Pozdrav svima!
U pitanju je automobil VW Golf 2 GTD 89.
Naime, dok nije kljuc u kontakt bravi, a kada upalim svetla i poziciju (krajnji polozaj prekidaca za svetla), i pokusam da ablendujem, ablender sam stavi auto na kontakt (dok je u polozaju za blicanje), a kada ga pustim, kontakt se iskljuci. Kako je to moguce, o cemu se radi?
Kako ablender aktivira kontakt (dok su upaljena svetla) a da kljuc cak nije ni u bravi i dok je auto ugasen?
Nekoliko ljudi mi kaze da je to na svakom golfu 2 slucaj, ali ja zelim biti siguran da je tako a da nije problem sa instalacijom.
Molim pre svega one koji poseduju golfa 2 ili su dobro upuceni u taj model da mi pomognu.
Hvala unapred!
U pitanju je automobil VW Golf 2 GTD 89.
Naime, dok nije kljuc u kontakt bravi, a kada upalim svetla i poziciju (krajnji polozaj prekidaca za svetla), i pokusam da ablendujem, ablender sam stavi auto na kontakt (dok je u polozaju za blicanje), a kada ga pustim, kontakt se iskljuci. Kako je to moguce, o cemu se radi?
Kako ablender aktivira kontakt (dok su upaljena svetla) a da kljuc cak nije ni u bravi i dok je auto ugasen?
Nekoliko ljudi mi kaze da je to na svakom golfu 2 slucaj, ali ja zelim biti siguran da je tako a da nije problem sa instalacijom.
Molim pre svega one koji poseduju golfa 2 ili su dobro upuceni u taj model da mi pomognu.
Hvala unapred!
Comment