Koji akumulator staviti u Hondu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fodi
    CBC Početnik
    • 04.11.2006
    • 9
    • Vozdovac, BG

    Koji akumulator staviti u Hondu

    Crko mi je akumulator pre izvesnog vremena i posto je bio pod garancijom ja ga odnesem u servis. Oni ispitaju akumulator i kazu "crko, ajde da ispitamo regler". Ispitaju oni regler pa kazu "aaaa, ne valja ti regler 13.5 v je nedovoljno, mora da puni minimum 13.8, a optimalna vrednost je od 14-14.4v. zato ti se i ispraznio akumulator"
    Kod vecine Hondi izlazna struja sa reglera je 13.5 v. Ja sam ranije imao "neki" akumulator koji je trajao 5 godina bez problema, a ovaj "VESNA" nije uspeo posteno da pregura ni jednu zimu. U uputstvu stvarno pise da treba da se puni naponom iz alternatora od 14-14.4v ali ja to nisam znao kad sam ga kupovao, tj. kad su mi ga ugradjivali i proveravali da li sve funkcionise , da li alternator puni kako treba. Rekli su mi da je sve OK. Ocigledno je da su precutali tu stvar oko punjenja o kojoj su mi u servisu (predstavnistvu) skrenuli paznju.
    Da li je neko od vas obracao paznu na ovaj problem pri kupovini akumulatora i koji koristite u vasim Hondama. Iskustva, preporuke.
  • spori
    CBC Član
    • 20.10.2007
    • 33
    • beograd

    #2
    Re: Koji akumulator staviti u Hondu

    Originally posted by fodi
    Crko mi je akumulator pre izvesnog vremena i posto je bio pod garancijom ja ga odnesem u servis. Oni ispitaju akumulator i kazu "crko, ajde da ispitamo regler". Ispitaju oni regler pa kazu "aaaa, ne valja ti regler 13.5 v je nedovoljno, mora da puni minimum 13.8, a optimalna vrednost je od 14-14.4v. zato ti se i ispraznio akumulator"
    Kod vecine Hondi izlazna struja sa reglera je 13.5 v. Ja sam ranije imao "neki" akumulator koji je trajao 5 godina bez problema, a ovaj "VESNA" nije uspeo posteno da pregura ni jednu zimu. U uputstvu stvarno pise da treba da se puni naponom iz alternatora od 14-14.4v ali ja to nisam znao kad sam ga kupovao, tj. kad su mi ga ugradjivali i proveravali da li sve funkcionise , da li alternator puni kako treba. Rekli su mi da je sve OK. Ocigledno je da su precutali tu stvar oko punjenja o kojoj su mi u servisu (predstavnistvu) skrenuli paznju.
    Da li je neko od vas obracao paznu na ovaj problem pri kupovini akumulatora i koji koristite u vasim Hondama. Iskustva, preporuke.
    da li si siguran za tih 13.5V, nemam nesto iskustva sa hondama (osim ove koju btw vozim-ciji regler puni napr. 13.9-14.1) ali nekoliko desetina puta koliko sam merio napon punjenja na raznim svojim automobilima uvek je oko 14V.
    predlazem ti da ipak pretreses regler, mozes lako da prekontrolises oscilira li sa gasom a i potrosacima,ne bi trebao da seta nikako vise od 0.1-0.2V, ako tu nista ne pokaze ja bih stavio drugi akumulator samo za probu posto po sevinim a i navodima nekih drugih matorih elektricara nista kao akumulator ne moze da zagorca zivot kad je auto struja u pitanju, pogotovu kod novijih kola koja se strujom pomazu u velikoj meri, a i trose je za sve pare...
    preporuka za kupovinu bosch silver/cini se nekako najbolji odnos cena kvalitet.

    Comment

    • LoveCivic
      CBC Početnik
      • 16.12.2007
      • 9
      • Beograd

      #3
      Slabo verujem da ima bilo kakav problem sa punjenjem. Ja sam taj problem imala manje-vise cim sam kupila kola, ali je mom civicu tada bilo 20 godina i 300.000 km.

      Elem, punio je on i dalje lepo "na suvo" (tj. bez potrosaca), ali cim dam migavac - odeee. Servisiran je alternator i sve super. Uz to, elektricar mi se kleo zivotom i detetom da alternator nije otvaran!!! A za vecinu automobila savetuju servis na 50.000.

      Dakle, imajuci u vidu da su tvoja kola novija a samim tim i bolja, naprednija - nemas brige!

      Comment

      • fodi
        CBC Početnik
        • 04.11.2006
        • 9
        • Vozdovac, BG

        #4
        @SPORI

        PO SERVISNIM KNJIGAME JE 13.5V. KAD GA UPALIM BUDE 13.4 I POSLE PAR MINUTA SE STABILIZUJE NA 13,5 I TO JE TO.

        VECINA ME OVDE NIJE RAZUMELA, MENI SU PRAVILI PROBLEM STO MOJ REGLER PUNI 13.5V (STO JE U STANARDU ZA HONDU PRELUDE 89`) A NA AKUKULATORU PISE DA, PO DEKLARACIJI, TREBA DA SE PUNI SA 14-14.5V.

        DA LI JE NEKO OBRATIO PAZNJU NA TAJ ODNOS PRI KUPOVINI AKUMULATORA. NE ZNAM DA LI VAZI SVE HONDE, ALI ZNAM ZA PRELUDE OD 89-92. REGLER PUNI NA 13.5V, A STA VAMA PISE U DEKLARACIJI O AKUMULATORU, NA KOLIKO TREBA ON DA SE PUNI KAD JE UGRRADJEN U KOLA?

        Comment

        • spori
          CBC Član
          • 20.10.2007
          • 33
          • beograd

          #5
          jbga to znaci da ti nijedan diler nece priznati garanciju, stalno ce se vaditi na to da ti regler ne puni naponom koji je propisan za taj akumulator...
          zalosno

          Comment

          • LoveCivic
            CBC Početnik
            • 16.12.2007
            • 9
            • Beograd

            #6
            Podstaknuta ovom temom sam po ovoj 'ladnoci mrznula prste i unimerom merila koliko i kad mi puni: 13,9 bez opterecenja lepo podgrejan, 13,5 sa farovima, grejanjem, sva 4 migavca, brisacicma (i svim ostalim cega sam se setila da upalim)... (civic 3gen, 1.3 12v)

            Elem, imajuci u vidu nemilo nam vreme ovih dana i cinjenicu da po takvom vremenu rade svi zivi potrosaci, zakljucak je da ja vozim sa svom tom "mukom" od opterecenja uz "jadni" Black Horse

            Comment

            • DareStankovic
              CBC Početnik
              • 05.11.2007
              • 6
              • Pancevo

              #7
              Evo izmerih i ja

              Sa upaljenim svetlima i ne bas dobro zagrejan ( pri 1k obrtaja) puni 14.5v
              Prosto nisam mogao da verujem da je toliko tacan posle skoro 20 godina

              Comment

              • Padobranac
                CBC Početnik
                • 18.03.2008
                • 3
                • Novi Sad :)

                #8
                Brate stavis VARTA akumulator koji je vrh vrhova od 45A i pocetnom snagom koju vidim da mnogi zaboravljaju a mnogo je vazna zbog crkavanja anlasera od 300ah, bog da te vidi!! Kod tebe je desni plus i siroke su klemne...Ima kod nas u radnji i kosta 4.550,00 mp cena i imas garanciju 2 god!

                Comment

                • JAPANX
                  CBC Senator XXL
                  • 10.08.2006
                  • 2159
                  • Beograd

                  #9
                  ja koliko znam(a znam dovoljno) regler ima veze sa punjenjem samo da bi smanjio napon tako da bi po meni(ako manje puni) bio pre problem u alternatoru... treba ispitati akumulator sa viljuskom opterecenja, ako kuva neka od celija idi pa prijavi jer je(ako je star godinu dana) u garanciji verovatno... uostalom, zasto postoje majstori, nekada je bolje promeniti majstora nego deo...

                  Comment

                  Working...
                  X