yugic se greje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janko
    CBC Član
    • 21.01.2006
    • 20

    yugic se greje

    imam jedan problem sa yugicem.posle 5-6km vozne,
    rucica na termometru se dize do kriticnog
    crvenog polja.juce sam menjao nov termostat
    i nista opet isto.ventilator se ukljucuje
    pre nego sto rucica dode do crvenog polja.
    u cemu je stvar? h e l p !!!
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    A da ga nisi okrenuo naopako?
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Nisi napisao koji je yugo 45,55

      U svakom slucaju....upali auto, prati "rucicu" sta se dogadja, treba da dodje do sredine malcice padne pa opet tako pa sve tako u krug nekoliko puta. Proveri i kad ti pali ventilator....proveri da li opada tecnost.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        Re: yugic se greje

        Originally posted by janko
        imam jedan problem sa yugicem.posle 5-6km vozne,
        rucica na termometru se dize do kriticnog
        crvenog polja.juce sam menjao nov termostat
        i nista opet isto.ventilator se ukljucuje
        pre nego sto rucica dode do crvenog polja.
        u cemu je stvar? h e l p !!!

        hladnjak...

        Comment

        • janko
          CBC Član
          • 21.01.2006
          • 20

          #5
          Re: yugic se greje

          Originally posted by janko
          imam jedan problem sa yugicem.posle 5-6km vozne,
          rucica na termometru se dize do kriticnog
          crvenog polja.juce sam menjao nov termostat
          i nista opet isto.ventilator se ukljucuje
          pre nego sto rucica dode do crvenog polja.
          u cemu je stvar? h e l p !!!
          yugo 55.kaplje mi na jednom mestu.
          dali se greje kada ima vazduha u sistemu?
          hladnjak je nov.
          dali moze da bude pumpa?

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            ako sistem hladjenja nije dobro odzracen motor se garantovano grije.
            a to sto si rekao da kaplje na jednom mjestu (a nije hladnjak) vrlo vjerovatno je pumpa. i u tom slucaju grijanje je veoma vjerovatno...
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • janko
              CBC Član
              • 21.01.2006
              • 20

              #7
              Re: yugic se greje

              Originally posted by janko
              imam jedan problem sa yugicem.posle 5-6km vozne,
              rucica na termometru se dize do kriticnog
              crvenog polja.juce sam menjao nov termostat
              i nista opet isto.ventilator se ukljucuje
              pre nego sto rucica dode do crvenog polja.
              u cemu je stvar? h e l p !!!

              evo ovako termostat nije 100%(proverio sam sa loncem vrele vode)
              sve nove selne kupio,zatego.nigne ni kapi
              i opet isto se greje.
              jedna gumena cev, ona sto ide od hladnjaka do termostata je hladna ove dve ostale vruce.kao da ne cirkulise voda uopste.

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                #8
                pumpa
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  ja bih ipak proverio termostat. to sa crevima toplo/hladno mi pre lici na termostat, ili nesto oko njega.
                  *pumpa moze da se desi da imas preveliki zazor izmedju lopatica i kucista pa da vrti u prazno...
                  *proveri i radijator (za grejanje) da li curi. cesto procuri gumeni dihtung na ulazu posle slavine, a sve je u plasticnom kucistu i nema sanse da primetis da curi dok ne rasturis (moj slucaj). posledica je - sistem pun vazduha, sledi tiho pregrevanje.

                  poz.

                  P.S. o ovome pisano i teoretisano nasiroko pre nekoliko meseci
                  .

                  Comment

                  • Flavio
                    CBC Senator XXL
                    • 13.06.2006
                    • 1926
                    • 012 Centar
                    • KaraWagon 1.4T.Spark

                    #10
                    Vidi ovo sto ti kaze @dekideki.Hoce da zeza kad nije lepo odzracen.Kakav ti je cep hladnjaka,da li "radi" nivo u prelivnoj posudi?Ako nevalja cep,nabija pritisak u sistemu jer nema preliv=lose hladjenje.Aj pa javi sta se desava.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Koliko god da je pumpa loša kod Juga mora da gura vodu čak i kad nema čepa na hladnjaku. Čep mora biti ispravan radi ostvarivanja odredjenog pritiska.
                      Termostat mora otvoriti tako da dodnje crevo en sme biti hladno. To ukazuje da termostat ne radi ili da pumpa ne tera vodu uopšte ili jako slabo. Može se probati bez termostata.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Flavio
                        CBC Senator XXL
                        • 13.06.2006
                        • 1926
                        • 012 Centar
                        • KaraWagon 1.4T.Spark

                        #12
                        Originally posted by Dora
                        Može se probati bez termostata.
                        iskusno !

                        Comment

                        • janko
                          CBC Član
                          • 21.01.2006
                          • 20

                          #13
                          yugic posle neuspele popravke

                          Originally posted by Dora
                          Koliko god da je pumpa loša kod Juga mora da gura vodu čak i kad nema čepa na hladnjaku. Čep mora biti ispravan radi ostvarivanja odredjenog pritiska.
                          Termostat mora otvoriti tako da dodnje crevo en sme biti hladno. To ukazuje da termostat ne radi ili da pumpa ne tera vodu uopšte ili jako slabo. Može se probati bez termostata.
                          evo dva dana,moj maleni jugic je bio kod majstora koji je na pregledu rekao da je diftung glave produvo zbog pregrevanja.
                          menjo sve.ravnao glavu,novi diftunzi,pa neke gumice na ventilima...
                          otisao sam kod majstora po jugica,
                          platio 8230din sveukupno,upalio masinu i nisam proso 3 km temperatura se digla do crvenoga polja.eto ti majstora.
                          nema vise majstora,sad sam sam svoj majstor pa sta bude.
                          zovem ja njega sad bas pre 2 sata a on kaze kao to ti je do ventilatora,sporo se obrce.
                          a ja sam celo leto,tj. 2 godine vozio bez problema sa tim istim ventilatorom na 35 stepeni u hladu a kazaljka je uvek bila na polovini skale.
                          no nije bitno,sad sam proverio termoprekidac na hladnjaku,i izgleda da neradi.dok je kazaljka bila skroz do crvenog polja nije se upalio ventilator.
                          znaci neradi.a ventilator radi kad spojim +-
                          i tako.termostat je nov i radi ali to da je najdonje crevo ladno neznam.stvarno nerazumem.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Re: yugic posle neuspele popravke

                            Originally posted by janko
                            no nije bitno,sad sam proverio termoprekidac na hladnjaku,i izgleda da neradi.dok je kazaljka bila skroz do crvenog polja nije se upalio ventilator.
                            znaci neradi.a ventilator radi kad spojim +-
                            i tako.termostat je nov i radi ali to da je najdonje crevo ladno neznam.stvarno nerazumem.
                            Samsvojmajstore, NERADI (bemti sad moram svako malo provaravati na internetu je l[nema apostrofa] sam dobro napisao) ti termostat ili pumpa. Ako je donje crevo hladno nema protoka kroz hladnjak, time nema šta da ugreje termo prekidač hladnjaka pa logično iz toga sledi da nema šta da upali ventilator.
                            Za ventilator tvoja mašina je u Sibiru, što bi se mlatio džabe....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Flavio
                              CBC Senator XXL
                              • 13.06.2006
                              • 1926
                              • 012 Centar
                              • KaraWagon 1.4T.Spark

                              #15
                              Janko,posto si presao na licne snage,bice malo zezanja,al' ipak za probu skini termostat i vozi ako malo.Jeste j....ada posao al' probaj.Tu tehniku sam i ja koristio na 128 (i rodio mecku ) da bi na kraju bilo da mi je (mnogo) prljav hladnjak iznutra.Sta da ti kazem ... ja sam izvadio stari termostat pa vozio bez.Pa stavio nov pa vozio.Pa opet vratio stari koji i danas radi.Ostao na starom jer je "Behr" a ovaj novi,kupljen u "ZPKG",mi nikako nije ulivao poverenje izgledom.Kao "Teleoptik" a ko da ga mala deca pravila.Ne bi me iznenadilo da su mi to "ispod tezge" zavaljali neku malu privredu iako je fabricka prodavnica(eee,Srbi smo mi ...) .
                              Tako da probaj ti to pa ako je opet isto,pumpa mora da padne za slobodu!
                              Sad,dal ces novu pumpu ili staru da remontujes,to je vec drugo trenutno.Ja nisam imao vremena da se zezam pa sam stavio novu pre 2 god. i evo jos sljaka posle > 20k km(neka "italijanska" ,bila 1 črvenu tada).
                              Pozz!

                              p.s.
                              A bila je "komendija" kad sam remontovao pumpu na Fici .Zainatio se i triput je kupusao dok konacno nije bilo OK.Mlados' ludos" !

                              Comment

                              Working...
                              X