problem sa centralnom bravom peugeot 206

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pavke
    CBC Početnik
    • 11.07.2016
    • 4
    • mladenovac
    • peugeot 206

    problem sa centralnom bravom peugeot 206

    skoro sam kupio pezo 206 i imam problem sa centralnom bravom sobzirom da do sada nisam imao auto sa cb treba mi mala pomoc.problem je sledeci.kada zakljucavam na vozaceva vrata samo se zakljucaju ona a ostala ostaju otkljucana,to se isto desava i prilikom otkljucavanja a takodje sve to isto kada su u pitanju i suvozaceva vrata.auto je sa 5 vrata.prilikom zakljucavanja i otkljucavanja se cuje samo ,,cak,,sa leve strane volana u donjem delu.kada udjem u kola i stavim kljuc na kontakt i rucno zakljucam ili otkljucam bilo na vozaceva ili suvozaceva vrata centralna brava funkcionise,pozz
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Neko nije dobro povezao centralnu bravu. Vozačka strana treba da ima duple komande koje "pale" ostala vrata. Kod boljih modela to imaju i suvozačka vrata. To što radi kad daš kontakt je fabrička brava i pokazuje da je instalacija ok samo treba da se dobro poveže naknadna ugradnja...
    Ja tako mislim
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • pavke
      CBC Početnik
      • 11.07.2016
      • 4
      • mladenovac
      • peugeot 206

      #3
      hvala dora moracu da posetim nekog majstora da to proveri,nisam napisao da je auto 2003 god mozda to nesto znaci zbog ovih komandi,moracu da posetim nekog majstora da mi to proveri mada neverujem da je tu nesto dodavano sobzirom da je auto zadnjih 5 god vozila zena ali nista nije iskljuceno.a dali mozda postoji neko stelovanje na kljuc ili je mozda neki relej u pitanju pa mi se to dogadja

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Brava radi tako da kad zaključaš jedna vrata pošalje struju na sve motore od drugih vrata i to se zaključa, kao kad uradiš to iznutra sa kontaktom. Zašto ne radi na ključ spolja ili na daljinski nemam pojma sem toga što sam pre napisao. Treba ti neko ko se malo razume u to da pogleda...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • majstorbob80
          CBC Veteran
          • 13.05.2008
          • 184
          • beograd
          • 735E32, 525E39 Mlook

          #5
          Uz svo duzno postovanje prema majstor Dori moram reci da naj verovatnije nije u pravu. BSI regulise rad centralne tako da je naj bolje da prvo odes na dijagnostiku pa dalje.
          Čovek se uči dok god je živ!!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Nema problema, ja sam stari majstor pa sam tako i odgovorio dok neko ko zna ne potvrdi ili opovrgne.. U moje vreme nije bilo BSI i te ostale ružne reči
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              gomno vrancuzko... bsi pobrljavio !
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • pavke
                CBC Početnik
                • 11.07.2016
                • 4
                • mladenovac
                • peugeot 206

                #8
                hvala majstor bob tako cu uraditi

                Comment

                • banekg
                  CBC Senator XXL
                  • 06.09.2010
                  • 1274
                  • Nis
                  • Toyota Carina e 2.0

                  #9
                  Ovo sto je Dora odgovorio imaju normalni automobili, a ova novija francuska g.... imaju BSI, najvece sranje koje su mogli da izmisle
                  Long Live CBC!!!

                  Comment

                  • Lucky1
                    CBC Član
                    • 22.02.2013
                    • 30
                    • Zemun
                    • Citroen BX

                    #10
                    A šta to moliću lepo imaju ti vaši, nazovi, automobili ?

                    Uf pardon, setio sam se.... imaju hrpu korozije posle 5 godina upotrebe i gomilu čađi izbačene iz auspuha koju vešto prikrivaju TDI tvorci da bi uopšte mogli da prodaju svoje smeće izvan EUnije...

                    Послато са K012 уз помоћ Тапатока

                    Comment

                    • pavke
                      CBC Početnik
                      • 11.07.2016
                      • 4
                      • mladenovac
                      • peugeot 206

                      #11
                      bio sam kod majstora i ustanovio je da je osigurac koji se nalazi kod motora,osigurac je 70a,e sad zasto je tako jak osigurac pregoreo to je pitanje.zamenjen osigurac i na satu stalno sija akomulator.posto je majstor bas imao guzvu nismo se dalje bavili problematikom nego smo skinuli taj osigurac,on kaze da je 99 posto doslo do nekog spoja u bsi i da ce da ga otvori da pogleda ako je moguce da ce resiti problem,naravno proverice i da nije neki drugi spoj.pozz

                      Comment

                      Working...
                      X