samo da potvrdim lordov odgovor. Dakle dobio sam farove koji nemaju el.motoriće pa sam krenuo u avanturu prepakivanja mojih na te nove. JOJ koja avantura
Dakle ovako kod manuelnih postoji plastični "šraf" koji služi za štelovanje farova. Njega je potrebno okrenuti i polako izvući napolje. E sad JAKO bitna stvar, nikako ne pokušavajte da ih vadite napolje pod pravim uglov jer će te tako polomiti žabicu koja služi kao spoj između poluge unutar fara i šrafa koji nju gura i šteluje visinu sijalice. Zakrenite ceo šraf pod uglom recimo 75 stepeni pa onda nastavite izvlačenje istog. Meni je pukla žabica pa sam je morao budžiti. Nije mi jasno kako je blesavi italijan mislio da obični smrtnik to treba da zna kad se ne vidi šta se nalazi unutra. Ista stvar je i kod fara sa električnim motorom. Ponovite postupak gore navedeni to je skoro to. Elem ta polugica unutar fara nije na istoj dubini kod manuelnog i el. fara, pa je potrebno skratiti dužinu šraga kod el. motorića. Na vrhu tog šrafa se nalazi krstić koga samo lepo uvrnete do željene dubune. Pre ovoga proverite dali vam je prekidač na najnižem položaju tj. da su farovi spušteni do kraja. Željena dubina određujete tako što ubacite šraf i gledate konektor sijalice. Šraf je potrebno uvijati sve dok ne dođete u situaciju da prilikom montiranja ne dođe do pomeranja konektora sijalice.
Ko velim bolje da to napišem, nikad se ne zna kad nekome može da zatreba. Uvek je bolje učiti na tuđim greškama.

Dakle ovako kod manuelnih postoji plastični "šraf" koji služi za štelovanje farova. Njega je potrebno okrenuti i polako izvući napolje. E sad JAKO bitna stvar, nikako ne pokušavajte da ih vadite napolje pod pravim uglov jer će te tako polomiti žabicu koja služi kao spoj između poluge unutar fara i šrafa koji nju gura i šteluje visinu sijalice. Zakrenite ceo šraf pod uglom recimo 75 stepeni pa onda nastavite izvlačenje istog. Meni je pukla žabica pa sam je morao budžiti. Nije mi jasno kako je blesavi italijan mislio da obični smrtnik to treba da zna kad se ne vidi šta se nalazi unutra. Ista stvar je i kod fara sa električnim motorom. Ponovite postupak gore navedeni to je skoro to. Elem ta polugica unutar fara nije na istoj dubini kod manuelnog i el. fara, pa je potrebno skratiti dužinu šraga kod el. motorića. Na vrhu tog šrafa se nalazi krstić koga samo lepo uvrnete do željene dubune. Pre ovoga proverite dali vam je prekidač na najnižem položaju tj. da su farovi spušteni do kraja. Željena dubina određujete tako što ubacite šraf i gledate konektor sijalice. Šraf je potrebno uvijati sve dok ne dođete u situaciju da prilikom montiranja ne dođe do pomeranja konektora sijalice.
Ko velim bolje da to napišem, nikad se ne zna kad nekome može da zatreba. Uvek je bolje učiti na tuđim greškama.

Comment