Zastava i -10 C

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mfengineer
    CBC Veteran
    • 24.06.2005
    • 145
    • Novi Beograd
    • Mazda 626 i-V6 2.5

    Zastava i -10 C

    Standardni problem sa jutarnjim paljenjem, povucem saug i verglam bez diranja gasa, auto kao da krece da prihvata paljenje (pali po koji cilindar) i tako dosta verglanja dok konacno ne upali ... u prevodu sjebah ceo akumulator.....
    Na plin slicna prica ali mu mnogo manje treba verglanja nego na benzinu da upali (pali bolje na plin) )

    Paljenje elektronsko, svecice relativno nove, nastelovano paljenje , kablovi dobri, goriva u loncetu ima. ....
    gde bi mogao biti problem ...
    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
  • gianluigi
    CBC Član
    • 10.03.2005
    • 65
    • Beograd

    #2
    pa u tmperaturi

    Comment

    • omBRE
      CBC Član
      • 11.09.2005
      • 90
      • Zemun/Chicago

      #3
      To i mene zanima, jer imam isti problem, sa istim motorom...
      i to jos kad posle tog silnog verglanja upalim nekako na benzin, motor nekako neravnomerno radi, a kad ga odmah prebacim na plin i drzim pod saugom, mnogo bolje radi...
      a vi kako te?

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #4
        Pa sta je tu nejasno? Benzin kao tecnost je negoriv. Gore samo benzinske pare. Venturijeva cev u karburatoru ili dizne u slucaju motora sa ubrizgavanjem pokusavaju strcanjem da simuliraju benzinsku paru. Sto su kapljice sitnije to je potpunije sagorevanje. Kada je jako hladno i gustina benzina se povecava pa se teze razbija na kapljice (izrazenije kod karburatorskih sistema). Plin je sam posebi u gasovitom stanju (posle isparivaca) pa je i sagorevanje ravnomernije.
        Što više za što manje

        Comment

        • Vlada_nbgd
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2005
          • 1066
          • Novi Beograd/Topcider
          • ford focus sport pack

          #5
          Ja sa istim motorom imam potpuno druga iskustva(z-101 91')Izvucem saug,dobro ga nadrukam i verglam najvise 2-3 sekunde dok auto ne upali.Bez obzira koji je minus napolju auto pali tako vec punih 15 god...
          Jedini sto po nekad zna da se ugasi posle par sekundi ali onda ponovo upali na pola kljuca.Auto nema LPG.
          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

          Comment

          • No name
            CBC Veteran
            • 28.02.2005
            • 164
            • Novi Sad

            #6
            I ja imam isti problem sa jutarnjim paljenjem na -10C ili -13c koliko je bilo ovih dana.Prva dva jutra sam palio bez nekog velikog uspeha na benzin,znaci verglam toliko da iscedim svoj akomulator,a onda ga palim preko kablova i jedva nekako je upalio preko kablova.Kada upali ne radi nikako na benzin,cim ga prebacim na plin proradi kako treba.I sada ga poslednjih nekoliko dana palim bez problema na plin bez obzira sto je napolju -13C.Koristim proveren sistem,pre prvog jutarnjeg paljenja sipam flasu vrele vode preko isparivaca.Kada to uradim auto mi pali na zub na plinu i nemam nikakvih problema posle toga.

            To sto vam auto ne radi na benzinu je zbog toga sto se vozi samo na plinu pa karburator ode u kur** Meni se isti slucaj desio na dva karburatora,prvo na jednogrlom radio skroz ok na benzinu i kada sam ugradio gas neko vreme ga nisam vozio na benzin i kada sam hteo nikako nije radio na benzinu (trokirao,stucao,...),posle toga ugradim dvogrli i neko vreme sam vozio samo na benzinu (nisam imao mesac za dvogrli) auto je radi i isao super,posle nekog vremena voznje na plinu kada sam hteo da izduvam auto malo na benzinu on nikako ne ide na benzinu,znaci dosta bolje ide na plinu nego na benzinu.

            Jedini lek da vam se ovo ne desava je da svakih par meseci nosite karburator na remont ili da vam ne smeta to sto vam auto ne radi na benzinu.

            Comment

            • gianluigi
              CBC Član
              • 10.03.2005
              • 65
              • Beograd

              #7
              ja zimi samo pritisnem papucicu gasa 2-3 puta pre paljenja i auto upali normalno.

              Comment


              • #8
                Re: Zastava i -10 C

                Originally posted by mfengineer
                Na plin slicna prica ali mu mnogo manje treba verglanja nego na benzinu da upali (pali bolje na plin) )
                I meni bolje pali na plin (za divno cudo) ali znas kako:Kontakt,2-3 puta kliknem da pojacam smesu,upali mi posle 2 sec. i onda povucem saug do kraja i pustim ga dva min. da se ugreje.Jedino je problem ako krenes odma da vozis pa ti se tako hladan ugasi - onda ga pali sa punim gasom...

                Comment

                • Davor
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2005
                  • 498
                  • Novi Sad

                  #9
                  Po ovoj zimi mi je najveci problem uci u juga jer smrznu mi brave vozacka i suvozacka pa kao lopov ulazim u njega kroz gepek dok ne otkljucam vozaceva vrata(a namazao sam brave i kedere glicerinom),no da ne idem previse u Off,stvarno nemam nikakvih problema sa paljenjemauta jer sam sve promenio pred zimu i naravno kompletno remontovao alnaser pa sve i da nece da upali mogao bih ga na alnaser odvesti gde god hocu u slucaju nuzde.

                  Comment

                  Working...
                  X