Trebao nih ovih dana da skinem glavu motora na Z101.Normalno ona se nosi na obradu,obrada sedista ventila....Sve to nije problem pošto ide novi dihtung glave,dihtung kućišta bregaste,nove gumice,ali ima dilemu u vezi novih ventila,Dali je pametno dati oko 1700 din za nove "užičke" ventile?Dali ću nešto dobiti novih ventilima,tj dali će nešto biti loše ukoliko vratim stare?
savet -ventili
Collapse
X
-
Re: savet -ventili
Originally posted by SANJA0708Trebao nih ovih dana da skinem glavu motora na Z101.Normalno ona se nosi na obradu,obrada sedista ventila....Sve to nije problem pošto ide novi dihtung glave,dihtung kućišta bregaste,nove gumice,ali ima dilemu u vezi novih ventila,Dali je pametno dati oko 1700 din za nove "užičke" ventile?Dali ću nešto dobiti novih ventilima,tj dali će nešto biti loše ukoliko vratim stare?
Comment
-
-
Re: savet -ventili
Misljenja zasnovana na licnim ubedjenjima i verovanjima se ovde brisu radi ispravne diskusije u pomoci clanovima.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Re: savet -ventili
Originally posted by M-powerMisljenja zasnovana na licnim ubedjenjima i verovanjima se ovde brisu radi ispravne diskusije u pomoci clanovima.
Comment
-
-
Re: savet -ventili
Lepo je to sto imas iskustva sa mehanikom, ali ovde na ovom forumu nije dovoljno reci "ma veruj mi da se povecava kompresija" vec se odredjena izjava mora obrazloziti cinjenicama.
Striktno gledamo da se pridrzavamo pravilnika, stavke 9 posebno.
viewtopic.php?f=376&t=2416
Shvatam i ja i TECA (majstor takodje) kao i mnogi drugi sta ti hoces reci da se upustanjem ventila dobija veca zapremina u kompresionoj komori. To utice delimicno na smanjenje kompresionog odnosa koliko i samo osnovno lizanje glave motora pri obradi ali daleko od toga da smanjuje samu kompresiju da bi to uticalo na bolje paljenje motora. Vise je u domenu teorije nego sto ima nekog prakticnog negativnog efekta. Tolerancija upustanja izmedju ostalog je tu radi pravilnog rada sklopa ventil, bregasta, klackalica, podizaca a narocito plocica za stelovanje ventila sa kojima se imalo najvise problema ukoliko je ventil previse upusten zbog debljine koje se ne prave izvan fabrickih tolerancija.
Pozdrav i zelimo ti ugodan boravak na forumu u diskusijama i dopuni svog znanja kao i ostalih clanova.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Re: savet -ventili
PP ventili ( Prvi Partizan ) su odlični ventili i nećeš pogrešiti ako kupiš nove. Ja sam u dva zastavina motora ugradio nove i nisam pogrešio, kod oca i kod mene u auto. Bitnija je bregasta, nju nikako novu nemoj da kupuješ, pogrešićeš, ne valjaju, bolje nađi neku sa "starog keca" talijana, neka majsotor pogleda bregove (ne okom, naravno, neka premeri) u ugrađuj, ima to da fercera
Pozdrav
p.s. koliko znam fabrika PP pravi i za izvoz ventile, tako da je topla preporuka PP
Comment
-
-
Re: savet -ventili
Iduće nedelje skidam glavu.Raspitao se za obradu glave i ona je 30e.Cene delova su skedeće:
-dihting glave Mladenovac 400.00
-ventili garnitura od 1680-2150 užički
-vodjice ventila 125.00 po komadu
-gumice 40.00 po komadu.
U suštini mislim da mi više izbaci ulje preko kućišta bregaste i benzinske pumpe(sredićemo i to).Glavu radim jer planiram još neko vreme da vozim ovaj auto,ali i zbog toga što mi je "ruka" džabe.
U razgovoru sa ujakom-majstorom sam saznao da je u suštini i vreme da se na 91000km uradi glava.Ono što je najbitnije je da će smanjiti potrošnju ulja ali i potrošnju goriva.
Comment
-
-
Re: savet -ventili
A zašto u opšte skidaš glavu?
Ako ti po malo troši ulje, nije to ništa strašno, osim ako ne prelaziš mesečno 5000 km, pa se onda ne isplati. Ako normalno motor radi, nije pomešao ulje i vodu, prosečno vuče, ne troši više od 10 lit benzina (plina) to ne treba dirati.
Komplet generalna, sa svim kvalitetnim delovima ne košta više od 400 € ako imaš nekoga ko će da ti sklopi motor kako dolikuje (u tu cenu bi trebao da upadne i set kvačila) sa svim uljima, španerima, i dr. sitnicama, i onda imaš motor za narednih 100 - 150 000 km a to je normalne vožnje oko 5 - 6 godina, što ne verujem da će školjka da izdrži.
A ako menjaš gumice samo zbog potrošnje ulja, onda ti se ne isplati svo to zezanje, skidanje glave, ravnanje i ostali delovi, jer neće taj motor još mnogo, ako je prešao već 100 000 km.
Tako da, prvo izračunaj koliko prelaziš mesečno - godišnje, koliko su ti daleke relacije u vožnji (da te ne ostavi u nekoj vukoj....i) i onda u kreneš u popravku.
Kod takvih popravki, uvek se javi još nešto, nosač motora, crevo hladnjaka, termostat, par litara antifriza, vodena pumpa, klinasti i zup kaiš ... ne mora, al može pa poskupljuje "operaciju" koja, ako nije neophodna, ne treba da se radi.
Pozdrav
p.s. pogledaj temu gumice ventila, mislim da nije baš najpametnije uzeti neke najjeftinije, jer nije velika razlika u ceni, a može da bude u kvalitietu, CORTECO - ako nađeš original, trebalo bi daodrade posao.
Comment
-
-
Re: savet -ventili
Auto normalno vuče,pali...potrošnja je od 9-11 zimi,što mislim da je normalno.Ono zašto to radim je curenje ulja kod kućišta bregaste što me užasava.Nije neka investicija,ali vidim da motor je počeo na iber da duvka.Kad je hladan na iberu nema dima.Nisam primetio nikakvog dima na aupuhu bilo kakve boje.Ubeđen sam da je sve to posledica glave.
Comment
-
-
Re: savet -ventili
To sto dimi na iberu nije znak da je motor los. Zastavin motor hoce da dimi na iberu a da motor bude zdrav i da ne trosi ulje. Merodavnije ti je potrosnja ulja da posumnjas da nesto nije u redu.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment