Ekhem,
Dakle pre neki dan, posle vise od mesec dana kilavljenja u gradskom saobracaju, malo sam stis'o auto van grada, i
irao se kada sam ustanovio da mi kazaljka cajgera "ripa", kad brzina predje 80, a pogotovo preko sto.
Znaci, pri brzini od 130 recimo, kazaljka brzinomera oscilira, ljulja izmedju 90 i 140. I, ako se ne varam, reaguje na neravnine, na rupe, u smislu da zaljulja kazaljka i na manjim brzinama kad nabodem u neku rupu.
Takodje, kad stojim u mestu i naturiram motor, i kazaljka brzinomera zna da poskoci.
Do brzine od 80 uglavnom se stabilno i linearno ponasha.
Auto je Renault 25 V6 i par fotki table postoje ovde http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=50
Moje pitanje je sledece: da li je po vasem misljenju problem elektronske/elektricne ili mehanicke prirode? Sta moze da bude i kako da se popravi?
Dakle pre neki dan, posle vise od mesec dana kilavljenja u gradskom saobracaju, malo sam stis'o auto van grada, i

Znaci, pri brzini od 130 recimo, kazaljka brzinomera oscilira, ljulja izmedju 90 i 140. I, ako se ne varam, reaguje na neravnine, na rupe, u smislu da zaljulja kazaljka i na manjim brzinama kad nabodem u neku rupu.
Takodje, kad stojim u mestu i naturiram motor, i kazaljka brzinomera zna da poskoci.
Do brzine od 80 uglavnom se stabilno i linearno ponasha.
Auto je Renault 25 V6 i par fotki table postoje ovde http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=50
Moje pitanje je sledece: da li je po vasem misljenju problem elektronske/elektricne ili mehanicke prirode? Sta moze da bude i kako da se popravi?
Comment