Pre neku nedelju (ono kad su pocele ove kise koje nkako da stanu) krenem ja da palim 'ladan auto, on se upali pa ugasi. To se inace redje desava, krenem ponovo, upali, jedva radi i tu skontam da radi na 3 cilindra. Oko 30 sekundi kasnije "javi" se i cetvrti i OK.
To se nije ponovilo do juce. Juce ponovo (koincidencije li, opet se intenzivirale kise) pocne da zeza, jos gore. Upali na 4, pa spadne na 3 i radi jedva, pa spadne na 2 i ugasi se. Upalim opet, kao radi sve OK, krenem ja i kako se ukljucim na dzadu auto stane i nece da upali (ljudi trube a meni neprijatno
) Upalim ja, kao radi lepo na ler, ma kako dam gas on se ugasi (a vec se zagrej'o na 50+ stepenbi, dakle nije zaledio isparivac garant).
Poteram ga posle 2 minuta "ubedjivanja" krene najnormalnije (k'o da nista nije ni bilo), medjutim 50 Km kasnije naletim neocekivano na ogromnu baru pri 80Km/h (wow, ****n osecaj) i taman sto se sabrah uz konstataciju da je nova guma uvek dobra investicija, auto pocne da radi na 3 cilindra! Nekih kilometar-dva se jedva vukao, kad se cetvrti "probudio" i dalje nije bilo problema.
Na sta sumnjati?
Ja najpre sumnjam na kablove (original, 120.000Km) koje sam odavno hteo da zamenim, ali nigde ne mogu da nadjem original zamenu, sve neki sumnjivog kvaliteta.
E sad:
Ako je do kablova:
1.Da li je opisana situacija alarmantna, tj. da li da stavim nove kablove sumnjivog kvaliteta ili
2.Da teram ovako dok ne nadjem ljudski kablove
Ili mozda nisu kablovi
(za auto videti avatar)
To se nije ponovilo do juce. Juce ponovo (koincidencije li, opet se intenzivirale kise) pocne da zeza, jos gore. Upali na 4, pa spadne na 3 i radi jedva, pa spadne na 2 i ugasi se. Upalim opet, kao radi sve OK, krenem ja i kako se ukljucim na dzadu auto stane i nece da upali (ljudi trube a meni neprijatno

Poteram ga posle 2 minuta "ubedjivanja" krene najnormalnije (k'o da nista nije ni bilo), medjutim 50 Km kasnije naletim neocekivano na ogromnu baru pri 80Km/h (wow, ****n osecaj) i taman sto se sabrah uz konstataciju da je nova guma uvek dobra investicija, auto pocne da radi na 3 cilindra! Nekih kilometar-dva se jedva vukao, kad se cetvrti "probudio" i dalje nije bilo problema.
Na sta sumnjati?
Ja najpre sumnjam na kablove (original, 120.000Km) koje sam odavno hteo da zamenim, ali nigde ne mogu da nadjem original zamenu, sve neki sumnjivog kvaliteta.
E sad:
Ako je do kablova:
1.Da li je opisana situacija alarmantna, tj. da li da stavim nove kablove sumnjivog kvaliteta ili
2.Da teram ovako dok ne nadjem ljudski kablove
Ili mozda nisu kablovi

(za auto videti avatar)
Comment