Auto je pasat benzinac 1600ccm 83 god.
Prvo sto sam primetio letos je da kasetofon hoce da prekida ton. Radi ali ne cuje se ton na leru vec samo kad se poveca broj obrtaja. Ako ukljucim nesto od potrosaca onda mu trebaju jos veci obrtaji motora da bi radio radio.
Sad kad su poceli hladni dani zavergla 2-3 kruga dobro pa posustane i na kraju se auto upali.
Reko sigurno crko akumulator.
Pogledam kad on u garantnom roku.
Skinem ga sa auta odem u servis i oni ga prikace na mali uredjaj koji je odstampao sledece:
TEST REPORT
--BATTERY TEST--
STANDARD SLI
SOC: 12.15V
MEASURED: 283EN
RATED: 480EN
GOOD&RECHARGE
STATE OF HEALTH
*****OOOOO 58%
STATE OF CHARGE
****OOOOOO 43%
Kazu ne puni ti alternator. Ajde da proverimo.
Prikaci profesionalni digitalni voltmetar na auto i on pokaze 12.8
Ajde upali auto. Ja ga upalim na voltmetru 0.00v. I povremeno pobrljavi ekran. Kaza nije ti dobar alternator mnogo puni.
Donese onaj obican sa pijace on pokazuje normalne vrednosti od 13.8-15v
Kaza ipak ti ne valja alternator.
Za akumulator dodji u ponedeljak napunicemo ga pa da vidimo kakav je.
Odem ja danas i na aparatu izmere sledece
TEST REPORT
--BATTERY TEST--
STANDARD SLI
SOC: 12.79V
MEASURED: 277DIN (zasto sad DIN a pre EN?)
RATED: 480DIN
BAD & REPLACE
STATE OF HEALTH
*****OOOOO 57%
STATE OF CHARGE
********** 100%
Kais alternatora mi je bio dosta labav i u nedelju sam ga stego.
Danas reko ajde proveri mi ponovo alternator.
Opet prikaci onaj profesionalni kad je ugasen motor 13.02v
Cim se upali motor 0.00v i brljavi ekran. Opet stavi onaj sa pijace i on pokazuje od 13.5-15v.
E sad to je bilo kad se unimer stavi na opseg do 20v.
Kad ga je prebacio na opseg do 200v poce da pokazuje vrednosti od 20 do 30 volti.
Kaze ovo nije jednosmerna nego naizmenicna struja. Zato onaj dobar voltmetar brljavi i nece da meri.(Inace mi je pokazao na 2 druga auta da ivoltmetar sigurno radi)
Ajde reko da proverimo ovaj stari akumulator koji vozim od petka do danas.
TEST REPORT
--BATTERY TEST--
STANDARD SLI
SOC: 12.80V
MEASURED: 2318DIN
RATED: 480DIN
BAD & REPLACE
STATE OF HEALTH
******OOOO 66%
STATE OF CHARGE
********** 100% (e da sad kad je pun akmulator kasetofon ne prekida)
Odem lepo kuci da proverim moj unimer isti onaj ko njegov sa pijace.
Ista situacija:
Na opsegu do 20V pokazuje 13.5-15V
Na opsegu do 200V pokazuje 20-30V
Na opsegu do 1000V pokazuje 80-120V !!!!!
Moram reci da kad je motor ugasen na svim opsezima pokazuje istu vrednost od 12-13V!
Sta mi je ciniti?
Da li da uzmem od drugara mehanicki voltmetar pa sa njim da merim?
Prvo sto sam primetio letos je da kasetofon hoce da prekida ton. Radi ali ne cuje se ton na leru vec samo kad se poveca broj obrtaja. Ako ukljucim nesto od potrosaca onda mu trebaju jos veci obrtaji motora da bi radio radio.
Sad kad su poceli hladni dani zavergla 2-3 kruga dobro pa posustane i na kraju se auto upali.
Reko sigurno crko akumulator.
Pogledam kad on u garantnom roku.
Skinem ga sa auta odem u servis i oni ga prikace na mali uredjaj koji je odstampao sledece:
TEST REPORT
--BATTERY TEST--
STANDARD SLI
SOC: 12.15V
MEASURED: 283EN
RATED: 480EN
GOOD&RECHARGE
STATE OF HEALTH
*****OOOOO 58%
STATE OF CHARGE
****OOOOOO 43%
Kazu ne puni ti alternator. Ajde da proverimo.
Prikaci profesionalni digitalni voltmetar na auto i on pokaze 12.8
Ajde upali auto. Ja ga upalim na voltmetru 0.00v. I povremeno pobrljavi ekran. Kaza nije ti dobar alternator mnogo puni.
Donese onaj obican sa pijace on pokazuje normalne vrednosti od 13.8-15v
Kaza ipak ti ne valja alternator.
Za akumulator dodji u ponedeljak napunicemo ga pa da vidimo kakav je.
Odem ja danas i na aparatu izmere sledece
TEST REPORT
--BATTERY TEST--
STANDARD SLI
SOC: 12.79V
MEASURED: 277DIN (zasto sad DIN a pre EN?)
RATED: 480DIN
BAD & REPLACE
STATE OF HEALTH
*****OOOOO 57%
STATE OF CHARGE
********** 100%
Kais alternatora mi je bio dosta labav i u nedelju sam ga stego.
Danas reko ajde proveri mi ponovo alternator.
Opet prikaci onaj profesionalni kad je ugasen motor 13.02v
Cim se upali motor 0.00v i brljavi ekran. Opet stavi onaj sa pijace i on pokazuje od 13.5-15v.
E sad to je bilo kad se unimer stavi na opseg do 20v.
Kad ga je prebacio na opseg do 200v poce da pokazuje vrednosti od 20 do 30 volti.
Kaze ovo nije jednosmerna nego naizmenicna struja. Zato onaj dobar voltmetar brljavi i nece da meri.(Inace mi je pokazao na 2 druga auta da ivoltmetar sigurno radi)
Ajde reko da proverimo ovaj stari akumulator koji vozim od petka do danas.
TEST REPORT
--BATTERY TEST--
STANDARD SLI
SOC: 12.80V
MEASURED: 2318DIN
RATED: 480DIN
BAD & REPLACE
STATE OF HEALTH
******OOOO 66%
STATE OF CHARGE
********** 100% (e da sad kad je pun akmulator kasetofon ne prekida)
Odem lepo kuci da proverim moj unimer isti onaj ko njegov sa pijace.
Ista situacija:
Na opsegu do 20V pokazuje 13.5-15V
Na opsegu do 200V pokazuje 20-30V
Na opsegu do 1000V pokazuje 80-120V !!!!!
Moram reci da kad je motor ugasen na svim opsezima pokazuje istu vrednost od 12-13V!
Sta mi je ciniti?
Da li da uzmem od drugara mehanicki voltmetar pa sa njim da merim?
Comment