Brick to sam i ja predpostavio da je jednostavno lose resen ali vidis Neman kaze da nema tih problema.
ok, ne znam. ja sam pretpostavio da ti vozis Juga na drugaciji nacin koji je ekstreman za auto takvog tipa. i sam kazes da u normalnoj voznji problem se ne pojavljuje.
mislim da nije Jugo za tvoje kriterijume voznje, samo nagadjam.
mislim da nije Jugo za tvoje kriterijume voznje, samo nagadjam.
Mozda i nije ali bas nebi voleo da je tako jer volim da ga cepam jer medju nama ma koliko los auto bio kad ga naucis nemoze da te prevari.
Ljudi bi se krstili kad bi videli koliko sam u stanju da nateram yuga u krivinu pogotovo dugacke.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Izvinjavam se....zaboravio sam da dam resenje problematike.
Zamenjena bobina i knedle vise nema....zasto to i dalje pojma nemam ali nije ni bitno....vazno je da cupa iz krivine
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Bas tako...cela slika je bas kako sam opisao bez izuzetka.......izgubi gas totalno.
Igrom slucaja kad smo nesto cackali slomismo brezon od bobine i onda stavio neku boschovu....i od tada nema prekida.
I mene bas zanima...ali mnogo mi da se zaludjujem
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
da ti nije slucajno kabal sa bombine bio ostecen ili slucajno probijao pa se prilikom vece G sile u krivini naslanjao na sasiju i onda odvlacio struju dok ga ne ispravis
moguce ako je bio dugacak ili labav da se naslanjao prilikom ulaska u shvanc krivinu i u tom momentu odvlacio struju preko sasije
zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Jedini "pokretni" deo u starijim bobinama je ulje. Ulje hladi namotaje a i deluje kao izolator. Mozda nije bilo dosta ulja u bobini pa je to pravilo neke proboje unutra?
Comment