Zastava 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    #16
    Ej Zoki pa dolazio sam ja kod tebe letos pre mora stelovo si mi nesto oko gasa.Ja sam u stvari iz Plandista i teram zelenu 128-cu.Tada jos nije bio uradjen,jos je bio 1.1.Sutra i onako dolazim za VS pa cu obavezno da svratim.
    Pozdrav..
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #17
      E ovako.Doslo je do ne ocekivanog preokreta u igri.Bio sam kod Zokija VS Abarth i stvarno mi je lik dao kab. isti kao moj samo veci.Moj je18/20 a dobio sam 19/23.Tako ti ja dodjem kuci odem u servis prebacim nesto sto je falilo sa mog kab. onaj drugi i montiram i sta sam dobio....patku!Isti simptomi kao i sa mojim
      Posto sam logicno malo razmisljao dosao sam do zakljucka da bi auto morao bar malo bolje da radi i tako ti ja popizdim,otpustim razvodnik, pomerim paljenje onako malo ulevo,upalim auto kad ono CUDO auto radi kao zver
      Morao sam odmah da idem kuci pa sam ga usput probo.VAOOOOO.....da ne poverujes.Ide mnogo bolje ali jos malo mu treba do super.Nisam imao vremena da nastelujem paljenje do kraja ali to cu dovrsiti sutra.Karb.cu morati ipak da odnesem kod majstora da ga baci u ultrazvucnu kadicu zato sto i ovaj preliva i uopste ne reaguje na sraf od vazduha sto znaci da je i ovaj zapusen.
      Da se ogradim.Paljenje je bilo nastelovano normalno na 10 stepeni ali sam od pocetka mislio da ga i ono zeza zato sto sam ja prebacio remenice
      komplet od keca i poklopac zupcastog.Kvaka je u tome sto je ovaj motor malo vislji tako da poklopac zupcastog i donja remenica(na radilici) nisu verovatno istom razmaku kao kad su na kecu pa samim tim nisu verovatno ni oznake za stelovanje na plastici merodavne.Ja sam ga ono upuco na 10 ali ko zna da li je to stvarno 10 ili kolko vec,tako da se tu mora stelovati "na uvo".Malo pomeriti pa probati i sve tako dok se ne dobije ono pravo.Jedino da napravim ko na trkacima da stelujem paljenje iz auta u voznji ili da stavim kolegu na motor(posto vozim bez haube) pa da ga on steluje usput pri 180km/h.
      Kakva bi mu bila frizura
      E naprica se ja.Javicu se sutra sa novim(nadam se boljim)rezultatima
      Pozdrav
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • ABARTH
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2006
        • 364
        • Vršac,Banat,Vojvodin
        • SKALA 65

        #18
        Pole!
        Sutra odmah dodji do mene,panisi mi rekao da si menjao remenice
        dodji da ga nastelujemo sa stroboskopom!!! JESI TI VIDEO ONU CETVRTASTU RUPU NA ZVONU MENJACA???? samo nezaboravi da mu ono drugo grlo 23mm cini to cudo

        P.S : KARB TE CASTIM TO STO KAZES DA I OVAJ PRELIVAhmmm skini ono tanje crevo povratnog voda sa karba pa produvaj(slusaj dali se u rezervoaru cuje sustanje) mozda je i ****k na karbu zapusen jesi li ga produvao ,ako neje nista od toga negine ti zamena iglice plovka.

        Comment

        • Pole
          CBC Senator XXL
          • 05.10.2006
          • 363
          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

          #19
          Zoki,sutra (sreda) bih trebao da dodjem do VS ako uhvatim vremena ako ne u cetvrtak dolazim sigurno pa navracam sigurno.Onda cu ti objasniti sve u detalje.
          Pozdrav.
          p.s.Ni sam ne znam kome sam sta pricao oko motora pa je moguce da mi je promaklo.
          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #20
            Pole!!
            Nemate? Pole dobio sam strasnu ideju

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #21
              Podeli je sa nama
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Zadavice ga kada dodje
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  uopste ne reaguje na sraf od vazduha sto znaci da je i ovaj zapusen.
                  prvi put sam mislio da je lapsus, ali evo ponavlja se ova recenica...


                  sraf za vazduh je dizna, i na njeno okretanje i ne treba nista da reaguje jer je to kalibrisan element.

                  to dakle ne znaci da je zapusen.

                  ili ti nesto zestoko nepotrebno pokusavas da uradis, ili terminologija zbunjuje.

                  dakle, na karburatorima nikada se ne podesava vazduh vec benzin okretanjem srafa regulacije smese.

                  prelivanje komore plovka nema bas nikakve veze sa diznama vazduha, niti ima sa srafom za podesavanje smese posto dotok benzina se odvija iz lonceta putem slobodnog pada a to je uvek konstanta bez obzira na nivo u loncetu.

                  ako preliva, nista se ne cisti ultrazvukom vec se prvo podesi iglicasti ventil (tj njegova poluga) ili ako je mehanicki potrosen menja se za novi (popravke samog ventila nema).

                  mislim da bi pomogla dokumentacija pri podesavanju sistema goriva i sistema paljenja, da ne bude lutanja i nausmicnih pokusaja (moze i da strada auto cak).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Pole
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 363
                    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                    #24
                    ZOKI

                    Izvini ali nisam imao vremena da naidjem (uplasio me M-power )Bio sam u Vrscu ali samo u preletu.Paljenje sam sredio ostaje mi karb.da sredim.Docicu u ponedeljak obecavam (da vidim kakve ti lude ideje padaju na pamet )

                    BRICK

                    Moguce da gresim i verovatno me j..e neka sitnica oko koje se vrtim a ne primecujem je.Juce sam promenio dva nova iglicasta ventila i isto se desava.Plovak nisam stelovao zato sto mi nivo u loncetu iz prilike izgleda ok.Probacu i to.Ali (opet ja) meni se na odvrtanje i zavrtanje tog srafa za regulaciju smese (znaci onog iza dole) nista ne desava?
                    Detaljno sam pregledao da ne vuce negde fals vazduh.Skinuo sam crevo sa serva i zapusio rupu i isto.
                    Pazi sad sta se desava.Pazi,stani,gledaj,vidi ovo!
                    Kada ga ujutru palim upali ok i kad je pod sauhom radi skoro ravnomerno-idealno.Kad se ugreje i spustim sauh odmah radi neravnomerno i brlja.Kad pogledas od gore u prvo grlo vidi se kako mu dotice gorivo (preliva).Ja mislim kad se pogleda od gore trebao bi da bude
                    "suv" a ne da se vidi kako gorivo lije

                    Prosvetli te me
                    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                    Comment

                    • KdF
                      CBC Senator
                      • 06.12.2004
                      • 242
                      • Beograd

                      #25
                      Karburator moze da preliva iz vise razloga. Ako si vec menjao iglicne ventile (kod Weber karburatora on se sastoji iz dva dela i moze iglica da se izvuce iz lezista - konus mora da bude ravan i ne sme da ima kruzni ris na sredini jer je to znak pohabanosti a time i loseg zatvaranja), da li si proverio da li je plovak mozda porozan (mucka se gorivo u njemu), ili nije originalan (pretezak)? Da li je pritisak pumpe odgovarajuci? Da li je pumpa odgovarajuca (za karburator sa povratnim vodom)? Ako je plovak metalni nivo se steluje savijanjem pera koje pritiska ventil.

                      Sto se tice reagovanja na podesavanje smese na praznom hodu, treba prvo resiti taj problem prelivanja. Da li se pojavljuje crn dim iz aupuha pri radu na leru?

                      (Mala ispravka - dotok iz lonceta se ne odvija putem slobodnog pada, nego zahvaljujuci potpritisku koji se stvara u difuzoru i koji u****va benzin iz lonceta kroz neku od dizni za benzin, doduse to u ovom slucaju ne menja stvar.)

                      Comment

                      • Pole
                        CBC Senator XXL
                        • 05.10.2006
                        • 363
                        • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                        #26
                        Kao sto rekoh menjao sam iglicasti dva puta (komplet) i nista.Pokusacu sutra sa stelovanjem plovka.Plovak je plastican.Nisam bas zagledao ali cini mi se da je ok.Provericu i njega da li propusta gorivo.Hvala cujemo se.
                        p.s.pritisak pumpe nisam merio.pumpa je od floride.mada kakve veze ima pumpa sa prelivanjem?
                        zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                        pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                        Comment

                        • KdF
                          CBC Senator
                          • 06.12.2004
                          • 242
                          • Beograd

                          #27
                          Mogla bi da ima. Ako je pritisak previsok, moguce je da iglicni ventil ne moze dobro da zatvori. Doduse pritisak bi morao da bude znatno veci od propisanog, ali ne bi bilo na odmet i to proveriti.

                          Comment

                          • ABARTH
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2006
                            • 364
                            • Vršac,Banat,Vojvodin
                            • SKALA 65

                            #28
                            Pole dodji u ponedeljak da resimo tu misteriju.

                            Napomena :Karb koji sam mu dao ,radio je na automobilu OK,skinut je iz razloga sto je musterija tako zahtevala,jer je neko ranije izgubio polugu sa oprugom ,leptira za saug,pa je pokusao sam da je napravi .
                            Znaci tu nije pravilno funkcionisao saug!!!!!!!

                            Jesi pogledao povratni vod od karba do rezervoara ono tanje benzinsko crevo,jeli prohodno(u vezi prelivanja?) to sam te vec pitao???

                            No sve jedno ,u ponedeljak te ocekujem pole! (ponesi pare da ti odmah ugradim i GAS)

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #29
                              Pa sta ce mu onda benzin?

                              Comment

                              • Pole
                                CBC Senator XXL
                                • 05.10.2006
                                • 363
                                • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                                #30
                                [quote="dranix"]Pa sta ce mu onda benzin?

                                Pa da ga s vremena na vreme produvam,boze moj

                                Produvavao sam povratno crevo i funkcionise.Do ponedeljka cu probati jos plovak pa se vidimo Zoki.

                                Ako pumpa pravi i veci pritisak zato sluzi povratno crevo da odvede visak.
                                zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                                pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                                Comment

                                Working...
                                X