Iskopcavanje alternatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Iskopcavanje alternatora

    Da li bi iskopcavanje alternatora donelo neko poboljsanje u snazi? Pretpostavljam da je potrebna ne bas mala sila da se isti vrti brzinom kojom se vrti motor?

    Naravno, ne mislim da ga stalno drzim iskljucenog, ili da ga drndam non-stop, nego recimo povremeno odnosno samo za dragove, na primer? Iskopcam ga dok auto radi, zavrsim trku, stanem i ukopcam ga? Koristila bi se na primer remenica (odnosno sistem EM spojnice) sa kompresora klime. Sta mislite, je li izvodljivo (ovo za EM kvacilo), sta tu valja sta ne valja, i isplati li se raditi uopste?
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    A struja varnica kad se optereti samo akumulator. Drugo kakvo je stanje akumulatora, znas da nije preporucljivo ni skidati kleme akumulatora dok auto radi.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      #3
      shta tu na tvojih 300 mozhesh da dobijesh .. 0.2 konja ..
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Hm, pa malo vise od 0.2KS...

        ZANM da nije preporucljivo, nijepreporucljivo mnogo toga sto ja radim, ali me interesuje konkretno sta moze da se desi? Pad napona nekakav pa da nemam dovoljno struje? Da se s**** alternator?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Bez referentnog napona akumulatora u sistemu racunaj na skok napona na nivo do 18V i prateca ostecenja u elektronici automobila!!!!!
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Ako vec nesto planiras da uradis po tom pitanju onda je mnogo bolje skinuti kais servo pumpe letve volana i voziti bez serva za drag
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              mozes da iskljucis alternator privremeno, pa cak i duze elektricki i nece se ama bas nista dogoditi, a neces ni dobiti nista posebno time sto se snage tice.

              racunaj da pri ispravnom akumulatoru i na autu koji se redovno vozi struja punjenja akumulatora je reda 10tak Ampera i da je struja potrosnje motor menadzmenta, radija, svetala i sotaloga oko 30tak Ampera. znaci total oko 40A na 14V sto je oko 560W ili 0.56kW.

              iskljucivanjem alternatora dobio bi tih pola kilovata snage motora na radilici vise.

              dalje, ideja sa EM kvacilom od klime je neupotrebljiva jer zahteva ogromne prepravke alternatora, dalje potpuno nove nosace alternatora, novu elektro instalaciju a za kraj, EM kvacilo trosi oko 10tak Ampera struje sto je oko 140W, ili 0.14kw pa time ponistavas delimicno zeljeni cilj stednje struje.

              ako vec tih pola kilovata tebi nesto znaci onda jednostavno ugradi prekidac serisjki vezan u elektricnom smislu sa lampicom za alternator u instrument tabli, ili izvedi serijski prekidac/obicni prekid zice sa 2 buksne neposredno pored samog alternatora. kontakt ima oznaku D+ ili 61.

              rezultat prekida zice 61 je da se ukida pobudna struja rotora tako da ni stator nece biti u magnetnom obrtnom pilju i time nece generisati energiju a sto ce imati za posledicu da se rotor okrece bez kontra opterecenja i nece oduzimati snagu od radilice.
              to jest trosice se samo snaga neophodna za prosto okretanje rotora usled njegove inercije, to je mozda reda 20tak vati ili oko 0.02 kilovata.


              pri dragu ostavis prekinutu zicu 61 i altenrator ne radi, vrti se u prazno.
              po dragu ponovo napravis spoj na zici 61i alternator opet radi punim kapacitetom.

              napomena: po prikljucenju altenratora ponovo porasce opterecenje motora jer zapocinje ciklus intenzivnog punjenja posto ce napon malo oslabiti u medjuvremenu a to ce pametni regler da prepozna pa ce zahtevati od alternatora u tom pocetnom trenutku oko 60-100Ampera.


              sve u svemu, moze se napraviti ali je pitanje koliko ima svrhe s obzirom na vrlo skroman dobitak.

              VAZNO- ne smes da nikako skidas kleme sa akumulatora dok motor radi, velike su sanse da pocrka elektronika.

              zicu 61 mozes i da prekidas i da spajas u toku rada motora bez brige sve dok je akumulator u funkciji. (prikljucene kleme).
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                U prevodu, previse zajebancije i mali dobici za toliki trud

                Hvala )
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  pa tako nekako. ako bas zelis moguce je, recimo radi eksperimenta.

                  u stvari, dobijes samo jedan problem vise o cemu da brines
                  zaboravi na ideju i juri nove rekorde )
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X