Probao sam da cacnem i pritegnem sve moguce kablove i mase ali ne pomaze, osim ako je neka masa negde ispod table. Ne znam da li na mom autu struja za glavna svetla ide preko releja, pa da je jedan vod oslabio pa ne daje dobru struju. Mada cesto sam vidjao isti problem na drugim automobilima. Zna li neko sta je obicno uzrok ovakvog problema, da ne rascupavam sad celu instalaciju?
Jedan far slabije svetli?
Collapse
X
-
moze da bude i do sijaliceJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
Bas ste vickasti, proverio sam to naravno, radio je kako treba pa posle jedne voznje po vlaznom snegu svetli slabije. Nije sijalica, nije far, mase one koje sam pronasao sam razradio i podmazao. Cini mi se da je ipak nesto ispod table, danas dok sam proveravao osigurace i cackao malo, primetim da mi ne radi lampica za dugo svetlo na tabli, a radila je, verovatno je neka masa "pala". Ali treba se sad zezati, hebi ga.
Comment
-
-
skini dzek sa sijalice..pa dovedi plus i minus direktno na sijalicu..ako onda bolje svetli,onda je nesto do instalacije,ako svetli isto..onda je sijalica,socivo...tako toLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Ispasce onda da moras da menjas sve od table, pa do fara....
Moze stvarno da bude masa, mada ja ne verujem da moze da gubi kontakt na tabli, pre negde u motornom prostoru...Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Da li mozes da vidis dzek koji se spaja na sijalicu? Onaj deo dzeka u koji dolazi provodnik. Desava se da na tom mestu provodnik bude skuvan ili ostecen pa vremenom propusta sve manje struje, greje se ..."If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Comment
-
-
Sto neprobas direktno sa akumulatora da spojis. Tako mozes segmentno da utvrdis u cemu je problem. Sigurno je masa?
Comment
-
-
Vlazan sneg kazes. Vidi sta je rekao Zec gore. Razradi taj dzek. Jos bolje oba. Nema veze sa tablom jer sve energetski se nalazi u motornom prostoru a kod table se samo daju signali tj. odatle se okidaju releji. Izvor, osigurac, relej, dzek , sijalica ti je niz koji trebas pratitiProveri da ne zuji mozda relej. Ako jeste, onda je mozda problem i kod table negde.
Naci ces ti to nego je sada malo hladno ali kod tebe i nije bas toliko.
Comment
-
-
Evo danas bilo malo toplije pa sam se malo zavlacio. U svakom slucaju struja koja stize do levog fara je slabija. Znaci kada direktno povezem plus sa akumulatora sija ko sunce. Pratio sam tu zicu i zavlaci se ispod blatobrana pa zatim ulazi u kabinu i ide na kutiju sa osiguracima. Drmusao sve to zajedno ali nije zasijalo. Medjutim kabal (gomila upletenih) koji je ispod krila izgleda da nije dobro zasticen. Probacu to paralelno da premostim da vidim da nije zica malo cviknula, jer tocak tu nabacuje gomilu vode tako da cu to naknadno da pregledam, prosusim i dodatno izolujem, nisam imao vremena da danas skidam krilo.
Comment
-
-
Pa sad moze i tako da se igras al ja bih udario u glavu: Postoje dva osiguraca za L i D svetlo. Od njih ide zica (L i D) ka relejima. Mislim da ti je upravo relej zeznut odnosno da njegovo podnozije nema dobar kontakt (sam relej je gotovo sigurno uredu). Ovo mi se vec desavalo na fordovima. Kad utvrdis koji je relej za taj far onda direktno pusti +12V na zicu koja je njegov izlaz ka faru. Ako sija OK onda je problem resen (relej ili podnozije. Ako nesija uredu onda si bar siguran da je do releja i sam relej OK. Lepa stvar je sto to radis prakticno u kabini pa ce ti biti bar malo toplije.
P.S.
Sad se setih koliki si ti covek, pa ce ti noge uvek vireti i ako si u kabini
Comment
-
-
Da znas da mi je najveci problem kad moram pod tablu da se zavlacim, ledjima sam na sajtni a sve ostalo napoljuali sta je tu je. Ovaj autic nema relej za glavna svetla, za maglenke ima ali za svetla nema. Plus je konstantno na faru a preko prekidaca se struja baca na masu i to je to. Problem sam privremeno resio dok ne prestane ova kisa vise
, tako sto sam direktno doveo svezu struju na far tako da sad sve radi. Greska je samo cini mi se od razvodne kutije osiguraca, pa do fara, tu mi negde gubi struju ili na nekom dzeku, ili je sam provodnik ostecen. Nisam mu izmerio napon ali je sigurno je manji pri opterecenju.
Comment
-
-
Pa da to ti je japanac, neko je tamo izracunao da je bolje ustedeti 0,25$ po releju. Al kad pomnozis to sa 5.000.000 komada....
Francuzi lepo stave releje pa te oni maltretiraju
Comment
-
Comment