Crko mi je akumulator pre izvesnog vremena i posto je bio pod garancijom ja ga odnesem u servis. Oni ispitaju akumulator i kazu "crko, ajde da ispitamo regler". Ispitaju oni regler pa kazu "aaaa, ne valja ti regler 13.5 v je nedovoljno, mora da puni minimum 13.8, a optimalna vrednost je od 14-14.4v. zato ti se i ispraznio akumulator"
Kod vecine Hondi izlazna struja sa reglera je 13.5 v. Ja sam ranije imao "neki" akumulator koji je trajao 5 godina bez problema, a ovaj "VESNA" nije uspeo posteno da pregura ni jednu zimu. U uputstvu stvarno pise da treba da se puni naponom iz alternatora od 14-14.4v ali ja to nisam znao kad sam ga kupovao, tj. kad su mi ga ugradjivali i proveravali da li sve funkcionise , da li alternator puni kako treba. Rekli su mi da je sve OK. Ocigledno je da su precutali tu stvar oko punjenja o kojoj su mi u servisu (predstavnistvu) skrenuli paznju.
Da li je neko od vas obracao paznu na ovaj problem pri kupovini akumulatora i koji koristite u vasim Hondama. Iskustva, preporuke.
Kod vecine Hondi izlazna struja sa reglera je 13.5 v. Ja sam ranije imao "neki" akumulator koji je trajao 5 godina bez problema, a ovaj "VESNA" nije uspeo posteno da pregura ni jednu zimu. U uputstvu stvarno pise da treba da se puni naponom iz alternatora od 14-14.4v ali ja to nisam znao kad sam ga kupovao, tj. kad su mi ga ugradjivali i proveravali da li sve funkcionise , da li alternator puni kako treba. Rekli su mi da je sve OK. Ocigledno je da su precutali tu stvar oko punjenja o kojoj su mi u servisu (predstavnistvu) skrenuli paznju.
Da li je neko od vas obracao paznu na ovaj problem pri kupovini akumulatora i koji koristite u vasim Hondama. Iskustva, preporuke.
Comment