BMW 318is '97 problem sa DASHBOARD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Red Beast
    CBC Veteran
    • 18.06.2005
    • 102
    • NBGD/45 Garaza: Nissan Patrol Y60 Custom, Lada Niva Custom, Nissan X-Trail 2.2, BMW E30*B27

    BMW 318is '97 problem sa DASHBOARD

    Ima li neko ideju

    Pomenuti BMW u naslovu .... tabla prestala da radi.
    Ne daje nikakvu valjanu indikaciju.
    Kazaljke za Kmh i Rpm lagano mrdaju (otklon levo desno na ~svaki sekund, po 3-4 mm a i pomerene su za oko 10% u plusu (znaci Km stoji na 20-30, a Rpm na 1000).
    Isto se desava i kad motor radi i kad ne radi tj. kad se izvadi kljuc.
    Kad se upali motor na tabli ostaju da svetle dve lampice .. Kociona tecnost i rucna kocnica.

    Bilo bi lepo kad bi neko imao ideju ili resenje ... btw ovaj auto je u NL, a tamo niko nece da ovako nesto popravlja nego traze oko 300 jevreja za zamenu
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    #2
    Verovatno postoji havarija na foliji (da ne kazem stampanom kolu) u instrument tabli. Najcesce izgori neki vod. Probaj da skined tablu, da je otvoris, pazljivo i pregledaj je. Takav kvar se lepo vidi. Zatim uzmes parce zice, tanke sa dobrom izolacijom (izbegavaj "kompjuterske", mada su najpopularnije) i zalemis komad izmedju tacaka gde je gorelo. Najcesce se dogodi pri nekom "prckanju" oko instalacije (ugradnja radio aparata, npr), ali moze da postoji uzrok i na samoj ploci, sto ce dovesti do ponovnog pregrevanja, dok se inicijalni kvar ne ukloni.

    Poz.

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #3
      Ta mi tabla nije pala pod ruke ali ona od E32 i E34 od 86 do 94 godine jeste i to ne jedna nego desetci. Skoro sve imaju isti problem. Kondezatori 1000uF 470uF 220uF 22uF. Različite verzije table su imale na različitim mjestima kondezatore a neke nisu imale sve navedene nego samo neke. Uglavnom riješenje je sve ih promjeniti sa većim naponskim i po mogućnosti toplotnim vrijednostima jer toplota od sijalica im je najveći neprijatelj. Znači lemilicu u ruke i zamjeni sve elektrolitske kondezatore i stvar bi trebala biti riješena. Postoji mogućnost da ti je code plug otišao ili ima loš spoj pa provjeri i to.

      P.S. Sva iskustva su sa gore navedenim tablama ove novije nisam imao pod rukom što ne znači da neću u skorije vrijeme.
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        po mogućnosti toplotnim vrijednostima
        ??

        kondenzator nema deklarisanu toplotnu vrednost, tu se radi o elektricnom kondenzatoru.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Red Beast
          CBC Veteran
          • 18.06.2005
          • 102
          • NBGD/45 Garaza: Nissan Patrol Y60 Custom, Lada Niva Custom, Nissan X-Trail 2.2, BMW E30*B27

          #5
          Hvala puno na savetima

          Comment

          • bmw735i
            CBC Senator
            • 07.05.2006
            • 258
            • Mostar
            • BMW 320i, 740i, 750i

            #6
            Ima i najčešje je 85 C Ja koristim one od 105 C
            Uzmi kondezator i pogledaj. Svaki malo bolji proizvođač je navodi.
            BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
            Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #7
              Trajace mu i oni za 85C, ali instrumenti imaju ofset, nije sam filtriranje napona, moguce da je neka masa otkacila.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Ima i najčešje je 85 C Ja koristim one od 105 C
                Uzmi kondezator i pogledaj. Svaki malo bolji proizvođač je navodi
                da pise, to je dozvoljena temp radnog okruzenja a ne sama (veca)vrednost kondenzatora koja ostaje ista nevezano od temp.(Volt, Farad).
                nije bas isto, ali razjasnio si.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • bmw735i
                  CBC Senator
                  • 07.05.2006
                  • 258
                  • Mostar
                  • BMW 320i, 740i, 750i

                  #9
                  Originally posted by Vladd
                  Trajace mu i oni za 85C, ali instrumenti imaju ofset, nije sam filtriranje napona, moguce da je neka masa otkacila.
                  Ovo što sam naveo je standardna greška. Rijetko ima lošu masu ili loš spoj.
                  Nebi mi lijeno pa sam potražio neke svoje slike i slike od kolega koje su imale sličan problem evo slike kako se manifestira na početku. Potrošnja na sredini a auto iako ima pun tank pokazuje da je pred rezervom i već je postiglo neku temperaturu a stoji cijelu noć.


                  Ovo su sporni kondezatori na starijoj izvedbi table

                  Izvađeni vidite u kakom su jadnom stanju

                  A ovo je malo novija verzija table sa drugom vrstom kondezatora tj manje njih ali sa jednim od 1000uF

                  Ovo je konkretno i zadnja verzija table za e32 od 6/91 koju i ja imam u svom 735
                  BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                  Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #10
                    Ma ionako mu je to najjeftinija varijanta popravke, svi zajedno ne kostaju dva evra. Nego ne vidim "motorice", da ne kazem mehaniku pokazivaca, da li si ih razlemio pri rasturanju, posto to nije bas posao za "amatera".

                    Comment

                    • bmw735i
                      CBC Senator
                      • 07.05.2006
                      • 258
                      • Mostar
                      • BMW 320i, 740i, 750i

                      #11
                      Tabla se otvara na baglamama i rastave se dva dijela, jedan elektronika a drugi pokazivači vrlo jednostavno. Evo ti slike stare table do 89-90 godine.



                      Novije table nemaju donju ploču nego im je sve u gornjoj a samo su instrumenti konektorima povezani sa pločom. Kasnije na e38 su malo zakomplicirali tablu ali nije problem je rastaviti. Samo malo strpljenja.
                      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                      Comment

                      • Vladd
                        CBC Senator XXL
                        • 09.07.2006
                        • 581
                        • NBG

                        #12
                        Nisam otvarao stare modele. Ovi "novi", sto sam otvarao, su gadost, folije i zalemljeni instrumenti, a sve nezno, k'o paucina.

                        Comment

                        • deki87
                          CBC Član
                          • 23.06.2010
                          • 35
                          • nis

                          #13
                          Re: BMW 316 88 instrument tabla

                          gori mi sijalica na instrument tabli a neznam sta znaci,zna li neko gde mogu da vidim zasta je ta sijalica?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Re: BMW 318is '97 problem sa DASHBOARD

                            Sta pokazuje sijalica?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            Working...
                            X