Mislim da je problem mehanicke prirode. Ionizacija staze se vrsi najblizim putem koji je u ovom slucaju izgleda veliki pa onda nalazi blizi put nego sto je to do kontakta kabla. Svaka bobina moze da baci varnicu i preko 10mm bez problema imala otpor ili ne. Otpor u sistemu kablovi + otpornik na ruci sluze da stabilizuju duzinu trajanja varnice pa tek onda i da delimicno zastite kontakte i samu bobinu. Naravno da bi se trebalo koristiti odgovarajuca bobina mada i sa onom sa jako niskom impedansom ne bi dolazilo do ovakvih problema probijanja izolacije. Ovo je bas previse.
Ja bi pogledao sta se desava kad okrecem motor rukom a obelezio bi na razvodniku gde dolaze kontakti pa bi se onda videlo koji je polozaj ruke u trenutku kad pali taj konkretni cilindar gde se trenutno nalazi. To je po meni sve pomereno. Ne znam zasto i kako je uopste moguce da ruka stoji u bilo kakvom medjupolozaju. Nisam mehanicar. Neko je nesto izbrckao ranije garant. Sad su svi majstori za sve.
Nadam se da ima majstora za Zastavu ovde na forumu kojima je sigurno konkretni problem poznat. Samo jos da pronadju ovaj topic.
Po samom pisanju da je zateceno stanje (polozaj razvodnika) bilo bezveze da se zakljuciti da je postojao "majstor".
Da li je motor uopste uzubljen kako treba?
Ja bi pogledao sta se desava kad okrecem motor rukom a obelezio bi na razvodniku gde dolaze kontakti pa bi se onda videlo koji je polozaj ruke u trenutku kad pali taj konkretni cilindar gde se trenutno nalazi. To je po meni sve pomereno. Ne znam zasto i kako je uopste moguce da ruka stoji u bilo kakvom medjupolozaju. Nisam mehanicar. Neko je nesto izbrckao ranije garant. Sad su svi majstori za sve.
Nadam se da ima majstora za Zastavu ovde na forumu kojima je sigurno konkretni problem poznat. Samo jos da pronadju ovaj topic.

Po samom pisanju da je zateceno stanje (polozaj razvodnika) bilo bezveze da se zakljuciti da je postojao "majstor".
Da li je motor uopste uzubljen kako treba?
Comment