Fiat Punto 2, 1.2, 2010g, Kragujevački

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljutaguja93
    CBC Veteran
    • 26.04.2006
    • 158
    • Blokovi

    Fiat Punto 2, 1.2, 2010g, Kragujevački

    Pozdrav ekipi posle dužeg vremena!

    Evo imam jedan čudan problem sa puntićem, ne znam ni u koju bih ga temu svrstao. Napisaću sve što mislim da bi mogao da bude koristan podatak, pa ako nekome padne nešto na pamet....

    U poslednjih par meseci, npr od oktobra, na 15ak dana dešavalo mi se nešto čudno, uglavnom nakon nekih 10ak minuta vožnje, znači kada je auto prilično dobro zagrejan. Opis je otprilike ovakav: u nekom sam šaltanju, bilo da smanjujem ili povećavam brzinu (1,2,3 u gradu), prebacim brzinu, puštam kvačilo, pritiskam gas i NIŠTA!!! Kao da se otkačila sajla gasa, pritiskam pedalu, ništa se ne dešava.... a motor radi normalno, tiho, elektrika svetli, nije ni trepnula! Stanem na sred ulice, uključim sva 4, ugasim, za par sekundi upalim i krenem dalje??
    Ovo je počelo da mi se dešava sve češće, možda na 7 dana....

    Pre 4 dana bio do majstora, stavio ga je na neku dijagnostiku (nisam siguran da li je baš odgovarajuću za ovaj model), rekao je da vidi neku grešku u bodiju ali da to nije to i obrisao je. Teško je i njemu da pretpostavi šta je. Auto inače radiokao sat, pali kao mina, ne štuca.... oko 120.000 prešao, kupljen nov, znam ga od malena

    Elem, juče ujutru palim auto, krene da vergla, sve slabije i slabije i neće... tako par puta i neće... rekoh akumulator... a i vreme mu je, 5 godina... vartin... Kupim opet vartin, postavim... bogami verglao sam iz par puta jedno minut i po i upalio je napokon....
    Sada pali kao sat, i ja pomislio možda će akumulator rešiti stvar....

    Ali šipak!
    Evo danas, s posla... ostadoh na sred ulice.... opet upaljen motor, na gas ne reaguje Ugasim, kresne kao mina i sve ok.

    Ako ima neko neku ideju, preporuku... izvol'te!

    Pozdrav!
    Živi i pusti druge da žive!
    ---------------------------------
    Suza 1.3 MMK - moj mili krš!
  • Saša
    CBC Senator
    • 05.11.2006
    • 277
    • NS

    #2
    Ja bih otišao do ovlašćenog servisa da ga prikače na krštenu dijagnostiku (ne mora ni ovlašćeni, odličan je recimo i Goran sa Altine, meni je jednom pomogao i rešio problem sa dijagnostikom koji ni u "Stojanovu" u NS-u nisu znali da reše), dakle da ga malo "prostudira" i da kvalitetnu dijagnozu, inače ćeš promeniti pola auta dok nađeš šta je, pogotovo ovako preko foruma. Miriše na problem sa ECU-om ali još jednom ponavljam, možemo samo nagađati. Zato pravac kod boljeg majstora od tog kod kojeg si bio.

    Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

    Comment

    • ljutaguja93
      CBC Veteran
      • 26.04.2006
      • 158
      • Blokovi

      #3
      Originally posted by Saša View Post
      Ja bih otišao do ovlašćenog servisa da ga prikače na krštenu dijagnostiku (ne mora ni ovlašćeni, odličan je recimo i Goran sa Altine, meni je jednom pomogao i rešio problem sa dijagnostikom koji ni u "Stojanovu" u NS-u nisu znali da reše), dakle da ga malo "prostudira" i da kvalitetnu dijagnozu, inače ćeš promeniti pola auta dok nađeš šta je, pogotovo ovako preko foruma. Miriše na problem sa ECU-om ali još jednom ponavljam, možemo samo nagađati. Zato pravac kod boljeg majstora od tog kod kojeg si bio.

      Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
      Sale, hvala na savetu. Svakako ću otići do pomenutog Gorana, ali se čudim da nema još nekog mišljenja, komentara....?

      p.s. u međuvremenu puntić nije nijednom stao
      Živi i pusti druge da žive!
      ---------------------------------
      Suza 1.3 MMK - moj mili krš!

      Comment

      • ljutaguja93
        CBC Veteran
        • 26.04.2006
        • 158
        • Blokovi

        #4
        Dodatak

        Dodatni info: danas jedijagnostika pokazala gresku U1602. Obrisali smo je, a ako se desi ponovo, a hoce, vozim na detaljnu dijagnostiku...
        Živi i pusti druge da žive!
        ---------------------------------
        Suza 1.3 MMK - moj mili krš!

        Comment

        • Saša
          CBC Senator
          • 05.11.2006
          • 277
          • NS

          #5
          U1602: CAN comunication missing between ECU and body module.

          Nema komunikacije između motornog računara (ECU) i body kompa/računara. Možda je samo neki konektor olabavio ili slično, a može biti i nešto mnogo ozbiljnije. No, poseti neki dobar servis, definitivno.

          Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #6
            pa ako je isto sve kao na originalnom puntu, 'oće da crkne motorni računar, jer je montiran na motoru a ne negde sa strane. Doduše, opisani simptomi nisu kao kad on crkava ali ko zna.
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              moze da bude ta greska od "divlje" dijagnostike,pa se zbuni racunar na kolima.
              to jest ,da u stvari i nema nikakvog problema,nego losa komunikacija izmedju dijagnostike i ECUa.
              imam ja slicna "plasenja i greske" kad kacim kinesku dijagnostiku od 5 evra na kola.


              koliko ja kapiram,tebi se ne pali chek engine kada ti se to desava?
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                moguce je da ti senzor pozicije leptira gasa zaglavljuje. pise u autodati da im je to jedan od cescih problema,i da onda ECU ne izbacuje nikakvu gresku.problem se resava ciscenjem ili zamenom dela drugacijim "updetovanim delom "

                mada daj kvar se manifestuje nejednakim ler gasom.

                ocistite leptir gasa,mozda zaglavljuje.


                mada treba da se dijagnostikom vidi sta se desava,ali i odlicnim majstorima je tesko da nadju kvar,koji nije stalan-permanentan.

                ko zna sta je...
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                Working...
                X