Ventilator na -13

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    Ventilator na -13




    Kao sto se vidi malo se zbunio Opel,poceo da pali ventilator na -13,check engine lampa nije zbog toga,vec zbog VAC ventila koji se takodje malo smrzo a odavno je za zamenu
  • bojan
    CBC Senator
    • 29.08.2005
    • 232
    • novi beograd

    #2
    mozda je pravljen za sibirske uslove pa mu toplo na -13

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Pazi ovako, na znam da li si merio gustinu antifriza, ali kad on smrzne u rashladnom sistemu, zavisno od senzora za temperaturu tj gde su postavljeni moze doci do takve situacije, da merac temperature pokazuje nisku temperaturu, a motor u stvari pregrejan i pali ventilator za hladjenje. Znaci prekontrolisi pod hitno.

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Ma jok nije antifriz na - 27 je i nov,auto u garazi,on mlak
        (antifriz) motor takodje, karton isppred hladnjaka izgleda ga on zbunio?

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #5
          kao sto se vidi i skazaljka temp motora se nij eni pomerila,znaci nije se pregrejao

          Comment

          • -Miki-
            Moderator
            • 09.11.2005
            • 708
            • Valjevo
            • Honda Accord coupe cg4

            #6
            Hehehehe auu wiz blago tebi kod mene danas bilo obrnuto .

            Posto je 205-ica izdala (dizel logicno) jutros ja prisao sa xm-om da je upalim na kablove posle nekog vremena na leru primetim da xm izbacuje vodu bacim pogled u kabinu imam sta da vidim temp skoro u crvenom - meni se nije upalio ventilator - glupi termoprekidac !!! a nisam primetio da temp raste jer sam se zezao sa paljem ovog drugog . Srecom sto je napolju hladno pa sam ga malo poterao na pravcu i odmah je skinuo temp na normalu dolio malo antifriza i spasao motor za dlaku , a sve novo u njemu.

            A za tvoj problem ne brini na ovako niskim temperaturama elektronika ponekad pobrlja verovatno kod tebe nije neki kvar u pitanju samo se zaglupeo davac ili ECU. Jbg mnogo su nam razmazena kola navikla su da rade samo u perfektnim uslovima

            Pozdrav
            Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Poznato je da se ovak motor sporo zagreva,eto na -15 danas na leru u mestu temperatura u kabinini nikako da predje 24 stepeni a bilo je potrebno i vise inace izgleda da ga je karton zbunio ili ko zna mozda hladnoca pa malko poludeo,predhodnih dan sa kartonom lepo se grejao do 90stepeni

              Comment

              • Skyline GT-R
                CBC Senator XXL
                • 13.02.2005
                • 806
                • Chicago - My Kind Of Town

                #8
                Isti problem i kod mene.Puno puta mi se desava da mi CIM UPALIM auto pali i hladnjak.A merac temperatire u autu je bukvalno zakucan na pola (mislim u toku voznje).Spoljne temperature vriraju od -10 do 0.Mora da je elektronika pobrljavila.Neznam sta drugo

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by -Miki-
                  Hehehehe auu wiz blago tebi kod mene danas bilo obrnuto .

                  Posto je 205-ica izdala (dizel logicno) jutros ja prisao sa xm-om da je upalim na kablove posle nekog vremena na leru primetim da xm izbacuje vodu bacim pogled u kabinu imam sta da vidim temp skoro u crvenom - meni se nije upalio ventilator - glupi termoprekidac !!! a nisam primetio da temp raste jer sam se zezao sa paljem ovog drugog . Srecom sto je napolju hladno pa sam ga malo poterao na pravcu i odmah je skinuo temp na normalu dolio malo antifriza i spasao motor za dlaku , a sve novo u njemu.


                  Pozdrav
                  99% slucajeva na XM-u nije stvar u prekidacu vec u losoj masi releja za paljenje ventilatora. Klasican primer zasto serija 1 XM-ova nije bila pouzdana. Proveri da li su ti Masa blokovi (konektori na unutrasnjim krilima) pocupani - a da su mase (zice) spojene direktno na sraf koji nosi konektor. Ovo je obavezna prepravka svix XM-ova serije 1...
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • -Miki-
                    Moderator
                    • 09.11.2005
                    • 708
                    • Valjevo
                    • Honda Accord coupe cg4

                    #10
                    Hvala djuka to nisam znao sutra cu odmah pogledati znam gde su ti releji.
                    Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #11
                      Nije problem u relejima vec u masi koja vodi na releje, promenio sam termo prekidac i releje i nije pomoglo. Onda sam na internetu naleteo na resenje problema. Inace ta masa s leve i desne strane motora (s desne kod kompjutera) uzrokuje i drugu gomilu problema (ABS, HIDROPNEUMATIKA......)
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • cozmo
                        CBC Član
                        • 08.11.2004
                        • 67
                        • Zemun

                        #12
                        A sta ce ti, wiz, uopste karton na hladnjaku??

                        Koliko znam, to bas nije pozeljno, bas zbog "lud zbunjenog" situacije... a ako je sistem za hladjenje (kao i termostat i sve ostalo - instalacije za grejanje) ispravan... ne vidim kakve razlike ima -15 i 0 stepeni.

                        Recimo na mom autu nikakve razlike nema, osim sto pocne da greje 20 sekundi kasnije kad je -15 (u odnosu na recimo 0 stepeni napolju). Mozda mi mozda malo sporije digne temp. motora do radne (recimo 1-2km voznje duze nego sto je uobicajeno). I to je sve sto ja primecujem kad je -15 (a tako je zadnjih 16 godina, da kucnem u drvo). A ortak koji je na Kadettu (doduse dizel) stavio karton pre mesec i vise dana... sad eno ga sa novim dihtungom glave... kaze, malo mu sevrdala temperatura, ja vozio tako...

                        To je ono, ustvari, sto volim kod Toyote... odma greje, zgodno dodje u ove sibirske dane...

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #13
                          Dobro znamo za toyotu i volvo vec kako greju,al ovde mora karton,preko 2/3 hladnjaka,takva konstrukcija,a volim i kad pre nabije radnu temperaturu

                          Comment

                          • cozmo
                            CBC Član
                            • 08.11.2004
                            • 67
                            • Zemun

                            #14
                            Sve je to OK, isto mi je rekao i ortak sa Kadettom, ali njemu je posle mesec i malo jace voznje sa kartonom otisao dihtung glave... tj. izgleda da mu se temp. dizala mnogo vise (u skokovima) nego sto treba, a posto je dizel... poceo odjednom da trosi antifriz... covek skine glavu i dihtung se naklobucio na par mesta...

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              Ne brini nije preko celog hladanjaka i ne nabij atako brzo temperaturu,samo mu simuliram toplije uslove

                              Comment

                              Working...
                              X