Skidanje glave z101 (U)p0moC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Golub.BG
    CBC Veteran
    • 04.02.2007
    • 103
    • Beograd

    Skidanje glave z101 (U)p0moC

    Pozdrav svima, elem radim nekog keca, masina Italijanska necete verovati '76, prolupao je, po zvuku bih rekao neki leteci, a po prici masina je ne otvarana, ajd da vidim i to cudo! Danas sam poceo rasturati masinu otpustio glavu ali nema sanse da je odlepim od bloka, spekli brezoni nema sta drugo...mislim

    Neka ideja sta da radim? Naprskao WD, stavljao AT ulje....

    Dajte neke predloge...

    Hvala!
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    za to ima alat koji se stavlja na mjesto kučišta bregaste.možeš ga jednostavno i sam napraviti.ja sam ga nekad imao isto ručni rad
    staviš ravnu štangu željeza na glavu i razmjeriš rupe gdje se šarafi k.bregaste i probušiš.trebaš i dvije rupe gdje češ stavit šarafe koji upiru
    u brezone iz bloka.kad si to riješio glava je vani taj čas.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Postoji radapciger za to, dakle nije neuobičajeno. Nekad ni to ne pomaže pa se sve zajedno okači na flašencug pa digneš lepo auto da visi na radapcigeru, natovariš sredstva za razmekšavanje oko brezona i povremeno u prolazu tapneš macolom od 10 kila, sutra preksutra će pasti auto
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        nekad za vrijeme juge sam radio u zastava servisu i te poslove smo radili rutinski tj nismo imali par dana za glavu
        jer je posao bio normiran.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          To što sam opisao je istina u bar dva slučaja, imao neimao vremena nema rutine kad se ubetonira 10 brezona od 10mm puta neznam sad koliko dužine. Okačiš pa radiš drugo a ovo kad padne, pašće

          Ja imam pravi radapciger, možeš samo počupati sve ako siluješ a to nije cilj.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #6
            5 brezona na 12mm----istorija....daleka.....

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Zasvajsuj matice za brezone i odvijaj,sto komplikovati kad od tog motora nema nista

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #8
                A sta ako nece da upropasti nista?
                Nisam razumeo naj bolje.Da li nemozes da odvijes srafove ili si ih odvio a nemozes da odvojis glavu od bloka?
                Ako glava nece da se odvoji a srafove si povadio,kao sto rece Dora,okaci ga za glavu na flasincug i povremeno ga opali po glavi ili bloku ali ne macolom nego gumenim .

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Lancia je zaradio žuti karton jer nije u pravu, nisam se zezao uopšte, to stvarno ume toliko da zapekne da ništa ne pomaže a gumeni čekić ponajmanje. Matice su u pitanju i nije problem da se odviju, na starim je 10 mm a glava 17mm a na novima je 12mm a glava 19mm plus su se konačno dosetil ida umesto brezona stave šrafove jer su imali taj problem da se skine glava.

                  Sama činjenica da postoji fabrički alat (radapciger) za skidanje glave ukazuje da je problem poznat od starta.

                  Problem nastane kad ulje i prašina pa i antifriz udju u prostor izmedju glave i brezona i na toj radnoj temperaturi se zapeknu, betoniraju. Brezoni su sad se već ne sećam tačno ali bar 15 santimetara i ima ih. Kad se to sve speče dobiješ monolitni blok i treba glavu odvojiti.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by Golub.BG View Post
                    Danas sam poceo rasturati masinu otpustio glavu ali nema sanse da je odlepim od bloka
                    Ovaj deo me zbunjuje.

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Ne pratiš na času! Prof. Dora je objasnio: skinute matice, a brezoni (šrafovi) zabetonirani u glavi. I zastava je odavno zamenila brezone sa šrafovima i to te sigurno zbunjuje. Ni WD-40 i druga sredstva često ne pomažu, pa je bez specijalnog alata jedino rešenje, kao što je TECA predložio, da se matice zavare za brezone i tako odviju, ili slome.

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #12
                        Jasno,hvala.
                        U tom slucaju se i ja slazem sa Tecom

                        Comment

                        Working...
                        X