Karburator z101 na golfa 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Karburator z101 na golfa 1

    Stavio sam karburator od Stojadina na Golfa 1 1300ccm i sad mi se desava da ne mogu da predjem preko 2500-3000 obrtaja jednostavno pocne da stuca,gusi se. U pitanju je Weber 32 MGV 1
    Pokusavali smo i plovak da stelujemo ali je ista stvar.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • KdF
    CBC Senator
    • 06.12.2004
    • 242
    • Beograd

    #2
    Galvna dizna suvise mala?

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      Ne bi trebalo da je to jer su i ostali stavljali karburator od Z101 i nemaju nikakvih problema.
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        odakle ti taj karb???
        ja ga trazim i nikako da ga nadjem. jel to onaj sa 24mm difuzorom?
        jesi siguran da nije MGV10 ili MGV12?
        .

        Comment

        • remus
          CBC Senator XXL
          • 25.12.2004
          • 695
          • Zrenjanin

          #5
          Jeste ima difuzor od 24mm,IPM 32 MGV 1
          Inace dobio sam ga od prijatelja.
          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

          Comment

          • Viper
            CBC Senator XXL
            • 25.11.2004
            • 700
            • Kać

            #6
            Originally posted by dekideki
            odakle ti taj karb???
            ja ga trazim i nikako da ga nadjem. jel to onaj sa 24mm difuzorom?
            jesi siguran da nije MGV10 ili MGV12?
            Imam ja jedan IPM 32 MGV 1 licenca Weber difuzor od 24mm ima i diznu za auto gas.
            I DONT NEED SEX
            goverment fucks me every day!

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #7
              reci cifru.
              moze i na PP, na ICQ, kako god...
              .

              Comment

              • Miljan
                CBC Senator XXL
                • 18.01.2006
                • 459
                • Nis

                #8
                Taj karb nema prikljucak za povratno crevo za gorivo.

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9

                  au bre, pa da li je moguce? jesi siguran???
                  zezas, me, a? jel postoje uopste na zastavama karbovi bez povratnog creva?

                  kako nema? a sta se desava kad iglicasti ventil od plovka zatvori?
                  u sustini, treba mi za gas (zatvoren ventil za benzin) - ima vec ugradjenu diznu za gas, tako da - bice samo rekreativno na benzinu. vec sam se dogovorio s covekom da mogu da ga vratim u slucaju da mi ne odgovara...

                  odakle ti info da nema povratno za benzin?

                  poz.
                  .

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #10
                    Originally posted by dekideki
                    jel postoje uopste na zastavama karbovi bez povratnog creva?
                    Ćale je imao praistorijskog keca koji naravno nije imao povratno crevo. Što znači da postoje i takvi
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by dekideki
                      a sta se desava kad iglicasti ventil od plovka zatvori?
                      u sustini, treba mi za gas (zatvoren ventil za benzin)
                      A sta se inace desava kad prebacimo na gas pa je benzinski elektro ventil zatvoren?! Ista stvar... Imao-nemao povratno crevo isto mu se hvata.
                      Inace kad iglicasti ili benz.el.ventil zatvori desava se rast pritiska iza pumpe koji nadjaca oprugu u njoj, membrana se pomeri na gore i tada pumpa radi u prazno... Tako da ne bih se ja sekirao oko toga
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • nikolans78
                        CBC Senator
                        • 16.03.2006
                        • 277
                        • Vankuver, Kanada

                        #12
                        ja sam na ruskoj volgi imao karburator bez prikljucka za povratno crevo. Ali je postojao jedan T komad pre karburatora koji je vodio jedan deo u karburator, a drugi na povratno crevo. Onaj deo T komada koji je isao na povratno crevo je imao znatno manji unutrasnji precnik, tako da je samo kada plovak karburatora zatvori benzin isao u povratno crevo. Mozda da probas sa necim takvim?

                        pozdrav

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #13
                          elem jel si reshio problem oko karburatora, jesi li ga prvo rastavio i oprao nitro razredjivachem za pochetak ... keni je PUG 1600ccm ishao ko nevreme sa weberom iz zastave 24difuzor... ali prethodno opran i lepo nashtelovan ... proveriti da li su dizne ok i da li su oreginalne unutra...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            #14
                            *ma da, i ja sam razmisljao o "T" raskrsnici sa dva ista, i jednim manjim ?. mozda je to, ipak, bolja ideja. aj probacu prvo ovako, pa ako radi - sto kazu iskusni: "sta radi, ne popravljaj!"
                            *IPM 32 MGV1 (dif. 24mm) kupujem od naseg kolege s foruma, kaze da je skinut sa starog keca 1116ccm i racunam da ce ici malo bolje (da ne kazem nevreme, da ne malerisem).
                            *odlucio sam se za ovu varijantu jer je najlaksa sto se tice povecanja snage (i obrt. momenta) a ne menja se puno stvari. kao sto rece onaj u "SAM-u", trebalo bi da, umesto sadasnjih 37KW dobijem 44KW. naravno, uz obavezan 4-2-1 izduv.

                            mislim... 7KW je 7KW, a nije neko posebno ulaganje, s obzirom da se snaga povecava 19%!!!!

                            poz.

                            P.S. (sve krecem da radim posle 1. maja, izvesticu vas kako radi)
                            .

                            Comment

                            • Miljan
                              CBC Senator XXL
                              • 18.01.2006
                              • 459
                              • Nis

                              #15
                              odakle ti info da nema povratno za benzin?
                              Video sam ga uzivo, i rasturao ga.

                              Comment

                              Working...
                              X