Pomoc u vezi Yugica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokinbg
    CBC Član
    • 18.08.2007
    • 65
    • Novi Beograd

    Pomoc u vezi Yugica

    Imam yuga 1.3 65ks, dvogrli karb... Limarija je u extra stanju, uradjena pre par dana, ali sad je dosao na red motor, ogibljenje i kocioni sistem. Potrebne su mi vase preporuke, a najvise mi trebaju kontakti, sta kod koga da se radi, a da bude kvalitetno. Spreman sam da ulozim 1000e... I da li moze nesto ozbiljnije da se poradi na polju tuninga za taj iznos...

    Pozz za sve...
    Juce je proslo, sutra mozda nece doci, zivi danas, vozi brzo, hrani se lako...

    Iiii zasto prave mirisljavi toalet papir...?

    www.zastavafanclub.org
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Za te pare mozes u njega da stavis 1.6 16v ili 1.8 16v, da ga spustis, stavis druge kocnice i dovoljno ojacas... Samo, to pretpostavlja da bar nesto odradis sam, inace ce ti majstori za svaku gloopost uzimati kintu.
    1000e je jako puno kinte za Yugo.

    Zaviri i na

    pregledaj polako, ima svakakvih ideja...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #3


      Prijatelju, upravo pakujem 1.6 8V koji je jedno 5000 puta lakse staviti u Yuga nego 16V, pa znam koliko para treba.

      Motor koji pakujem je placen 300 eura, a sada sam bas racunao, da sam dao jos oko 250 eura pride, a jos nisam sve zavrsio, otici ce jos para.
      Samo pukim slucajem, moj polumotor je bio u odlicnom stanju pa nije bilo potrebe da se radi, da me je zalomio losiji motor morao bih sa jos jednom ili vise stotkica da se razdvojim.

      BTW, ceo motor sam slagao ja (i dva druga su mi nesebicno pomogla), tako da dinara nisam dao za ruke, da sam placao ruke za to sve, cifra bi bila BUKVALNO duplo veca.

      Sve to tako deluje jeftino na prvi pogled, ali se u praksi izvuce mnogo, mnogo vise. Pakovao sam dva ne-fabricke motore u Yuga, pa znam koliko se para izvuce, ali stvarno. I to jos ne placam ruke, a mogu misliti kako majstoji klepaju za te "ne standardne" stvari...

      Reci ti nama burazeru ste tebi od kola treba, koliko ks, kako hoces da ide (ili ko ti se zamerio pa hoces da ga oderes ), pa da onda pricamo.
      Za 1000 eura se moze mnogo stvari uraditi, mozda moze i 16v, ali samo to i nista drugo...
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        prednje kocnice od alfe 155,diskovi i klesta,zadnje uno turbo ili alfa 155,trapovi javis se i napravimo unibolove,amortizere uradis kod mojih prijatelja,sa oprugama koje hoces visine,ali prvo ubacis motor koji hoces pa onda spustas auto,sedista ubacuju od kadeta gsi,koja su sasvim solidna a ubacuju i od honde prelud,koja su bruka,ja recimo imam uunu od 155-ice i skroz sam zadovoljan
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • bokinbg
          CBC Član
          • 18.08.2007
          • 65
          • Novi Beograd

          #5
          Pazi meni u sustini treba gradska trkalica, ne znam da l mi treba 16v bahanalisanje... Mislim ja sa ovim stock yugicem sam odro ortaka koji je vozio Korsu 1.2 16v, i jos jednog ortaka koji ima Audija B4 1.9TDI (jbg jeste da je dizel ali o5...), a pri tome ljudi nisu operisani od voznje... Tako da i sad dosta ok ide... Mislim jos 15ak konjica ne bi falilo ako me kapirate Ja se koliko toliko razumem u kola ali brate, nit imam svoju garazu, niti bilo kakav alat, niti bilo kakve ortake koji se razumeju u kola i koji bi znali da mi pomognu... Znaci meni u sustini treba neko ko ce da pregleda ceo motor, da vidi kakvo je stanje, i da se vidi da se jos nesto malo izvuce iz tog motora... Nesto mi nije do cimanja oko ubacivanja novog motora... I sta u opste moze da se izvlaci iz zastavinog 1.3 motora? Najvise me brinu kocnice, imam osecaj da kad pritisne papucicu aut jos vise ubrza tako da to verovatno treba srediti, i da se ceo malo utegne, jer brate kad udjem na petlju kod Arene sa 60kmh, molim boga da ne zavrsim na krovu Nadm se da sam kolko tolko sad pomogo vama da mi date jos bolje savete

          Pozz za sve
          Juce je proslo, sutra mozda nece doci, zivi danas, vozi brzo, hrani se lako...

          Iiii zasto prave mirisljavi toalet papir...?

          www.zastavafanclub.org

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6
            Moze iz tog motora dosta da se izvuce, samo je pitanje $$$...
            Sredi ti prvo kocnice jer su fabricke jugove sranje(ja kad sednem iz juga u alfu redovno zamalo da popijem volan u facu kad zakocim...), pa onda trap jer se fabricki jugo naginje ko lud, pa onda tek oko motora...
            Konkretno cifre ce ti napisati ljudi...
            A malo i pretrazi po forumu, ima dosta pisano o tome sto tebe interesuje.

            Comment

            • sn00py
              CBC Senator XXL
              • 15.08.2005
              • 851
              • Belgrado

              #7
              1.6... pa ako treba jos, krenes njega da radis...

              BMS team

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #8
                Ajmo redom.

                Nisam bog zna kakav poznavalac ali povatao sam nesto o yugu za poslednjih par godina sto sam primenio na svojim i devocinim kolima, pa cu ti pomoci pomalo koliko umem i sam.

                I sta u opste moze da se izvlaci iz zastavinog 1.3 motora?
                Moze dosta. Taj 1.3 je bolja osnova od recimo 1.1 motora. Cela snaga tog motora je u glavi. Kupi glavu od Tipa 1.6 sa 40mm usisnim ventilom, nadji nekog da ti je uradi (ako nemas nikoga javi pa cemo naci nekoga), povecas stepen i to je vec ozbiljan pomak po pitanju snage.
                Ne znam kakav karburator imas? Ako nije dvogrli, treba ti onda 32/32 DMTR sa starog keca, ili neki slican, uglavnom sa mehanickim sauhom i bez onih el. sranja.
                Treba ti izduvna grana od keca, i da se uradi cev izduva deblja, recimo fi 45 ili fi 50, nije lose ni da izbacis srednji lonac i da stavis neki protocni srednji.
                Za pocetak to ako sve uradis mozda ima 15-ak ks vise. Znaci do 80. Naravno, to ne radi onako lepo kao 80ks iz 1.5 ili 1.6, ali je i jeftinije. Sve ovo se radi u normalnim granicama, da se zadrzi efikasnost motora i njegova dugotrajnost.


                Najvise me brinu kocnice, imam osecaj da kad pritisne papucicu aut jos vise ubrza tako da to verovatno treba srediti,
                Trebaju ti prednji diskovi, celjusti i nosaci sa Una Turba 240mm ili sa Dedre/Delte/Tipa/Crome/Alfe do 257 ali onda moras 14` tocak ili distance na 13`.
                Zadnji diskovi su bacanje para za taj nivo snage.


                i da se ceo malo utegne, jer brate kad udjem na petlju kod Arene sa 60kmh, molim boga da ne zavrsim na krovu Nadm se da sam kolko tolko sad pomogo vama da mi date jos bolje savete
                150 eura ti je red velicina cena za cetri skracena amortizera, ozbiljno punjena i uradjena po PS-u, kod proverenih ljudi koji to rade godinama. Jos 50-ak eura ti je sprengovanje gibnja sa trecom platnom i sabijanje opruga.

                Sa tim ti auto vec postaje dosta ozbiljniji.

                Jos jedna bitna stvar su gume. Za ovaj setup, trebaju ti bar 165/65/13 gume, mogu da ti toplo preporucim Rotex T2000, iako je ispljuvana i jeftina, guma je meni najbolja koju sam probao u toj dimenziji.
                Moja devojka vozi sa tim gumama i extra drze u krivini, ja imam 175/50/13 Pirelli P7F, one su ipak bolje, ali Rotex je za te pare extra.
                Odlican odnos cene/kvaliteta.
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • bokinbg
                  CBC Član
                  • 18.08.2007
                  • 65
                  • Novi Beograd

                  #9
                  A) Gde da kupim glavu od Tipa 1.6? Otpad, sta? I kako da znam da je u ok stanju (ne znam u kakvom stanju moze biti, malo se razumem u vezimehanike ) Karburator jeste dvogrli... Al ne znam da li je 32/32

                  B) Isto pitanje za diskove... Koliko i gde?

                  C) Znaci treba mi jos oko 200 za amort... Samo mi treba kontakt s tim ljudima...
                  Juce je proslo, sutra mozda nece doci, zivi danas, vozi brzo, hrani se lako...

                  Iiii zasto prave mirisljavi toalet papir...?

                  www.zastavafanclub.org

                  Comment

                  • Danilo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.10.2004
                    • 908
                    • Beograd, Dorcol

                    #10
                    Da, otpad, oglasi... Ima dosta ljudi koji prodaju delove sa rasturenih fiata i lancia, pa pozovi i pitaj. Treba ti samo glava (sa ventilima, naravno), ne treba ti bregasta niti kuciste (posto nekad nece da prodaju bez toga). Cena je red velicina 40-80eura. Najbolje bi bilo da potrazis onu sa 40mm usisnim ventilima, jer su u startu veliki i ne moras posle da kupujes druge niti da placas pravljenje i pasovanje novih siceva...
                    Glava je u principu svaka dobra, ako je kriva ionako se ravna, samo je bitno da nije pukla. Ponesi celicnu cetku i ocisti je malo i vidi da nije pukla glava ili da nije neki ventil izgoreo. Obicno puca izmedju dva sica, pa na to obrati paznju. Mozes i glavu od floride 1.4, ona isto ima velike ventile i kanale, debela je i jaka, pa bi ti radila posao.

                    Kocnice isto... 30-50 eura celjusti sa nosacima polovni, ostalo novo- 10 eura creva, 40-60 eura diskovi, 20-30 eura plocice.
                    www.blindmanmotorsport.com

                    Comment

                    • pitatore
                      CBC Senator
                      • 11.01.2005
                      • 242
                      • Beograd

                      #11
                      Matori,nadji stranca 1.5 iz Una SX ili Ritmo 85s i sve osim bloka spakuj u tvoj blok (iste su visine blokova kod 1.3 i 1.5),naravno potrebne su obrade glave i bloka i eto tebi zdravih 85-90 ks u motoru koji se idalje vodi kao 1.3.
                      Pleh Hirurgija

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #12
                        A klipnjace? =]
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          1.5 blok je visi za 13mm od 1.3 bloka. Ne moze tako.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • bokinbg
                            CBC Član
                            • 18.08.2007
                            • 65
                            • Novi Beograd

                            #14
                            Realno, ne moze...

                            @Danilo

                            Ja cu da trazim (nadam se i da nadjem =] ) ove delove sto ti predlozi, posto vidim da si i ti slicno radio na svom yugicu (btw bas je gotivan), pa ti se javim odje na forum da vidimo sta cemo dalje...

                            xvala svima na savetima
                            Juce je proslo, sutra mozda nece doci, zivi danas, vozi brzo, hrani se lako...

                            Iiii zasto prave mirisljavi toalet papir...?

                            www.zastavafanclub.org

                            Comment

                            • Danilo
                              CBC Senator XXL
                              • 02.10.2004
                              • 908
                              • Beograd, Dorcol

                              #15
                              Pogledaj temu koju sam otvorio u Automobili Clanova ali koji je o crvenom yugu moje devojke, on je slicniji tvom jer je je 1.3 polumotor, ali pravljen od 1.1 motora, pa ti imas prakticno bolju osnovu. Kod nje je isto 1.4 glava sa vecim kanalima, stepenom, drugom bregastom itd, itd.
                              www.blindmanmotorsport.com

                              Comment

                              Working...
                              X