Vlaga u maglenci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vranic
    CBC Član
    • 25.01.2007
    • 53
    • Beograd

    Vlaga u maglenci

    Da li postoji varijanta da se izbaci vlaga iz maglenke?

    Posle bliskog susreta sa kerom, na putu Zlatibor - Zlatar pri brzini od 80-90km/h, na mom autu je upala maglenka u spojler. (Peugeot 206 SW)
    Lose reseno vezivanje maglenke za spojler (mala osovina i sraf) plasticar je zalepio, i za nakon lepljenja ostavili smo maglenku ukljucenu i vlaga je nestala.
    Ujutru me je opet cekala vlaga u maglenci.

    Da li postoji neko trajno resenje posto ovako mnogo ruzno izgleda, sve dok ne ukljucim maglenke, ili moram da je zamenim novom?

    Unapred hvala, Sasa.
    Skoda Octavia RS

    |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #2
    Pa vidi ,jedino resenje je da se maglinka skine i predihtuje jer je sigurno negde dobila lufta i sada se tu stvara kondez ,medjutim pitanje je sledec: da li skinuti staklo i obrisati pa spoj samog kucista maglinke i stakla predihtovati ili samo predihtovati pomenuti spoj?!
    Nisam neki strucnjak ali idem logikom ,pa tako dolazim do moguceg zakljucka da je maglinka hermeticki dihtovana bas iz tih razloga vlaga ,prodor vode u nju.... E sad nebih znao da ti kazem gde to da pitas ali u svakom slucaju ne mozes nista izgubiti ,znaci predlog je da skines maglinku i predihtujes silikonom ili slicno(sta god da stavljas planiraj da izdrzava visoku temperaturu zbog grejanje same maglinke)pa nakon nekoliko dana da vidis efekat!
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      greska u startu je sto ste upalili sijalicu i time povecali temperaturu a to znaci sadrzaj vlage u tom prostoru/parcijalni pritisak vodene pare.

      umesto da smanjite vlagu vi ste je povecali tom intervencijom.
      dalje, skoro svaki lepak za reakciju otvrdnjavanja koristi vlagu iz vazduha.
      svako zaptivanje se radi posle nekoliko dana od unosenja dodatne vlage (lepljenja).

      ako je maglenka od plastike lepljenje ne pomaze, vlaga ce ulaziti jer lepak nije parozaptivan.

      postoji poseban lepak za to, na bazi topljenja plastike i fuzionog lepljenja na molekularnom nivou (koristi se za PVC vodovodne specijalne cevi koje se spajaju lepljenjem na hladno) samo nije bas jeftin i nije za svaku plastiku.

      ako je mehanicki ostecen far mora da se zameni, jedino trajno resenje.
      po opisu, lici da je udarom far mehanicki ostecen dakle zamena.

      vlaga unutar fara ce uz uticaj temperature korodirati grlo sijalice, i sam bakarni kabl tokom vremena, a tada ce popravka biti jos skuplja.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      Working...
      X