Cudan zvuk Yugo 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • No name
    CBC Veteran
    • 28.02.2005
    • 164
    • Novi Sad

    #16
    Zglob je sigurno ispravan,a krstak nisam proveravao.Zglob se uglavnom cuje kada dobije opterecenje,ali kod mene se uvek cuje taj zvuk bez obzira da li je auto ubrzini ili nije.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by Uros Piperski
      Evo ovih 10min od prethodnog posta razmisljam sta bi moglo da bude u menjacu... Ali posto se zvuk javlja i kada se sa pritisnutim kvacilom u krivini da gas, cini mi se da su zglobovi i ostatak sistema koji rotira brzinom tockova otpisani...

      U svakom slucaju sredi zazor bregaste, pa ako nije to idemo dalje... Ako kazes da su homokineticki dobri proveri krstak, kako Dora kaze...
      Nekad se dešavalo da pukne osigurač od osovinice diferencijala pa ona lupa o kućište menjača, to nije skopčano sa krivinom već sa obrtajima, i pri tome prvo strada pinjon, otud pitanje o brzinomeru.
      Sa druuge strane, rotiranje kvačila je uvek dovoljno prisutno da prenosi silu motora na snop zupčanika bez obzira na to da li je stisnuto kvačilo ili je izbačeno iz brzine. Efekat toga se vidi kad se startuje hladan motor, vozilo samo kreće iako nije u brzini. Znam da znaš ali izbog ostalih.

      Onda, tu može da utiče krstak, ili prevelik zazor konusnog i tanjirastog zupčanika. To bi opet trebalo da se čuje i kad vozilo ide pravcem.

      Pošto se čuje samo u krivini i to desnoj, ili je zglob ili je stvarno bregasta koja beži na levu stranu i udara u poklopac koji je drži.

      Ovde sam zaboravio da napomenem da je obavezno proveriti da li se bregasta može okretati kad se bude smanjio zazor jer može doći do potpune blokade i preskakanja kaiša. Ubaciti u 4. brzinu i polako pogurati auto.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        Nesto mi tu nije jasno, Doro... Da je problem u diferencijalu ili krstaku, zvuk se ne bi pojavio kada skoci broj obrtaja jer se ti delovi okrecu brzinom tockova i tu se nista ne menja kada se da gas, a kvacilo je pritisnuto ili je menjac u leru. Jedino ako povecan broj obrtaja izazove neke vibracije u celom sklopu pa to pomeri osovinicu diferencijala...

        A i ja sam hteo da kazem pa zaboravio za "stezanje" bregaste poklopcem


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • No name
          CBC Veteran
          • 28.02.2005
          • 164
          • Novi Sad

          #19
          @Dora

          Jednom sam se opekao sa tim aksialnim luftom,stego ja taj bocni poklopac i ucinio najvecu gresku,jer nisam provrteo motor da vidim da li je sve OK.Poklopac je blokirao bregastu i kada sam alnasovao preskoci zupcasti i pokrivio mi 4 ventila .Da li se bregasta siri na toploti,mislim da li moze da izgleda sve uredu kada smanjim aksialni luft, a kad se motor zagreje da mi blokira bregasta?

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Ne bi trebalo, bregasta se siri na stranu remenice - pomera remenicu ka desnom kosu. Znaci samo pazi da je u startu ne pretegnes.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • No name
              CBC Veteran
              • 28.02.2005
              • 164
              • Novi Sad

              #21
              Sutra cu smanjiti luft na bregastoj pa cu javiti da li ima poboljsanja.

              Comment

              • No name
                CBC Veteran
                • 28.02.2005
                • 164
                • Novi Sad

                #22
                Smanjio sam aksialni luft na bregastoj (mozda je opet velika,ali sam ga sigurno prepolovio sa oko 1mm na ispod 0.5mm) i nema nikakve razlike,zvuk se cuje iste jacine.Znaci da verovatno nije bregasta

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Ispusti ulje skini dekl i pregledaj luftove i bregoce, soljice i ostalo dostupno ispod dekla
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • No name
                    CBC Veteran
                    • 28.02.2005
                    • 164
                    • Novi Sad

                    #24
                    Originally posted by M-power
                    Ispusti ulje skini dekl i pregledaj luftove i bregoce, soljice i ostalo dostupno ispod dekla
                    Bregovi su OK,ventili su stelovani pre par dana.Dva usisna ventila su bila rastelovana,jedan je bio pretegnut za 0.1mm,a drugi labav za 0.1mm.Ako je neka soljica pukla ili ostecena,zar ona nebi trebala stalno da se cuje,a ne samo u desnim krivinama

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Pa trebala bi, nego kad smo vec kod bregaste i lako se proverava hteo sam da otklonimo svaku sumnju na nju i idemo na nesto drugo
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • No name
                        CBC Veteran
                        • 28.02.2005
                        • 164
                        • Novi Sad

                        #26
                        Motor radi super,znaci mozes ga turirati na 7000-7200rpm i nema ni traga od cudnih zvukova.Ali cim "omirisi" desnu krivinu pocinje da se cuje taj gadan zvuk.Vozio sam drugara na veznom limu,otvorena hauba tako da je motor na 20-30cm od njega.Ulazio sam u desnu krivinu i poceo je da se cuje taj zvuk,to smo ponovili par puta jel nije mogao tacno da proceni odakle dolazi zvuk.I do kraja nismo ni utvrdili odakle dolazi taj zvuk,najvise mu se cinilo da dolazi negde izmedu menjaca i motora,znaci negde oko zvona,ali ne moze da tvrdi da odatle dolazi.

                        Jel moze tako da se cuje lamela,korpa,krstaci...???

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Da nije labav lim pored zamajca, izmedju menjaca i motora? Alternator ili pumpa za vodu?


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • No name
                            CBC Veteran
                            • 28.02.2005
                            • 164
                            • Novi Sad

                            #28
                            Originally posted by Uros Piperski
                            Da nije labav lim pored zamajca, izmedju menjaca i motora? Alternator ili pumpa za vodu?
                            Nista nisam skoro dirao od toga,znaci samo od sebe je pocelo da se cuje.Sutra cu proveriti

                            Comment

                            • Lucky
                              CBC Veteran
                              • 08.12.2004
                              • 184
                              • Prokuplje

                              #29
                              Da nije neko perce na korpi ili osigurac druk-lagera?? Labav anlaser??

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                a posto ti taj problem imas od samog pocetka ugradnje motora kako si rekao, da mozda negde nesto ne zakaci motor u radu, neku sajlu, neku sipku, neki nosac, nesto pri tom skretanju u desno.

                                proveri dok auto miruje i ugasen motor jakim drmanjem motora da li cvrsto lezi na svojim nosacima, da li udara u nesto, pogledaj pazljivo i odozgo i narocito odozdo.

                                motor se u voznji pomera usled sila, i mora da ima dovoljno lufta i prostora oko njega za taj rad a kako to nije originalna fabricka konstrukcija mozda negde nesto smeta od samog pocetka a sada je recimo oslabio nosac motora pa se motor vise pomera, jace udara u nesto i otuda jaci zvuk.. samo pretpostavka...probaj nista ne kosta.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X