Yugo 1.3 u krivini knedla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Yugo 1.3 u krivini knedla

    Jugo je nov i ovo se desava otkad je kupljen.
    Nemogu da ga cepam po krivinama
    Kad ga teram po krivinama sa velikim "g" silama auto izgubi gas i potone- proguta knedlu kao da si ga na sekund dva skinuo sa kontakta.
    Znaci nije da stuca nego bas kako sam rekao.
    Nervira me jer hocu da izginem jer kad u krivini hocu da ga izvucem gasom on ga izgubi i hoce auto da mi sleti s puta.
    Pitanje je: Da li tako svaki jugo sa dvogrlim jer je nesto lose reseno ili samo moj karbon ima neki fabricki problem pa preliva u krivini ili nesto drugo.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • KdF
    CBC Senator
    • 06.12.2004
    • 242
    • Beograd

    #2
    Meni pre izgleda da je nizak nivo goriva u loncetu nego da je previsok (tj. da preliva).

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Jugo nije za takvu voznju ni pravljen. to sa gusenjem usled G bocnog ubrzanja je special safety feature

      bez sale, mislim da generalno Jugo ima takve probleme a zasto ne znam, previse je nedovrsenosti kod Zastave da bi pogodio sta preteze kao faktor problema.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #4
        Originally posted by KdF
        Meni pre izgleda da je nizak nivo goriva u loncetu nego da je previsok (tj. da preliva).


        ...ja sam imao takav problem ali uglavnom kad sam imao malo benzina u rezervoaru...kad vozis kroz krivinu pumpa nema sta da povuce i dok se ne docepa goriva zbog niskog nivoa u karburatoru potrosi se svo gorivo u loncetu i onda nastaje to o cemu pricas...
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • NemaN
          CBC Senator XXL
          • 29.11.2004
          • 1560
          • munze

          #5
          ja nemam takvih problema a vozim 1.3 !!!!!!!!!!!
          I'm not caucasian, I'm championship white

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Vecin auta sa performansama imaju malecki rezervar u rezervaru, koji se snabdeva jednom malenom elektricnom pumpom , u njega ide povratna linija takodje od viska goriva. Iz tog rezervara pumpa izvlaci dalje za sistem .

            Zapremina od oko 1 l je dovoljna za svaku krivinu i eventualna ubrzanja.

            Ja imam takav ugradjen standardno u rezervar, ali imam problema sa uljem, jer prilikom ubrzanja pobegne u nazad i desi mi se da nekad izgubim pritisak
            No resio sam to ugradnjom elektricne pumpe za ulje kao sekundarne u sistemu i koja radi samo kao rezervna
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Brick to sam i ja predpostavio da je jednostavno lose resen ali vidis Neman kaze da nema tih problema.
              Sto se tice kolicine goriva isti slucaj i sa punim rezervoarom.
              Isto mi se desava i kad vozim normalno pa ga cimnem polukruzno ili ga zanesem pod rucnom odmah izgubi gorivo tako da ne verujem da tad pumpa nema goriva jer creva su puna pritisak goriva drzi jer je samo npr. sekund pre toga cimnut tako nema vremena za toliki pad pritiska goriva.
              Vise sumnjam da se u loncetu nesto desava kad se gorivo zaljulja u njemu.
              BOOST sta hoces da kazes da i ja stavim pumpu u rezervoar. Ma ne pada mi napamet
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Ma nisam to mislio da ti treba pumpa u rezervarum vec samo informativno piskaram

                Problem je u karburatoru u slucaju koji opisujete, jednostavno je tako konstrukcija odradjena da ima problema, verovatno samo sa G silama usmerenim u jednom pravcu, npr. na desnu stranu ili na levu ali ne na obadve .. samo otvorite, prostudirajte odakle ide gorivo iz loncheta pa resavajte
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Ma znam zezam se
                  A vidis dobar si mi primer dao da vidim dal mi na obe strane stuca. Evo da me ubijes nemogu sad da se setim nijedne leve krivine gde mi je stucao.
                  Tako da ako stuca u jednu stranu onda si u pravu, jednostavno konstrukcijski lose resen
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Ma, i ja se zezam i bas mi dobro ide Aaa?
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Savrseno
                      E jos sam se dosetio dal ovi sto budze yuga sa dvogrlim imaju tih problema-neverujem.
                      Ali koce ga znati stalno menjaju modele karburatora tako da ovaj model mozda ima problem
                      PS: Najvise mrzim oko corbe smrde ti ruke posle pet dana a meni je uzasno muka od mirisa benzina :x
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        A tek diesela?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Zato ga i nevozim niti cu ikad. :x
                          Pravo sa benzina cu preci na Hydro power
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 24v
                              CBC Senator XXL
                              • 11.12.2004
                              • 479
                              • Beograd, Karaburma

                              #15
                              M-power vidi ovako i meni se to desavalo na jugu i neces verovati sta je bio problem!!! BOBINA!!!

                              Zameni bobinu i probaj!!!
                              I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                              Comment

                              Working...
                              X