Punto 1.2 8v 2002god,ECU problem ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Montiran je na motoru i na Alfi TS kao i na mnogim drugim kolima pa ne znam da e neko buni da crkava... Nije to dobro napravljeno. Svakako nije dobro da uštede 20cm žica a tebi prepuste da zato kupuješ nov ECU jednom godišnje...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • TheWickerMan
      CBC Senator XXL
      • 11.09.2007
      • 791
      • DE
      • AR Giulietta TCT

      #17
      Na mom TSu je pod nogama suvozača, ušuškan... eh ti 'Talijani

      Comment

      • chobo13
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2009
        • 1274
        • pozega,srbija
        • AUDI,VW

        #18
        drugar elektronicar kod mene u gradu mi je odradio bar desetak tih kompova od punta,a i od tog stila famoznog 1.6...nisam imao ni jednu reklamaciju,svi su bili korektno odradjeni,a ima vec nekoliko godina od kako smo prvi odradili.stradaju im izlazni vodovi za bobine,prisustvovao sam par puta dok ih je sredjivao pod lupom,alal mu ga,taj posao ne odradjuje bilo ko...

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Originally posted by chobo13 View Post
          ...stradaju im izlazni vodovi za bobine, prisustvovao sam par puta, dok ih je sredjivao pod lupom, alal mu ga,taj posao ne odradjuje bilo ko...
          A, cena? To je upravo, ono što sam napisao: previsoka cena, jer u ovom slučaju, to je obična mehanika, a ne elektronika. Ali, normalno, ljudi cene svoj rad i situaciju. Normalno je, da koriste lupu, jer se radi o mikrotehnologiji. Samo se nadam, da nije popravljao štampane veze, kad je brže, jednostavnije i sigurnije, premostiti oštećeni vod, ili dva.

          Da ne govorim o procentu "škarta" u proizvodnji štampanih ploča, koja je zaista mala. Ipak, usled pregrevanja elektroničkih komponenata, za očekivati je, veću zastupljenost kvarova IC kola, tranzistora i dioda.

          Sve u svemu, plaćamo cenu tehnološkog "napretka".

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #20
            lako je tudju patku u koprive terati.

            kad je tako lako, bajno i jednostavno, tj menhanika samo, sto ne popravljate fiatove kompjutere i zgrnete milione. Nije pitanje da li ce crci vec kada ce crci.
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #21
              Da i ja kažem koju. Prijatelj je nosio ženin komp iz Punta na popravku, jer su mu u ovlašćenom servisu rekli da je riknuo i dali preporuku za 2 servisa elektronike. Nažalost, na servisu su ga oštetili trajno, bez namere. Zvali mog prijatelja, rekli mu situaciju i obećali da će mu nabaviti ispravan u roku od 72 dana, a da će sa ovlašćenim servisom rešiti sve probleme u vidu potrebnih adaptacija.

              Zbog toga postoji razlika u ceni između servisa koji naplaćuje 50 evra i onih koji naplaćuju 100 evra.

              Drugi slučaj neću ni da pominjem, ali odgovor je bio da je stradao komp u garanciji, ali je nepravilno upotrebljavan. Cena servisa je bila 40 evra.
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #22
                priča i nije baš tako jednostavna. ima servis koji naplaćuje 100 evra fizickom licu . a kad im drugi servis donese nekoliko komada,onda naplate 40 evra po komadu.(imam insajdera )

                jutros skinut moj ECU ,danas ga nosim majstoru ,sutra se vraca na kola ako sve bude OK. a sta ce biti s kućom? .. pa videcemo.
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #23
                  ECU sam preuzeo,testiran i utvrdjeno da je ispravan.majstor nije hteo nista da naplati,jedva je i cast uzeo.
                  posle toga menjao svecice,auto radio normalno jedan dan,ali krace rute vozen.posle toga kada je prebacio na dva cilindra ,vise nije hteo da vrati na 4,ni posle totalnog hladjenja motora i raznih pokusaja.
                  nazvao majstora za ECU,rekao da ce mi staviti drugi ECU,a moj da ostavim,pa da vidim kako se auto ponasa.
                  ali dobio sam ideju da ipak probam sa drugom bobinom,koju sam nabavio polovnu ispravnu za probu. i evo auto vec nedelju dana i 200 km radi super.pre je imao i neku knedlu kad je hladan,sada toga vise nema,radi odmah,poteze bolje.

                  bobina nije menjana odmah,jer je mehanicar koji je prvi testirao auto,rotirao bobine i utvrdio da nije do bobina ?!?. odatle i moja kasnija zezancija sa ECU i ostalim stvarima.

                  premerio sam moju staru bobinu,treba da ima oko 0,5 oma na primaru.medjutim mrtva je. ne pokazuje nista.kad sam je merio dok je bila jos na autu.cas je pokazivala da je OK,cas da joj je otpor oko 20 oma. ona me je i zezala dok nije umrla nacisto.

                  ostaje samo rebus,zasto nije auto radio na 1 i 4 kada je prvi majstor rotirao bobine?!?
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #24
                    Originally posted by zoranbg View Post
                    ECU sam preuzeo, testiran i utvrđeno, da je ispravan. Majstor nije hteo ništa da naplati, jedva je i čast uzeo.

                    Ostaje samo rebus, zašto nije auto radio na 1 i 4 kada je prvi majstor rotirao bobine?!?
                    Zato, što je postojao neki loš spoj u ECU na toj liniji! Neka sitnica i zato ti nije hteo da naplati.

                    A, moguće, da je čitao moju diskusiju o cenama opravke ECU!

                    Comment

                    • slobodank
                      Moderator
                      • 26.11.2007
                      • 1338
                      • Stara Pazova
                      • Fiat Idea 14.16v lpg

                      #25
                      Bitno je da si to rešio a možda tvoj slučaj još nekome pomogne.


                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #26
                        da.
                        i jos jedna stvar.ima nov kompjuter u
                        Code:
                        http://www.autoricambi.co.rs/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3270&category_id=27&option=com_virtuemart&Itemid=29
                        za 24350 din.
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        Working...
                        X