Zmigavci problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Zmigavci problem

    Automobil je Renault Laguna 1.8RT 1998 godiste.
    Nerade mi zmigavci (sva cetiri rade normalno).
    Proverio sam rucicu kada dovedem + od releja do rucice rade zmigavci (naravno stalno).
    Meni treba neko ko zna raspored kontakata na releju zmigavaca
    E sad na mom releju izvodi su sledeci:

    1. +
    2. -
    3. R
    4. C

    Ono sto znam je da je kontak C + koji ide ka rucici zmigavaca ostalo neznam... Predpostavljam da je R + za sva cetiri zmigavca...
    https://t.me/pump_upp
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2
    Resio Reso kome bude trebala pomoc oko ovoga tu sam...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • bojanv
      CBC Član
      • 09.12.2007
      • 45
      • zemun

      #3
      SLICAN PROBLEM...ford mondeo 98,zmigavci rade 3-4 puta i stanu,ista stvar i sa sva 4.Lici mi da je prekid u volanu,pomoc.

      Comment

      • deki-ascona
        Bio nam je drug! RIP
        • 10.04.2007
        • 2118
        • NI , Trosharina

        #4
        evo meni treba pomoc , kad se vec nudis

        Kad je malo hladnije ujutru, prosle zime, a sad evo i pre par dana , desava se da desni prednji migavac ne radi dok se ne zagreje auto. Nekad 1 min, nekad 3 min, pa onda normalno ceo dan. Zadnji radi normalno uvek.

        Sumnjam na relej migavca.

        E ovako svi releji stoje kod mene:

        - iza osig.kutije : G,I,E,F,N
        G-svetla
        N-svetla
        E-ecu
        F-zadnji brisac
        I-upozorenje za uklj.svetla kad se otvore vrata
        i jos 2 osig., za centr.bravu i el.podizace


        - prednja strana osig.kutije:

        A-svetla
        B-grejac zadnjeg stakla
        C-brisaci
        D-maglenke

        Sve sam ih naveo s leva na desno (osim N koji je iznad ostalih), pa ako nekom zatreba to je sa uputstva za kadett/asconu.

        Osim releja za venti LPG, koji je u motornom prostoru, ne vidim nijedan vise od onih koje sam naveo. Doduse ima jedan kod bobine, al' ne verujem da ima veze sa migavcima.

        Ako je relej problem, gde je dodjavola taj relej? A i ako nije, nije na odmet da znam, trebace nekad.

        I zasto uvek kad je hladno?

        Sijalica i sijal.mesto otpadaju kao problem jer sam par puta vezivao sijal.mesto i ocistio smirglom i sprejom za el.kontakte, tako da ne verujem da na celom autu ima mesto koje je cistije od toga.

        Kad sam vec u elektroodeljenju, da pitam i ovo: jel sijalica H4 sa 2 vlakna ima posebne osigurace za duga i oborena svetla?
        Originally posted by Valent Vudriga
        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #5
          Trebalo je da se ulogujem kao zensko, tad bi se svi polomili da dotrce kod mene kuci da mi rese migavce i operu kola usput

          A ovako te niko ne ******...
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #6
            ne znam tacno kako je kod opela to rijeseno i gdje je mjesto osiguraca ali naci ces ga na sledeci nacin, kad prorade migavci, kazes poslije par minuta, onda uasis kola i ukljucis migavce na kontakt, i cuces gdje cakce relej,,,to je bar prosto ali ovo sto si ti naveo da ne radi samo jedan prednji, to vise lici na kontakt, i moguce je da smercuje negdje na razvodnoj tabli,,,precackaj buxsne i malo ispomjeraj ne skidajuci ih, i moguce je da ce se rijesiti problem ili idi ispitivacem od table i vidi gdje je prekid u napajanju.

            za drugo piitanje h4 sa 2 vlakna imaju sasvim dva odvojena voda za napajanje i kratko i dugo svjetlo imaju odvojene osigurace i najcesce su odvojeni i lijevi od desnih farova preko osiguraca,,,ali nije pravilo

            Comment

            • deki-ascona
              Bio nam je drug! RIP
              • 10.04.2007
              • 2118
              • NI , Trosharina

              #7
              Ovo sa paljenjem migavaca na ugasen auto i caktanje releja - super fora, nikad se ne bih setio Hvala, to cu da radim u nedelju kad ne zurim na posao.

              U vezi H4 i 2 vlakna : u voznji nocu mi nestala oborena, pa sam izvuko dzek sa leve sijalice, umetnuo parce zice u buxnu za oboreno i povezao sa pozicijom , tako da mi sad na poziciono rade i OBA oborena. Dakle jedna je instalacija za oba fara. Pretpostavljam i jedan osigurac. A svi osiguraci su ispravni. Prekidac je takodje dobar, probano probnom lampom.

              Pada mi na pamet da posaljem + na far novom zicom od prekidaca do osig.table, da tamo nadjem neko prazno mesto, da sve namestim, pa odatle da vucem uz postojeci snop do fara.

              Ili ti imas neku bolju ideju ?
              Originally posted by Valent Vudriga
              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

              Comment

              • dandy
                CBC Senator XXL
                • 09.12.2005
                • 513
                • Bijeljina-Beograd Medakovic

                #8
                ma nema potrebe samo ispitaj da li ti radi prekidac kako treba a zatim i relej za farove, ukoliko da imas, mada mislim da je kod opela to regulisano bez releja, ali opet provjeri, a vidi da li ti iz prekidaca izlazi napon kad ukljucis oborena i da nije gdje zica u prekidu,,,

                Comment

                Working...
                X