ventilator nikako da stane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    ventilator nikako da stane

    Kao prvo pozdrav svima na ovom forumu.Kao drugo pitanje.Sha moze da je posredi?Chini mi se da mi ventilator hladnjaka mnogo duze radi nego lanjskjo leto.Znachi ukljuchi i nikako da se ugasi!!Ranije kad sam dolazio kuci,ostavim auto da radi kad stignem doma,i dok zatvorim kapiju on se vec ugasio a ovog leta-nema shanse!!Hladnjak sam vec prao spolja-nishta.U sistemu je antifriz (isti kao proshle godine)znachi nije vcda.Normalno radi,ne dize temp.ali ...Da ga perem iznutra ili neshto drugo da se proba.Ajde pishite ko shta misli.
    Jahači magle
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Ako je sistem potpuno odzracen i termoprekidac ispravan problem je SIGURNO u hladnjaku koji vise nije u mogucnosti da disipira onoliko toplote iz tecnosti kao sto je mogao kad je bio nov.
    Pazi ovde. Nije problem u protoku. Da je protok slab hladnjak bi se ohladio brze i ventilator iskljucio pre.
    Ako temperatura ne skace pod opterecenjem previse jos uvek se moze voziti tako ali ako prelazi polozaj koji je bio pre pod istim uslovima voznje a termostat je ispravan onda je vreme za zamenu hladnjaka.
    Ako je hladnjak spolja prljav takodje ne moze ventilator da ga izduva kako treba pa i to moze biti uzrok. Hladnjak se ne sme prati masinom pod pritiskom niti komprimiranom vazduhom osim ako sigurno nije truo bas ni malo. Moze obicnim crevom pod pritiskom i to od motora prema spolja ako je moguce. Rok trajanja aluminijumskog hladnjaka je obicno oko 10 godina a cena na zapadu za nov aftermarket je oko 100 eura.
    Koji je auto (godiste) u pitanju? Jesi li bas sasvim siguran da je dobro opran spolja? Kako si to video? Ne otpadaju li listici sa njega? Pogledaj veoma pazljivo ako treba i ogledalom i to na dnevnom svetlu.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Lokacija: Skopje

      U Grckoj preti krash elektro sistema zbog popaljenih klima, vlada poziva stanovnistvo na svesnokoristenje energije, u Rumuniji od 40 stepeni toplote umrlo 4 danas.

      Energija zracenja sunca je osetno veca, nije li mozda to razlog sto ove godine sve treba laditi duze
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Re: ventilator nikako da stane

        Originally posted by mixer
        U sistemu je antifriz (isti kao proshle godine)znachi nije vcda.
        Samo si naveo da je antifriz "isti kao i proshle godine", a nisi specifichno naveo KAD je zapravo poslednji put menjan. Ako je zamenjen proshle godine onda nishta, ali ako je menjan ranije, pre dve ili vishe godina, nece biti zgoreg da ga promenish.

        Inache, slazhem se u potpunosti sa Boost-om u pogledu abnormalnih meteoroloshkih uslova koji vladaju na podruchu shireg Balkana ovih dana. Indeksi UV zrachenja su takodje jako visoki, blizu indeksa 10, daleko iznad normale koja definishe vrednosti koje nisu shtetne po ljudsko zdravlje. To shto si u Skoplju (gradska vozhnja) samo dodatno otezhava situaciju rashladnom sistemu na autu. Sad gledam prognozu, za Skoplje je ochekivana max temperatura danas 38* C, vetar - nula.

        PS. Samo budi siguran da imash dovoljno ulja u motoru jer i ono igra veliku ulogu u odnoshenju toplote iz motora. Shto je narochito bitno tokom ovih tropskih letnjih meseci. =]
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • fantastik
          CBC Senator XXL
          • 28.07.2005
          • 417
          • Novi Sad

          #5
          da li je preporucljivo sipati gusce ulje 15-50npr po ovom tropskom vremenu

          Comment

          • Kenno
            CBC Senator XXL
            • 21.08.2006
            • 460
            • Zenica, BiH

            #6
            Meni se desilo, po?etkom godine, da je termodava? jednostavno zaribao i da je ventilator radio non-stop dok se nije istrošio akumlator. Ali to opravdavam no-name porijeklom i cijenem od 1?. (objašnjenje je bilo da jednostavno bimetal nije odvojio kada je trebao)
            Ako temperatura ne ide iznad normalnih vrijednosti, i ako se ventilator sam ugasi prije ili kasnije, onda je vjerovatno sve ok. Evo ja sam danas napravio 9-10km po gradu, gužva i +35°C kada sam stao ventilator je radio, da bi se kasnije isklju?io.

            Comment

            • mixer
              CBC Senator
              • 13.04.2005
              • 202
              • Skopje

              #7
              Hvala svima shto ste bili ljubazni da odgovorite.Zasad nishta ne diram ,jedino mozda josh jedno dobro pranje.Inache hladnjak je aluminiumski.star 15 god.Poshto ne dize temp.neka ga ovako sad za sad.Hvala josh jednom.
              Jahači magle

              Comment

              • fantastik
                CBC Senator XXL
                • 28.07.2005
                • 417
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by fantastik
                da li je preporucljivo sipati gusce ulje 15-50npr po ovom tropskom vremenu

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Za tvoj auto - ne.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • mixer
                    CBC Senator
                    • 13.04.2005
                    • 202
                    • Skopje

                    #10
                    Re: ventilator nikako da stane

                    Znam da je tema stara ,amožda već i zaključana...Al čisto da ne ostanem nedorečen.Hladnjak je bio.Celo vreme hladnjak.Iznutra zapušen skroz.Očišćen i montiran ponovo.Sve je koštalo 30 eu,a za posledicu je imalo prokuvavanje 2- 3 puta,menjanje dihtunga glave,ravnenje glave nervoze sa raznim majstorima i kvazimajstorima.
                    Jahači magle

                    Comment

                    Working...
                    X