Zglob je sigurno ispravan,a krstak nisam proveravao.Zglob se uglavnom cuje kada dobije opterecenje,ali kod mene se uvek cuje taj zvuk bez obzira da li je auto ubrzini ili nije.
Cudan zvuk Yugo 1.5
Collapse
X
-
Originally posted by Uros PiperskiEvo ovih 10min od prethodnog posta razmisljam sta bi moglo da bude u menjacu... Ali posto se zvuk javlja i kada se sa pritisnutim kvacilom u krivini da gas, cini mi se da su zglobovi i ostatak sistema koji rotira brzinom tockova otpisani...
U svakom slucaju sredi zazor bregaste, pa ako nije to idemo dalje... Ako kazes da su homokineticki dobri proveri krstak, kako Dora kaze...
Sa druuge strane, rotiranje kvačila je uvek dovoljno prisutno da prenosi silu motora na snop zupčanika bez obzira na to da li je stisnuto kvačilo ili je izbačeno iz brzine. Efekat toga se vidi kad se startuje hladan motor, vozilo samo kreće iako nije u brzini. Znam da znaš ali izbog ostalih.
Onda, tu može da utiče krstak, ili prevelik zazor konusnog i tanjirastog zupčanika. To bi opet trebalo da se čuje i kad vozilo ide pravcem.
Pošto se čuje samo u krivini i to desnoj, ili je zglob ili je stvarno bregasta koja beži na levu stranu i udara u poklopac koji je drži.
Ovde sam zaboravio da napomenem da je obavezno proveriti da li se bregasta može okretati kad se bude smanjio zazor jer može doći do potpune blokade i preskakanja kaiša. Ubaciti u 4. brzinu i polako pogurati auto.
Comment
-
-
Nesto mi tu nije jasno, Doro... Da je problem u diferencijalu ili krstaku, zvuk se ne bi pojavio kada skoci broj obrtaja jer se ti delovi okrecu brzinom tockova i tu se nista ne menja kada se da gas, a kvacilo je pritisnuto ili je menjac u leru. Jedino ako povecan broj obrtaja izazove neke vibracije u celom sklopu pa to pomeri osovinicu diferencijala...
A i ja sam hteo da kazem pa zaboravio za "stezanje" bregaste poklopcem
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
@Dora
Jednom sam se opekao sa tim aksialnim luftom,stego ja taj bocni poklopac i ucinio najvecu gresku,jer nisam provrteo motor da vidim da li je sve OK.Poklopac je blokirao bregastu i kada sam alnasovao preskoci zupcasti i pokrivio mi 4 ventila.Da li se bregasta siri na toploti,mislim da li moze da izgleda sve uredu kada smanjim aksialni luft, a kad se motor zagreje da mi blokira bregasta?
Comment
-
-
Ispusti ulje skini dekl i pregledaj luftove i bregoce, soljice i ostalo dostupno ispod deklaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerIspusti ulje skini dekl i pregledaj luftove i bregoce, soljice i ostalo dostupno ispod dekla
Comment
-
-
Pa trebala bi, nego kad smo vec kod bregaste i lako se proverava hteo sam da otklonimo svaku sumnju na nju i idemo na nesto drugoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Motor radi super,znaci mozes ga turirati na 7000-7200rpm i nema ni traga od cudnih zvukova.Ali cim "omirisi" desnu krivinu pocinje da se cuje taj gadan zvuk.Vozio sam drugara na veznom limu,otvorena hauba tako da je motor na 20-30cm od njega.Ulazio sam u desnu krivinu i poceo je da se cuje taj zvuk,to smo ponovili par puta jel nije mogao tacno da proceni odakle dolazi zvuk.I do kraja nismo ni utvrdili odakle dolazi taj zvuk,najvise mu se cinilo da dolazi negde izmedu menjaca i motora,znaci negde oko zvona,ali ne moze da tvrdi da odatle dolazi.
Jel moze tako da se cuje lamela,korpa,krstaci...???
Comment
-
-
a posto ti taj problem imas od samog pocetka ugradnje motora kako si rekao, da mozda negde nesto ne zakaci motor u radu, neku sajlu, neku sipku, neki nosac, nesto pri tom skretanju u desno.
proveri dok auto miruje i ugasen motor jakim drmanjem motora da li cvrsto lezi na svojim nosacima, da li udara u nesto, pogledaj pazljivo i odozgo i narocito odozdo.
motor se u voznji pomera usled sila, i mora da ima dovoljno lufta i prostora oko njega za taj rad a kako to nije originalna fabricka konstrukcija mozda negde nesto smeta od samog pocetka a sada je recimo oslabio nosac motora pa se motor vise pomera, jace udara u nesto i otuda jaci zvuk.. samo pretpostavka...probaj nista ne kosta.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment