Specifičan problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mladjarok
    CBC Član
    • 21.11.2015
    • 19
    • Beograd
    • Opel astra f

    Specifičan problem sa paljenjem

    Pozdrav,

    Na nižim temperaturama motor znatno sporije vergla.
    Kupio sam novi akumulator, Proatomic 74 A/h. Istovremeno sam promenio i četkice na anlaseru. Palio normalno mesec, mesec i po dana i posle toga sve po starom. Akumulator, alternator i motor su dobri. Ulje mineralno, Modriča 20 - 60.
    Nisam znao šta da radim dok nisam čuo da može biti do anlasera to što sporije vrti. Mislio sam da on, ili radi, ili ne radi?

    Auto je Opel Astra f 1.7 td.
  • BJL
    CBC Senator
    • 20.05.2013
    • 275
    • backa palanka
    • golf 3 1.8

    #2
    Moze biti i do anlasera a i ulje ti je gusto i jos na nizim temp se zgusne pa je otpor pokretnih delova u motoru veci prilikom verglanja, mozda je samo do ulja, pre mesec dana su temp bile za dvadeset stepeni vise

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #3
      Gusto ti je ulje, iako to dobrom anlaseru nije problem do -10 recimo. Ali loše verglanje dođe i od loših ležajeva na anlaseru, koje izgleda nisi servisirao...
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • mladjarok
        CBC Član
        • 21.11.2015
        • 19
        • Beograd
        • Opel astra f

        #4
        Zato sam i naveo koje ulje sipam, ali sam i napisao da je posle zamene akumulatora i četkica na anlaseru auto normalno palio i na -15.

        Ležajevi na anlaseru se zovu biksne, jel tako? Iščitao sam puno na forumima o problemima sa paljenjem i pročitah negde da postoje tri biksne. Kod jednog lika je biksna u menjaču imala lufta pa je izbacivala rotor iz ose, ali on je imao drugačije simptome od mojih. Jedan od njih je bio i sporije verglanje.

        Da napomenem i da kada motor malo radi pali normalno.

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #5
          A što 20w-60???? Razmisli o 10w-40! Remontuj pošteno anlaser, ništa parcijalno, pregledaj kablove od mase i glavni kabal do anlasera. Punjenje da bude 14.4v pod opterećenjem i to je to.
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment

          • expendable
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2009
            • 3662
            • Bor

            #6
            Ulje je samo da "zaprži čorbu" (nije glavni uzrok, naravno) ALI će sa padom temerature samo pogoršavati stvari.
            Što se ulja tiče osim 10W-40 možeš koristiti 5/10W-50 ili (ako troši ulje ili slično) u krajnjem slučaju 10W-60. 20W-50/60 NIJE za naše zime (već samo leto, proleće i jesen). Ovo više zbog motora nega samog problema koji moraš rešiti po Ragazzoni-jevom savetu i to je to.
            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

            Comment

            • mladjarok
              CBC Član
              • 21.11.2015
              • 19
              • Beograd
              • Opel astra f

              #7
              Anlaser svakako moram da sredim generalno, ipak bih voleo i da znam šta je uzrok problema, treba u Srbiji biti malo više informisan kada se ide kod majstora.
              Staviću i ulje znatno redje sintetičko Mogul, košta za oko 100 dinara više od Modričinog mineralnog. Auto mi troši dosta ulja, ali dolivam i Modriču, a mineralno ulje kako sam razumeo, sa promenom temperaturene ne drži viskozitet dobro kao sintetičko.

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #8
                NPR, Ležajevi, klizni ležajevi ili biksne, ne drže rotor u osi, već ispada iz ose i magnetnog polja, može biti do te mere da češe o stator, dalje treba videti da li su svi krajevi namotaja koji su spojeni na kolektoru, dobri da nije popustio lem i td. Ova pojava je izražena baš kod opterećenja. Čim anlaser ne nosi glatko i ravnomerno, kreneš od njega pa unazad do akomulatora.
                Komentar za ulje je bio kao poduzrok, a čuđenje je bilo zbog startovanja motora i podmazivanja na minusu, baš kao što je prokomentarisao EXPENDABLE
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • expendable
                  CBC Senator XXL
                  • 04.11.2009
                  • 3662
                  • Bor

                  #9
                  Uzgred ... ne bih baš prelazio na sintetičko ulje posle mineralnog (ako motor i njega troši), 10W-40 je sasvim o.k. (izbegavaj Mogul GX-FE koje je skoro čisto mineralno i relativno niskih specifikacija, bolje je Extreme ... čak ako bi cepidlačili GX-FE i ne zadovoljava zahteve tvog motora).
                  Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                  Comment

                  • mladjarok
                    CBC Član
                    • 21.11.2015
                    • 19
                    • Beograd
                    • Opel astra f

                    #10
                    Maksimalno čuvam auto i zbog toga mislim da će bilo koje ulje (redje naravno) raditi posao. Kako prepoznati da je sintetičko ulje ustvari mineralno i da je to što piše na deklaraciji. Gde ja radim, u originalno pakovanje poznatog proizvodjača sipamo krš robu. Čak nam i proizvodjač šalje originalanu ambalažu, čepove i osigurače da sve izgleda kao da je iz Nemačke. Šta ja drugo da mislim da se radi sa renomiranim uljima nego isto to. Kupiću po jednu kantu min. i sint. držaću ih u zamrzivaču sat vremena, pa ću videti kako ističu iz flaše.
                    Ragazzoni, lepo si ovo objasnio. Ima na youtube-u mnogo video uputstava za anlaser, pa ću pokušati sam da ga sredim. Mnogo ljudi po forumima se žali da majstori naplate pun remont, a ustvari samo osposobe anlaser tek toliko da radi i već drugu zimu imaju problema.

                    Na ovome snimku: 'youtu.be/D5SngB0mAUQ 'se vidi razlika u viskozitetu mineralnog i sintetičkog ulja.

                    Comment

                    • ragazzoni
                      CBC Senator XXL
                      • 24.02.2009
                      • 774
                      • Obrenovac i okolina
                      • Opel Omega 2.0i-16v

                      #11
                      Dobar majstor nikad nije skup.
                      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                      Comment

                      • ragazzoni
                        CBC Senator XXL
                        • 24.02.2009
                        • 774
                        • Obrenovac i okolina
                        • Opel Omega 2.0i-16v

                        #12
                        Originally posted by mladjarok View Post
                        maksimalno čuvam auto i zbog toga mislim da će bilo koje ulje (redje naravno) raditi posao. Kako prepoznati da je sintetičko ulje ustvari mineralno i da je to što piše na deklaraciji. gde ja radim, u originalno pakovanje poznatog proizvodjača sipamo krš robu. čak nam i proizvodjač šalje originalanu ambalažu, čepove i osigurače da sve izgleda kao da je iz nemačke. šta ja drugo da mislim da se radi sa renomiranim uljima nego isto to. kupiću po jednu kantu min. I sint. Držaću ih u zamrzivaču sat vremena, pa ću videti kako ističu iz flaše.
                        Ragazzoni, lepo si ovo objasnio. Ima na youtube-u mnogo video uputstava za anlaser, pa ću pokušati sam da ga sredim. Mnogo ljudi po forumima se žali da majstori naplate pun remont, a ustvari samo osposobe anlaser tek toliko da radi i već drugu zimu imaju problema.

                        na ovome snimku: 'youtu.be/d5sngb0mauq 'se vidi razlika u viskozitetu mineralnog i sintetičkog ulja.
                        jel to javno priznanje????????????????????
                        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                        Comment

                        • mladjarok
                          CBC Član
                          • 21.11.2015
                          • 19
                          • Beograd
                          • Opel astra f

                          #13
                          ???

                          Comment

                          • mladjarok
                            CBC Član
                            • 21.11.2015
                            • 19
                            • Beograd
                            • Opel astra f

                            #14
                            To svi kažu, ali na kraju većina ipak gleda cenu.

                            Comment

                            • expendable
                              CBC Senator XXL
                              • 04.11.2009
                              • 3662
                              • Bor

                              #15
                              Cena se može gledati i tako da se ne kupuje baš skup brend ... na kraju krajeva slučajeva ima ali nisu sva (veći deo) brendirana ulja falsifikati, naprotiv.
                              U krajnjem slučaju, kupite ulje na pumpi onog koji proizvodi ulje (Nisotec na NIS-u ili G-energy na NIS-u ili GAsprom pumpi, Omv na istoimenoj, Eko, MOL, Lukoil ...).
                              Mislim da je dovoljna garancija.
                              Ovlašćeni uvoznici su isto o.k. (i da ne ređam dalje, o ovome je bilo 100x).
                              Uzgred, "polu-sintetička" ulja su taman negde između "sintetičkih" i mineralnih (bliže mineralnim ali taman dovoljno).
                              Na kraju krajeva, W SAE oznaka diktira ponašanje na niskim temp. a ne vrsta ulja ... 5W-40 PS ulje je bolje nego 10W60 sintetičko (bar na -20 i -25 cel.) isto tako i 10W-30(40) mineralno od 15W-50 PS ulja i slično (PS 10W-40 može imati višu tačku stinjavanja od sint. 10W-50(60) ali će se na -20 (i višim temp.) ponašati praktično identično).
                              ITD.
                              Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                              Comment

                              Working...
                              X