Pozdrav Forumasima. Izvadim pumpu iz rezervoara,otkacim sve zice sa iste,a na pokazivacu goriva stoji da je rezervoar pun.Elektricar sam,sta da pogledam pre nego sto odem u servis?
TWINGO pokazivac goriva
Collapse
X
-
Mislim da tako i treba da bude..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Loš kontakt na žičani namotaj po kojem ide klizač, ili ta žica u prekidu. Moguć i prekid u ožičenju od rezervoara do table..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
otkacim sve zice sa isteLong Live CBC!!!
Comment
-
-
ja sam raskacio plovak na mom partneru pre neki dan, kad se plovak raskaci pokazuje da je pun do daske to je 100%, kao sto je neko napisao uzmi unimer stavi na izvode plovka i meri otpornost bice od 50-380 oma, tako ces videti dal je u prekidu, a i verovatno je covek zavrsio posao
Comment
-
-
Nisam zavrsio posao.Plovak je ok,otpornik je trenutno 40 oma.Nema losih kontakata.Bilo mi je hladno da skidam tapacirung i kopam po instajaciji,pa sam skinuo kokpit i izvadio elektroniku sa displejom.Kad tamo,na plocici nagoreli otpornik 20 oma.keramicki,oko5w.Izmerim ga,on dobar.Mada neznam cemu sluzi...Tako da nista jos nisam resio.Instalacija ceka lepse vreme..
Comment
-
-
Originally posted by arka View PostIzvadim pumpu iz rezervoara, otkačim sve žice sa iste, a na pokazivaču goriva, stoji da je rezervoar pun.
Električar sam, šta da pogledam, pre nego što odem u servis?
Ako radi, napajanje je u redu, pa izmeri otpor između A1 i B1, ako je 6-pinski konektor, kao kod drugih reno vozila. Pošto stalno pokazuje da je pun rezervoar, trebalo bi, da je otpor nešto veći od 0 (nula) ohm. Problem je, što se plovak ne pomera. Pretpostavka, da je zaglavio, usled prljavštine iz goriva. Ili, oštećen žičani otpornik. Pokušaj, da ga ispiranjem čistim gorivom oslobodiš i pritiskom pomeriš.
Druga mogućnost, da su vodovi sa senzora u kratkom spoju, zbog oštećene izolacije. To možeš izmeriti na konektoru, kao i na pokazivaču (instrumentu) između "+" i "-" kontakta, a da je skinut konektor sa pumpe.
Radi orjentacije, evo, kako je to na laguni:
Comment
-
Comment