Šampionkama ili da uzmem Brisk svjeće. Koštaju isto kao normalne a dosta su jeftinije od NGK ili Bosch LPG svjećica.
                    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #25
                      Iako sam prošli put, debelo promašio, vozi sa ovim svećicama, predviđeni interval, pa po želji menjaj. Svojevremeno, te svećice su opravdano nosile svoje ime, jer su bile pojam kvaliteta. Sada, proizvođači pojedinih vozila, preferiraju na primer NGK, za sportsku vožnju BERU, a sada se za svoje mesto bori BRISK. Kako će i koliko neka svećica funkcionisati, zavisi od stanja motora i el. instalacije. Zato, treba staviti i kvalitetne kablove, najbolje nove. I, ispravne bobine, pored ostalog (accu, alternator)!
                      Srećna i ugodna vožnja!

                      Comment

                      • bmw735i
                        CBC Senator
                        • 07.05.2006
                        • 258
                        • Mostar
                        • BMW 320i, 740i, 750i

                        #26
                        To znam. Stari BMW-ovi nisu htjeli normalno raditi dok mu ne zaviješ Šampionke. Sad mu paše više NGK. Svojedobno sa svojim prvim BMW-om sam otišao i kupio svjećice u lokalnoj prodavnici kupio Beru. JBT kako je tresao, kao pegla. Skinem, stavim stare NGK i sve ok.
                        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                        Comment

                        Working...
                        X