PEUGEOT 405 1.8 XU7 1994. - Senzori i njihovo znacenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dinokuhar
    CBC Početnik
    • 28.10.2007
    • 5
    • sarajevo

    PEUGEOT 405 1.8 XU7 1994. - Senzori i njihovo znacenje

    bio bih vrlo srecan da mi neko kaze nesto o ovome motoru xu7 1,8 1994. god jer imam problem sa velikom potrosnjom , dijagnostika je pokazala losu smesu , a majstor koji je to radio kaze da bi trebalo pregledati senzore , jer mozda neki ne redi kako treba. Cini mi se da on nije bas siguran u ono sta govori, a ja bih volio znati gdje koji stoji na mom motoru i kako se mogu skinuti i eventualno ocistiti. Auto radi bez trzanja , trokiranja i loseg paljenja, vuce solidno a dim je cini mi se proziran vise.Druga stvar je da trosi ulje a nema znakova curenja ili da dimi na cepu... a potrosnja ulja je velika , oko 1l na 1500 km. Treca stvar je oko akumulatora mi se javlja bijela skrama kao da curi a nije nigdje pukao ili sl. Da li prepunjava i moze li mi to uticati na losu smesu i paljenje lampice " check engine " . Puno pitanja pa ako neko ima zivaca i volje da mi razjasni moje nedoumice, jer vidim da su kod vas u Srbiji ljudi puno upuceniji u "francuze" a i u druga vozila. Moj majstor poznaje samo dizela , dok je za benzinca totalni levat. Pozdrav forumasima u Srbiji a i svim ostalim hvala


    Poruku izmenio: gordi014
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Čuj, slabo znam taj motor, više generalno.... za početak, jel ima katalizator, ako ima proverite lambda sondu to najčešće ode pa uzrokuje veliku potrošnju... što se potrošnje ulja tiče, izmerite kompresiju, za početak ...

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Raspitao sam se kod servisera koji dobro poznaju ovaj motor....
      Moraš mi reći koji je tačno XU7JP ili XU7JP4 ???
      Treba mi broj šasije da bi saznali o kojem ubrizgavanju se radi ...

      1. Dijagnostika je pokazala kako lošu smešu ? Koji senzor ? Imaš lambdu, senzor protoka vazduha, senzor pritiska u usisu itd ...
      Da li se pali lapica dijagnostike i kakva je smeša na eko-testu ?
      Ima dosta toga na tom motoru što zna zezati!

      2. Potrošnja ulja može biti u najviše slučaja samo semerinzi ventila ...

      3. Za akumulator mi dodaj koju sliku... ako pusta, negde je napukao gde je teško okom videti ili kako kažeš puni više, ali to lako multimetrom izmeriš punjenje ... ili je star pa kuva unutar ćelija ...

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Ne može paliti lampicu dijagnostike, zbog altenatora... a potrošnja mu je, ne po knjigama, nego po razgovoru s ljudima oko 8 - 9.5l ...

        Comment

        • apex
          CBC Član
          • 23.08.2007
          • 59
          • Zrenjanin

          #5
          jos jednom, koji model motora je u pitanju?

          Comment

          • dinokuhar
            CBC Početnik
            • 28.10.2007
            • 5
            • sarajevo

            #6
            Re: PEUGEOT 405 1.8 XU7 1994. - Senzori i njihovo znacenje

            Originally posted by dinokuhar
            bio bih vrlo srecan da mi neko kaze nesto o ovome motoru xu7 1,8 1994. god jer imam problem sa velikom potrosnjom , dijagnostika je pokazala losu smesu , a majstor koji je to radio kaze da bi trebalo pregledati senzore , jer mozda neki ne redi kako treba. Cini mi se da on nije bas siguran u ono sta govori, a ja bih volio znati gdje koji stoji na mom motoru i kako se mogu skinuti i eventualno ocistiti. Auto radi bez trzanja , trokiranja i loseg paljenja, vuce solidno a dim je cini mi se proziran vise.Druga stvar je da trosi ulje a nema znakova curenja ili da dimi na cepu... a potrosnja ulja je velika , oko 1l na 1500 km. Treca stvar je oko akumulatora mi se javlja bijela skrama kao da curi a nije nigdje pukao ili sl. Da li prepunjava i moze li mi to uticati na losu smesu i paljenje lampice " check engine " . Puno pitanja pa ako neko ima zivaca i volje da mi razjasni moje nedoumice, jer vidim da su kod vas u Srbiji ljudi puno upuceniji u "francuze" a i u druga vozila. Moj majstor poznaje samo dizela , dok je za benzinca totalni levat. Pozdrav forumasima u Srbiji a i svim ostalim hvala
            Promijenio sam lambda sondu, stavio sam univerzalnu sa cetiri zice, kosta 57 eura, a originalna kosta 128 eura. Sa ovom novom univerzalnom sondom lampica od "check engine se ugasila" i cini mi se da sam rijesio problem. Morat cu malo sacekati da provjerim potrosnju i nadam se da ce pasti sa 15-17 lit. na neku normalniju, niz

            Poruku izmenio: gordi014

            Comment

            Working...
            X