Uticaj strujnog udara 220V na elektroniku auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rekordan
    CBC Član
    • 31.05.2009
    • 99
    • Nis

    Uticaj strujnog udara 220V na elektroniku auta

    Kada hoće da krene po zlu, ono obavezno krene.(J***m onog Marfija).

    Auto je Fiat (Zastava) Punto 3 oznaka motora 188A4, 2009 godište.

    Pri radu oko auta ispadne lemilica iz ruke, udari na šasiju, probije grejač, zavarniči na istoj i eto "belaja".

    Epilog do sada:
    Glavni kompjuter nošen kod elektroničara i ustanovljeno da je izgoreo jedan od procesora.
    Nabavljen drugi sa potpuno istim oznakama softvera. Dekodiran postavljen na auto, dijagnostika ga očitava ali prijavljuje grešku U1602 i neće da uspostavi CAN komunikaciju. Interesantno je da ga prepoznaje Autocom, Multiecuscan, ali TEXA neće.
    Uključen drugi elektroničar koji je krenuo u povezivanje CAN centrale, ali mu za sada ne uspeva. Verujem mu, ali pitam da li imate neku ideju da mu predočim.
    Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Izmedju CAN H i CAN L treba da bude oko 60 oma,da nisu otpornici vrisnuli?
    Jeste li ga resili?
    Jednom mi je palo na pamet dok sam lemio oko nekog auta,sta bi bilo da mi se tako nesto desi...Evo sad vidim kako moze biti zanimljivo,na zalost.

    Comment

    • rekordan
      CBC Član
      • 31.05.2009
      • 99
      • Nis

      #3
      Završetak problema je:
      Motorni kompjuter, instrument tabla i kompjuter serva, što se tiče zamenjenih delova. Šta je još moralo da se radi ostaje u domenu "majstorstva".
      Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

      Comment

      Working...
      X