Podizaci farova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BaneT
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 562
    • Beograd

    #16
    samo da potvrdim lordov odgovor. Dakle dobio sam farove koji nemaju el.motoriće pa sam krenuo u avanturu prepakivanja mojih na te nove. JOJ koja avantura

    Dakle ovako kod manuelnih postoji plastični "šraf" koji služi za štelovanje farova. Njega je potrebno okrenuti i polako izvući napolje. E sad JAKO bitna stvar, nikako ne pokušavajte da ih vadite napolje pod pravim uglov jer će te tako polomiti žabicu koja služi kao spoj između poluge unutar fara i šrafa koji nju gura i šteluje visinu sijalice. Zakrenite ceo šraf pod uglom recimo 75 stepeni pa onda nastavite izvlačenje istog. Meni je pukla žabica pa sam je morao budžiti. Nije mi jasno kako je blesavi italijan mislio da obični smrtnik to treba da zna kad se ne vidi šta se nalazi unutra. Ista stvar je i kod fara sa električnim motorom. Ponovite postupak gore navedeni to je skoro to. Elem ta polugica unutar fara nije na istoj dubini kod manuelnog i el. fara, pa je potrebno skratiti dužinu šraga kod el. motorića. Na vrhu tog šrafa se nalazi krstić koga samo lepo uvrnete do željene dubune. Pre ovoga proverite dali vam je prekidač na najnižem položaju tj. da su farovi spušteni do kraja. Željena dubina određujete tako što ubacite šraf i gledate konektor sijalice. Šraf je potrebno uvijati sve dok ne dođete u situaciju da prilikom montiranja ne dođe do pomeranja konektora sijalice.

    Ko velim bolje da to napišem, nikad se ne zna kad nekome može da zatreba. Uvek je bolje učiti na tuđim greškama.

    Comment

    • bokija
      CBC Senator XXL
      • 25.01.2008
      • 640
      • Beograd

      #17
      U bre,Bane,ala si nam sve objasnio. Da te ne zovu Telekom jer pravis pakete za placanje telefona.Itamo je tako zbrkano. Bas sam se spremao na bezobrazluk da prestelujem farove da mi biju vislje kad je motor na najnizoj tacki,pa da mogu podizanjem malo i da zaprzim.Al ti me totalno zbuni i uplasi.Mislio sam ima dva srafa na svakom faru,jedan za dugo,jedan za srednje svetlo.
      I'm not beautiful,but I'm stupid

      Comment

      • BaneT
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 562
        • Beograd

        #18



        Nije toliki problem ako znaš šta te očekuje. Ja nisam pa sam zato pojo` *ovno. Ajde da malo pojasnim.

        Spusti farove na najnižu tačku, otvori haubu i jednu pivu

        Skini konektor sa motorića.

        Motorić se na plastiku fara "ušrafljuje", odns. na plasiti motorića imaš 3 perajice koje ulaze na tri utora u plastici fara, ma bre onaj twist sistem.

        Kad ga olabaviš, nemoj da ga vadiš napolje pod 90 stepeni već ga malo zakreni pod cca 75 stepeni pa lagano povuci napolje. Ovo radiš zato da glava na kraju šrafa (koji ide iz motorića u far) iskoči iz žabice koja je fiksirana na poluzi šrafa unutar fara.

        Dakle sad je motor napolju....taj šraf naprskaj malečko sa WD-om (čisto zbog lakčeg odvrtanja). Uzmi krstak i taj šraf malo odvij (recimo 1 krug) pa kreni u postupak vraćanja motorića u far.

        Prvo ga ubaci pod 75 stepeni pa pomeri na 90 stepeni (dok ne čuješ klik), sve vreme ćeš imati mali otpor jer je šraf na motoriću sad malo duži pa će ti trebati malo sile da motorić uvrneš nazad.

        Jasno?

        Comment

        • bokija
          CBC Senator XXL
          • 25.01.2008
          • 640
          • Beograd

          #19
          Jeeesste...hmmm... Ja sad uzo imbus spustio motorom farove u najnizu tacku,uvrno po dva imbusa da ih ricno podignem i nista nije puklo,jos .Sad su mi farovi normalni kad je spusten motor a kad podignem onda
          I'm not beautiful,but I'm stupid

          Comment

          • BaneT
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 562
            • Beograd

            #20
            malo mi je nejasno otkud imbusi u celoj priči????. Ok mora da je na tvojim kolima drugačiji sistem. Ali znaj da ako vrtiš te imbuse MORA da se pomera konetor sijalice. Dakle dok vrtiš imbuse obrati pažnju dali se pomera konetor sijalice. Čista logika. Al mislim da ti vrtiš pogrešne šrafove

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #21
              Originally posted by Bane Telekom
              malo mi je nejasno otkud imbusi u celoj priči????. Ok mora da je na tvojim kolima drugačiji sistem. Ali znaj da ako vrtiš te imbuse MORA da se pomera konetor sijalice. Dakle dok vrtiš imbuse obrati pažnju dali se pomera konetor sijalice. Čista logika. Al mislim da ti vrtiš pogrešne šrafove
              Bem li ga....odozgo ima dva plasticna torx uvrtaca,jaedan srednje drugi dugo svetlo,mislio sam da je isti sistem uzet da ne trose mozak...a oni dobili napad kreativnosti
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • BaneT
                CBC Senator XXL
                • 09.12.2005
                • 562
                • Beograd

                #22
                nej to za to prika, drž se moje teorije

                Comment

                • BaneT
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 562
                  • Beograd

                  #23
                  bokija, samo mali update....i ta dva šrafa pomeraju sijalicu, ustvari ako ćemo da budemo tačni ti šrafovi pomeraju čitav far iznutra a el.motor i ono što sam ja opisivao utiče na samu sijalicu.

                  Comment

                  • STILISTA
                    CBC Veteran
                    • 17.12.2007
                    • 182
                    • BEOGRAD

                    #24
                    motor za podesavanje visine fara!

                    interesuje me dal je jos ko imao problem sa motorcicem za podizanje levog fara na Stilu?
                    Desava mi se da pocne sam da zuji iz nevezanog i nece da pomera far gore dole!
                    Bio sam u servisu kod Gorana a on mi rece da se desava da zbog vlage pocne da ******** i da treba da se proba sa ciscenjem!
                    Isto tako mi je napomenuo da nemoze da se kupi odvojeno od fara vec u kompletu!

                    Comment

                    • bokija
                      CBC Senator XXL
                      • 25.01.2008
                      • 640
                      • Beograd

                      #25
                      E,taj Stilo.Ja bre kad se zaglavim u blatu,vezem sajlu za far i pomerim tockic nagore i motoric me iscupa iz blata... Definitivno problem je u tipu auta U pravu je Goran.Treba ti samo malo vremena i strpljenja,skini,rasklopi,ocisti i vrati.Nista ti drugo ne moze pomoci osim strpljenja ili para,pa da drugi bude strpljiv umesto tebe UUU,sta napisah,dirnuo sam u Fiatov najbolji auto ima Nesha da mi posalje Baneta s uzivanjem
                      I'm not beautiful,but I'm stupid

                      Comment

                      • Bane
                        CBC Senator XXL
                        • 30.05.2006
                        • 344
                        • Konjarnik Bg

                        #26
                        Originally posted by bokija
                        ima Nesha da mi posalje Baneta s uzivanjem
                        ko me je trazio

                        Comment

                        • STILISTA
                          CBC Veteran
                          • 17.12.2007
                          • 182
                          • BEOGRAD

                          #27
                          Garaža: Alfa Romeo 146 Junior 1.4 16V

                          a jel postoji i Senior?

                          Comment

                          • bokija
                            CBC Senator XXL
                            • 25.01.2008
                            • 640
                            • Beograd

                            #28
                            Junior znaci alfa za decu a senior je kad neki senilni sedne u nju
                            I'm not beautiful,but I'm stupid

                            Comment

                            • etibor
                              CBC Senator
                              • 12.05.2008
                              • 293
                              • Pancevo

                              #29
                              Junior i senior...
                              Skini far i rasklopi ga. Usla ti je vlaga na potenciometar koji "odredjuje" poziciju fara. Imao sam isti problem, ustvari slican. Nije komplikovano, samo strpljenje i malo vremena...
                              Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                              Comment

                              • probamo
                                CBC Početnik
                                • 20.09.2008
                                • 1
                                • Paracin

                                #30
                                Motorcici za nivelisanje svetla (prednji farovi)

                                Pozdrav svima,

                                Nedavno sam kupio Stilo 2004 Dynamic 1.9 JTD Karavan 2004 115 KS.

                                Prednji levi far je bacao svetlo u oblake, pa sam citajuci i ovaj forum, resio da se upustim u demontazu/montazu prednjeg fara. Uredno sam skinuo tocak, blatobran (plasticni deo odmah ispod karoserije), poklopac fara i dosao do sijalica .

                                Otkacio sam sijalicu H7 da vidim da li ona nije nesto lepo namestena. Video sam da nema rezervnih (pogresnih) polozaja te sam je vratio nazad.

                                Eh sad, da bih nivelisao svetlo (sto bi inace motrcic trebao da odradi), resio sam da ga skinem i da vidim kako radi. Skinuo sam ga i nakon skidanja gornjeg poklopca, video da je poluga izasla iz zupcanika - zbog cega nije ni hteo da radi .

                                Kompletno sam ga demontirao, vratio polugu nazad u zupcanik (poluga ima spoljasnji navoj a zupcanik ima unutrasnji navoj - cime se pretvara rotaciono kretanje zupcanika u pravolinijsko kretanje poluge) i kraj poluge spojio na klizac (verovatno davalac signala motoru za krajnje polozaje). Kad sam probam motorcic bez zupcanika, radio samo prede , kad ga ukumplujem sa zupanicima nece ni malo. .Kad ga opet raskumplujem radi, kad ga spojim opet nece, i ja ne znam u cemu je problem.

                                Onako smoren , sklopio sam motorcic nazad, i stavio ga u far, jer mi je auto trebao. Ako neko ima bilo kakv savet kako da resim problem - motorcici da rade, molim za pomoc sta dalje da preduzmem.

                                P.S. Ni desni motorcic ne radi ( ne znam zbog cega).

                                Unapred hvala

                                Comment

                                Working...
                                X