U pitanju je Alfa 147 1.9JTD. Ovo se desava SAMO kad je hladno!
Dakle, cim T padne na <10-15C desava se da nece da otvori gepek na komandu kljuca (samo blinknu migavci ali ne odbravi) a otvori ga automatski cim otvorim neka vrata. Dakle, ne otvaram gepek, vec otkljucam centralnu i kad otvorim vrata recimo prednja on izbaci i zadnji gepek u istom momentu (cuje se motorcic brave kao da je neko dao komandu). Ali se to ne desava uvek! Ovoga nema uopste kad je toplo i sve radi dobro, bez greske
Struja u mirovanju, kad se pogase svi sistemi, je oko 15mA max. Imam Vartu 60Ah i za nju je po user manualu za Alfe max. struja mirovanja 60mA sto znaci da nista ne vuce na masu. E sad, mozda moze biti los akumulator, posto losije vergla kad su T nize, tj. treba mu malo duze dok upali.
Neko mi je rekao da je problem hladan lem u modulu za centralnu koji se nalazi kod vozaca. Koliko je tesko ovo izvaditi i prelemiti kontakte na flat kablu ili sta vec treba?
Imate li neku sugestiju?
Dakle, cim T padne na <10-15C desava se da nece da otvori gepek na komandu kljuca (samo blinknu migavci ali ne odbravi) a otvori ga automatski cim otvorim neka vrata. Dakle, ne otvaram gepek, vec otkljucam centralnu i kad otvorim vrata recimo prednja on izbaci i zadnji gepek u istom momentu (cuje se motorcic brave kao da je neko dao komandu). Ali se to ne desava uvek! Ovoga nema uopste kad je toplo i sve radi dobro, bez greske
Struja u mirovanju, kad se pogase svi sistemi, je oko 15mA max. Imam Vartu 60Ah i za nju je po user manualu za Alfe max. struja mirovanja 60mA sto znaci da nista ne vuce na masu. E sad, mozda moze biti los akumulator, posto losije vergla kad su T nize, tj. treba mu malo duze dok upali.
Neko mi je rekao da je problem hladan lem u modulu za centralnu koji se nalazi kod vozaca. Koliko je tesko ovo izvaditi i prelemiti kontakte na flat kablu ili sta vec treba?
Imate li neku sugestiju?
Comment