Senzori za gorivo, T, ulje, potrosnju...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • filipenko
    CBC Član
    • 27.10.2013
    • 12
    • NS
    • Alfa 147 jtd

    Senzori za gorivo, T, ulje, potrosnju...

    Koliko su precizni i koliko se mogu osloniti na konzistentnost ocitavanja senzora za nivo motornog ulja, temperaturu, prosecnu potrosnju goriva i nivoa u rezervoaru (gauges) na Alfi 147 1.9jtd iz 2004?
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    U istom motoru u stilu, svi osim pokazivača nivoa ulja su jako korektno merili ono za šta su...
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • tomamega
      CBC Senator XXL
      • 19.03.2009
      • 715
      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

      #3
      U svakom autu, sipka je zakon. Zapamti to. Kad ti okine senzor nivoa ulja, verovatno je vec kasno. Tj. Vozis na minimumu vec dugo vremena i steta je vec nacinjena. Stara dobra sipka je neprevazidjena

      Comment

      • expendable
        CBC Senator XXL
        • 04.11.2009
        • 3662
        • Bor

        #4
        Slažem se sa pethodnim. Bez šipke nema ni (dobrog) striptiza a kamoli nivoa ulja.
        Iako sam se uverio da senzori rade posao (mercedes A klase) mora se proveravati i ručno. Možda malo ređe ali na mesec dana maksimalno. To je jedino 100% (senzor je samo pomoćna stvar, koliko da se ne proverava pred svaki polazak što je idealno ali neprimenjivo osim za službena vozila).
        Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

        Comment

        • Siera
          Cbc Senator
          • 09.11.2009
          • 1365
          • Čačak
          • Stralis

          #5
          Da dodam moje iskustvo tog tipa ali sa kamiona. Konkretno na Stralisu do polovine merača kao referentne tačke senzor i šipka se poklapaju, ispod polovine merača nivo ulja na senzoru uvek pokaže da je nešto niži od pravog stanja odnosno kontrole putem merača. Kada dodje nivo na recimo jednu četvrtinu ukoliko je kamion malo nakrenut lako će upaliti upozorenje na nizak nivo ulja (crveni signal) i nema gašenja do neke dobre ravnine i stajanja od pola sata dok kompjuter sve to registruje. Ukoliko se recimo da kontakt pre isteka tih pola sata opet je prisutan crveni signal i opet ništa do narednog mirovanja od pola sata.
          Na FH to radi bez greške i nivo ulja merač-senzor se poklapaju od max do min tako da merač veoma retko koristim a i malo je ne zgrapan cca oko 1,5m
          Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

          Comment

          Working...
          X