Da li bi iskopcavanje alternatora donelo neko poboljsanje u snazi? Pretpostavljam da je potrebna ne bas mala sila da se isti vrti brzinom kojom se vrti motor?
Naravno, ne mislim da ga stalno drzim iskljucenog, ili da ga drndam non-stop, nego recimo povremeno odnosno samo za dragove, na primer? Iskopcam ga dok auto radi, zavrsim trku, stanem i ukopcam ga? Koristila bi se na primer remenica (odnosno sistem EM spojnice) sa kompresora klime. Sta mislite, je li izvodljivo (ovo za EM kvacilo), sta tu valja sta ne valja, i isplati li se raditi uopste?
Naravno, ne mislim da ga stalno drzim iskljucenog, ili da ga drndam non-stop, nego recimo povremeno odnosno samo za dragove, na primer? Iskopcam ga dok auto radi, zavrsim trku, stanem i ukopcam ga? Koristila bi se na primer remenica (odnosno sistem EM spojnice) sa kompresora klime. Sta mislite, je li izvodljivo (ovo za EM kvacilo), sta tu valja sta ne valja, i isplati li se raditi uopste?
Comment