PEUGEOT 307 2.0 - Antipollution Fault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nik
    CBC Član
    • 14.03.2008
    • 47
    • Raska

    PEUGEOT 307 2.0 - Antipollution Fault

    Originally posted by gordi014
    Ta lampica (antipollution fault) vezana je za bilo koju nepravilnost rada motora. Uglavnom su vezane za gorivo, dovod goriva, filter, ali i nekoliko drugih stvari... Treba videti za šta je poremećaj vezan, jer je to lampica opšte greške, ne ukazuje na neko mesto posebno.
    Npr. bilo je slučajeva da pokazuje tu grešku kada "rikne" jedna svećica (ali to nije tvoj slučaj ) ali uz to piše još i "catalic converter fault" ili kod 1.6 16v benzinca se dešavalo da upali zbog goriva i kada se zablokira leptir na usisu ... Može da bude, kod HDi motora, i "Engine antipollution system defective" kad je u autu "smeće od eurodiesela", pogotovo kad su temperature manje od 0°C, javlja tu grešku i prebaci u "safe mod" tj. upali blokadu motora, neće iznad 2000 o/min... Kada se natoči kvalitetno gorivo, recimo negde u inostranstvu, takvi problemi nestanu ... Može da bude i problem sa senzorom pumpe visokog pritiska, kontakti pumpe, treba ih očistiti i naprskati WD-om... Kabl od senzora protoka vazduha zna praviti kratki spoj sa masom, možda je taj problem i kod tebe
    ja imam veliki problem sa antipollution-om.... upali mi se i stoji par dana pa onda nestane,i tako par puta! bio sam u servisu i covek mi kaze da je u pitanju sonda,ali da je ona po njemu u redu??!! juce mi se opet upalio,sada sam isao u drugi servis,medjutim covek ne zna sta je u pitanju,ali mi se cini da mu je na lap topu pisalo greska oko nekog leptira,a pre toga mi je cistio onaj deo gde ide vazduh,pored filtera za vazduh!sada je poceo i cudno da radi,desava se da u prvoj i drugoj brzini pocne da stuca i nece da primi gas,dok u trecoj,cetvrtoj i petoj ide sasvim normalno! da li mi ti mozes reci otprilike sta je u pitanju??? auto je 307-ica 2.0 benzinac


    Poruku izmenio: gordi014
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Antipollution Fault - To ti je greška s ubrizgavanjem - znači sve u vezi ubrizgavanja motora, svećice, bobina paljenja, injektori, sve sonde na motoru i lambde naravno, ako ima potenciometar leptira (to ti je ono što su verojatno čistili za gas) na sajlu ili ne isto može biti kvar ...
    Ako možeš da pitaš servisera koji ti je radio dijagnostiku koja je greška na računaru ubrizgavanja motora i da mi kažeš EOBD kod greške koji ti počinje sa npr. P0401, pa ću se raspitati šta je konkretno.

    Comment

    • Nik
      CBC Član
      • 14.03.2008
      • 47
      • Raska

      #3
      Originally posted by gordi014
      Antipollution Fault - To ti je greška s ubrizgavanjem - znači sve u vezi ubrizgavanja motora, svećice, bobina paljenja, injektori, sve sonde na motoru i lambde naravno, ako ima potenciometar leptira (to ti je ono što su verojatno čistili za gas) na sajlu ili ne isto može biti kvar ...
      Ako možeš da pitaš servisera koji ti je radio dijagnostiku koja je greška na računaru ubrizgavanja motora i da mi kažeš EOBD kod greške koji ti počinje sa npr. P0401, pa ću se raspitati šta je konkretno.
      bio je izgleda problem kod tog leptira,to je ono pored filtera za vazduh,danas su mi opet lepo ocistili i sada je sve ok,ne svetli mi antipollution... reci mi samo,mislim da mi u servisu nisu nikad menjali svecice,nisam siguran,da li bi trebao da ih promenim? na 90 000 sam promenio zupcasti,u Djelmasu,odrali su me...,i nisu mi tada rekli da bi jos nesto trebao da menjam...!? i samo jos nesto,da li je moguce da mi kompjuter sam pali lampice zato sto je zaprljan i slicno? pitam te to iz razloga sto su mi jednom u servisu rekli da je to sve zaprljano i da su oni to cistili rucno,ali da ce posle odredjenog vremena morati da se zameni??

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Kompjuter se ne može zaprljati, a pali lampicu kad nešto primeti da ne radi kako treba, ali taj potenciometar leptira da, istroši mu se osovina, pa zato mora da se menja nakon određenog vremena ... Svećice se menjaju svakih 60.000 km, ali je preporučljivo svakih 50.000 km ...

        Comment

        • gane011
          CBC Početnik
          • 19.04.2008
          • 2
          • Beograd

          #5
          Dobar dan dobri ljudi... izvinjavam se sto cu vas malo gnjaviti ali ako ima ko zivaca da mi da neku sugestiju bilo bi mi stvarno od pomoci. Igrom slucaja, od skoro sam vlasnik 307 HDI 2.0 '02... i imam problem(a).
          Naime, osnovni problem je u tome sto auto ne reaguje ravnomerno na dodavanje gasa, vrlo jadno ubrzava dok ne upali turbinu (moja laicka predpostavka) a nju pali kako mu je volja tako da kad dodam gas samo je lutrija kakvim tempom ce ubrzavati (ovo je vrlo zanimljivo kod preticanja)... opaska servisera je da su sve 307 HDI takve???!
          Osim toga u par navrata je palio na displeju UNBLOCK DIESEL FILTER, majstori ocistili, sredili, to vise nije problem, ali od juce je pocelo da svetli ANTIPOLLUTION FAULT i istovremeno je javio gresku da ESP nije u funkciji (nisam bas uhvatio tacno kako glasi) a i ova greska sa ESP-om se ne javlja stalno.
          I jos jedna stvar koja je vrlo iritirajuca, kada stojim u mestu iz ventilacije (bez obzira da li radi klima ili samo ventilacija) oseca se neprijatan miris kao da deo dima iz auspuha ulazi u kabinu sto postaje posle odredjenog vremena prilicno nepodnosljivo... serviser je rekao da on nije primetio da se bilo sta oseca u kabini??!!

          Nisam neki strucnjak za vozila i bio bih vam zahvalan ako bi mogli da me uputite sta sve ovo moze da bude da bar ne idem svaki put kao tele kod servisera.

          Pozdrav!

          Comment

          • Nik
            CBC Član
            • 14.03.2008
            • 47
            • Raska

            #6
            e zbog toga nisam za dizele.... sto se prvog dela tice,mislim da HDI dobro ide,koliko ja mogu da vidim svi su ovde prazadovoljni,znaci da nesto nije kod tvog auta u redu,ali odgovorice ti neko od moderatora sta to moze da bude... a sto se antipollutiona tice,procitaj ovo gore,meni je Gordi lepo objasnio,i bice ti jasno sta je to... u svakom slucaju,moraces da odes u neki dobar pezoov servis,da ti urade dijagnostiku,i oni ce ti reci sta tacno nije u redu,zbog cega je upalio antipollution...

            Comment

            • Sigtran
              CBC Član
              • 04.04.2008
              • 92
              • Beograd
              • BMW 525i M (E39)

              #7
              @gane011
              Ajd' ovako... unblock diesel filter nema veze sa filtrom goriva već sa FAP keramičkim filtrom izduvnih gasova. Njega treba zameniti ili očistiti (svakih 120.000km za modele od 12/2002 naovamo, 80.000km za modele pre toga).

              Nešto smo već pričali o toj temi ovde pa pogledaj:


              Pošto FAP filter nije jeftin, reda 650-700e, bolje ga sam očisti, vidi uputstvo ovde
              http://wbsatwestmount.blogspot.com/2007 ... ilter.html

              Nakon što to uradiš (budi pažljiv, ne prskaj vodu kroz njega pod visokim pritiskom jer otpad u njemu je otrovan a možda i kancerogen), ukoliko je potrebno, moraš da dospeš i Eolys aditiv (opet postoje dva tipa zavisno od godišta, Eolys DPX-42 i Eloys 176) u specijalni rezervorar iznad zadnjeg levog točka i nađeš nekog da ti resetuje odgovarajući ECU.

              I ja sve ovo treba da odradim u narednom periodu...

              E sad što se neravnomene vuče tiče, može ali i ne mora da bude povezano sa prethodnim problemom. Meni ravnomerno i jako vuče iako imam da sredim FAP filter i katalizator. Dakle, najbolje bi bilo da ti neko iskusan odradi dijagnostiku, može 1000 raznih stvari da bude: MAF, EGR ventil ili senzor, turbina, turbo solenoid, ... ma 1000 stvari, ne zna se dok se dijagnostika na potera i moždane vijuge iskusnog majstora ne uključe.

              P.S. Za ESP se ne brini, uvek se (greškom) uključuje i to upozorenje kada je FAP "zagušen". Čim ga očistiš ili zameniš, nestaće i ESP greška.

              P.P.S. Za sve vlasnike Pežoa, preporučio bih sledeći forum, ima jako puno korisnih informacija

              Comment

              • gane011
                CBC Početnik
                • 19.04.2008
                • 2
                • Beograd

                #8
                @Sigtran
                Pre svega zahvaljujem ti na vremenu koje si odvojio za odgovor, ali mislim da se nismo razumeli. Naime, nakon sto je prijavio gresku UNBLOCK DIESEL FILTER i na moje neprestano kukanje kako auto ne prima gas kako bi trebalo, serviser je predlozio reparaciju cuvenog FAP filtera sto je i odradjeno ali se stanje sa primanjem gasa nije popravilo. Jedino sto se dogodilo nakon ciscena tog filtera je da je posle dva dana prijavio gresku ANTIPOLLUTION FAULT zajedno sa greskom za ESP. Danas su obe greske nestale jedno vreme pa se ponovo pojavile.

                Elem, da skratim pricu, shvatam da je tesko ovako na daljinu dijagnostikovati gde je problem ali mene najvise iritira situacija u kojoj se serviser pravi da je sve to normalno, kad prikljuci auto na dijagnostiku kaze da nema nekih narocitih gresaka i da je sve je OK.
                Imate li za preporuku nekoga ko ima dobru dijagnostiku i ko je dovoljno dobar majstor da zna i da je rastumaci kako valja... neki servis koji bi mogao eventualno da se pozabavi ovim problemom sa primanjem gasa kako bi znao sta mi je ciniti?
                Hvala unapred!

                Comment

                • vucko
                  CBC Član
                  • 06.08.2007
                  • 88
                  • Belgarde

                  #9
                  Originally posted by gane011
                  Dobar dan dobri ljudi... izvinjavam se sto cu vas malo gnjaviti ali ako ima ko zivaca da mi da neku sugestiju bilo bi mi stvarno od pomoci. Igrom slucaja, od skoro sam vlasnik 307 HDI 2.0 '02... i imam problem(a).
                  Naime, osnovni problem je u tome sto auto ne reaguje ravnomerno na dodavanje gasa, vrlo jadno ubrzava dok ne upali turbinu (moja laicka predpostavka) a nju pali kako mu je volja tako da kad dodam gas samo je lutrija kakvim tempom ce ubrzavati (ovo je vrlo zanimljivo kod preticanja)... opaska servisera je da su sve 307 HDI takve???!
                  Osim toga u par navrata je palio na displeju UNBLOCK DIESEL FILTER,
                  Ja sam to imao na 307 2.0 HDI sa Siemens pumpom za ubrizgavanje goriva. Bas je bio taj simptom - stisnem gas, nista se ne dogodi , a onda odjednom "procepi" i povuce.
                  Kod mene je to bio regulator pritiska HDI pumpe. Na zalost, za Siemens pumpu to ne mozes da kupi sodvojeno od pumpe, dok za Bosch mozes i kosta 80-100 eur. Ja sam morao zameniti celu pumpu. Nova je nesto oko 1000eur, a ja sam naso polovnu za 400.

                  Jesi li bio da ti ocitaju kvar na kompjuteru?

                  Pozdrav,

                  Comment

                  Working...
                  X