Zdravo svima .Ja sam Srdjan , imam Kadeta limuzinu, '87.god. benzinac,1600 kubika ,monopoint ,sauh elektronski.Problem mi je taj sto mi ne dolazi minus do dizne i nece dizna da otvori da propusti gorivo da bi mogao da upalim .Kada premostim i sipem gorivo iz flase upali odmah .Danas sam menjao kompijuter sa cetri drugih koji ili imaju ili ne isti broj i opet nista . Pratio sam minus zicu od dizne ide izgleda pravo u kompijuter ,probao sam ispravnost zice dal nije prekinuta instrumentom i nije , e sada kada tu zicu spojim iz dzeka za komp sa masom instrument pisti kao da je u spoju ?!? Zna li neko nesto da mi predlozi . Promenio sam ceo monopoint nece da pusti gorivo ni na staru diznu.Hvala unapred!
Monopoint
Collapse
X
-
-
U pinove konektora dizne stavi LED probnu lampu, pa kad zaverglaš vidi da li pulsira.
Da li ti benzinska pumpa daje dovoljan pritisak ?
Iščitaj blink kodove iz motornog računara i resetuj ga, guglaj kako se to radi."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Pulsira dizna , a i baca gorivo .Probao sam i kad skidam crevo i kad izvadim diznu iz lezista . Dakle posto nisam skidao komutator velika je verovatnoca da je on problem? E , a nisam vam rekao da mi je duze vreme s vremena na vreme se palila zuta kontrolka u levom uglu kontrolne table donji red odmah ispod kontrolke za svetla , nisam tome pridavao znacaj ali kad se upali u voznji auto izgubi snagu . Znaci komutator da promenim ?
Comment
-
-
Zdravo danas sam promenio komutator , upalio mi je auto. Ali javlja mi se drugi problem .Kada mi se upali u voznji opet ona zuta kontrolka pustim papucicu gasa i zatrepere mi kontrolke sve crvene i ugasi mi se auto , ako samo malo pipnem gas kad pocnu da trepere nastavi da ide dalje normalno . Ili kad vozim a ne upali se zuta kontrolka recimo u cetvrtoj sam pustim papucicu gasa auto ne smanjuje brzinu nego ide dalje kao sa gasom , a ako izbacim na ler cim pustim kvacilo auto nabije turazu kao da je gas u patos a ja uopste ne drzim gas i opada mu brzina tada .Ako samo malo pipnem gas dok sam tako na leru auto smanji turazu shodno brzini . Postavljam pitanja ovde zato sto sam se za dve nedelje namenjao delova i majstora vise nego od kada vozim. Hvala unapred !
Comment
-
-
To sto ti auto dobija turazu i gasi se u voznji, Proveri gumice na Dizni ? Mozda ih nisi lepo namestio jer jedan od cestih uzroka moze biti. Kao sto ti preporucuju uradi Diag ( Blink Kode) i na Mil lanpici izcitaj greske. Imas u Autodati postupak i prespajanje na desetopinskom konektoru .Ako ne razumes ili ti je nejasno Javi se !!!
Comment
-
-
Hvala clico . Menjao sam tri dizne i opet sve isto. E sad " na Mil lanpici izcitaj greske. Imas u Autodati postupak i prespajanje na desetopinskom konektoru ." je za mene spansko selo.Jel je to nesto sto mogu sam da probam pre nego sto odem na dijagnostiku?[IMG]http://www.cbc.rs/image//IMG] kada mi se ova lampica upali u voznji nastaju mi problemi .Procitao sam na netu da ona oznacava "indikator kontrole izduvnih gasova".
Last edited by comi 1342; 10.05.2014, 10:11.
Comment
-
-
-
na konektoru za dijagnostiku kratko spojis A-B ,stavis kljuc na kontakt I pocinje da blinka lampica chek engine. prvo blinka jednom ,pauza,blinka dva puta ,kod 12 znaci ulazak u dijagnostiku vozla.kombincijm blinkanja lampice na instrument tabi dolazis do odova mogucih gresaka na mtoru. avrsav e iscitavanje ponovo sa koom 12.
Comment
-
-
brale zar nema niko kod tebe da ti resi taj problem sa autom,nije to neka tolika tehnika.dali taj tvoj auto ima EGR ventil,ako ima proveri dali zatvara ili popi jednu ladnu limenku piva pa onda od limenke oseci parce lima i poturi ispod EGR-a i blokiraj ga pa probaj,oce da dize ler gas ako on ne zatvara pa stalno ubacuje gasove u usis.
Comment
-
Comment